Pendrive Kingston (gwarancja 5 lat)

Data: 2016-03-13 15:05:48
Autor: neelix
Pendrive Kingston (gwarancja 5 lat)
Mam pendrive'a Kingston 16 GB po 2-letniej gwarancji. Chodzi pod dekoderem dvb-t i przestaje nagrywać po 12 minutach, po 3 minutach. Nie dawał się nawet sformatować. Sklep oddał twierdz±c, że się odblokował. Niestety nie. Znowu przerywa nagrywanie. Jak to jest z t± 5-letni± gwarancj±? Kto to rozpatruje i jak tego dochodzić? Czy to tylko chwyt reklamowy na opakowaniu? Mam kilka pendrive'ów. Inne w tej samej konfiguracji działaj±.

neelix

Data: 2016-03-13 15:32:21
Autor: qwerty
Pendrive Kingston (gwarancja 5 lat)
Użytkownik "neelix"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:56e573be$0$659$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Kingston to szmelc.

Data: 2016-03-13 18:07:58
Autor: Irokez
W dniu 2016-03-13 o 15:32, qwerty pisze:
[...]

Zgadza się. Zarówno pendrive (żeby się chwalić USB3.0 jak zapis ledwo 5MB/s osi±ga) jak i ostatnio pamięci. Kilka pogrzebałem a jedne leż± mi takie red X co¶tam DDR3 4GB, bo nie działaj± na płytach z chipsetem Intel B85, a niby maj± działać (3 różne płyty różni producenci). ¦mieć totalny. Wsadziłem 8GB Corsairy i wszystko ¶miga.

A co do tematu - to pewnie musisz odesłać do dystrybutora. Co¶ jak wysyłka Seagate. Pokop czy maj± przedstawicielstwo w PL, a jak nie to wywal w kosz.

--
Irokez

Data: 2016-03-13 18:36:15
Autor: Chris
W dniu 2016-03-13 o 18:07, Irokez pisze:

A co do tematu - to pewnie musisz odesłać do dystrybutora. Co¶ jak
wysyłka Seagate. Pokop czy maj± przedstawicielstwo w PL, a jak nie to
wywal w kosz.

Nie przejdzie :)

A recept± jest oddanie po raz drugi do sklepu i wymuszenie od nich odesłania do dostawcy.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl
SprawdĽ VIN, wyposażenie, przebieg, historię pojazdu.

Data: 2016-03-13 22:40:24
Autor: RadoslawF
Pendrive Kingston (gwarancja 5 lat)
W dniu 2016-03-13 o 18:36, Chris pisze:

A co do tematu - to pewnie musisz odesłać do dystrybutora. Coś jak
wysyłka Seagate. Pokop czy mają przedstawicielstwo w PL, a jak nie to
wywal w kosz.

Nie przejdzie :)

A receptÄ… jest oddanie po raz drugi do sklepu i wymuszenie od nich
odesłania do dostawcy.

Jeśli nie działa pod konkretnym urządzeniem a pod innymi działa
to możecie sobie wysyłać do usranej śmierci. W sklepie włożą do
komputera, stwierdzą że działa i odłożą do oddania klientowi
z ewentualnÄ… adnotacjÄ… ĹĽe klient awanturujÄ…cy siÄ™ bez sensu.

Pozdrawiam

Data: 2016-03-20 14:20:03
Autor: neelix
Pendrive Kingston (gwarancja 5 lat)

Użytkownik "Chris" <xxx@xxx.com> napisał w wiadomo¶ci news:nc48ed$1oq$1node1.news.atman.pl...
[...]

Oddałem ponownie, ale czuję, że znowu poleży miesi±c i do mnie wróci jako sprawny, bo pliki na kompie znowu zapisuje. To, że z 1 godziny programu zapisuje 3 minuty to drobiazg. :-(  Kto by się zajmował pierdołami po gwarancji z paragonu? Zagrać na czas i klient sam zrezygnuje.

neelix

Data: 2016-03-20 23:02:59
Autor: RadoslawF
W dniu 2016-03-20 o 14:20, neelix pisze:

[...]

Oddałem ponownie, ale czuję, że znowu poleży miesiąc i do mnie wróci
jako sprawny, bo pliki na kompie znowu zapisuje. To, ĹĽe z 1 godziny
programu zapisuje 3 minuty to drobiazg. :-(  Kto by siÄ™ zajmowaĹ‚
pierdołami po gwarancji z paragonu? Zagrać na czas i klient sam zrezygnuje.

Dlaczego uważasz że za niepoprawne działanie na linii nagrywarka
pendrive odpowiada tylko i wyłącznie pendrive ?

Pozdrawiam

Data: 2016-03-20 23:35:02
Autor: neelix

Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości news:ncn6m9$737$1node2.news.atman.pl...
[...]

Bo inne zachowujÄ… siÄ™ normalnie.

neelix

Data: 2016-03-21 11:08:39
Autor: RadoslawF
W dniu 2016-03-20 o 23:35, neelix pisze:

[...]

A z drugiej strony niesprawny podobno pendrive zachowuje siÄ™
normalnie co udowadnia ĹĽe nie jest niesprawny. Prawda ?
Po prostu kupiłeś kiepskie urządzenia nie trzymające parametrów
USB. I po spotkaniu dwu takich urządzeń nie chcą ze sobą
współpracować. Zamiast bić pianę, wysyłać po raz kolejny
do naprawy jeden z nich czy robić zamieszanie na grupie
wymień tańsze z nich na inne.

Pozdrawiam

Data: 2016-03-21 12:08:42
Autor: neelix

Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości news:ncoh71$o6o$1node1.news.atman.pl...
[...]

neelix>> Bo inne zachowujÄ… siÄ™ normalnie.
[...]

Ponad 2 lata było OK. Żadne zamieszanie. Dają na 5 lat gwarancję to niech jej przestrzegają. Chodzi o dłuższą gwarancję.

neelix

Data: 2016-03-13 18:37:33
Autor: Chris
[...]

Jasne a w usa bij± murzynów.

Wszystko zależy jaki model i jaka półka cenowa, tanie padaj± ka każdy inny szmelc ale te z górnej półki działaj± bardzo dobrze.

Data: 2016-03-13 18:00:33
Autor: Budzik
Pendrive Kingston (gwarancja 5 lat)
Użytkownik neelix aneelix@wp.pl ...

[...]
Skoro to grwarancja to musisz sprawdzić co obiecał gwarant. To jego dobrowolne zobowi±zanie i moze być róznej tresci.
Zaczałbym od strony kingstona, ewentualnei od ich polskiego przedstawicielstwa.

BTW skoro sklep przyjał gwarancje i oddał ze działa a nie dziala, to moze ponów sprawe w tym sklepie?

Data: 2016-03-13 22:20:00
Autor: neelix
Pendrive Kingston (gwarancja 5 lat)

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomo¶ci news:XnsA5CABF0D17CEbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Być może już jutro wrócę do sklepu. Z jakiej¶ hurtowni przecież bior±. Wstępnie powiedzieli, że towar trzebaby wysłać do Chin. Mysz bezprzewodowa Trusta też padła. Poszła w ramach gwarancji do sklepu(inny sklep). Na miejscu pracownik wł±czył i jemu zadziałała. Wpisał w zgłoszenie ten fakt a i tak gwarant przysłał now± sztukę.

neelix

Data: 2016-03-14 09:05:59
Autor: Maciek
W dniu 2016-03-13 o 22:20, neelix pisze:
[...]
Bo Trust to jest dziwna firma. Kiedy¶ w trakcie przeprowadzki zgubiłem
pióro do tabletu graficznego. Tablet już po gwarancji, ale działał
wcze¶niej przyzwoicie. Napisałem do Trusta, czy można je dokupić jako
czę¶ć zamienn±. Zapytali o adres i przysłali nowe, gratis. Fajna firma :-)

PS: Ze dwa miesi±ce póĽniej znalazłem to stare pióro ;-)

Maciek

Data: 2016-03-14 09:46:29
Autor: neelix
Pendrive Kingston (gwarancja 5 lat)

Użytkownik "Maciek" <maciek@nospam.pl> napisał w wiadomo¶ci news:nc5rde$laj$1node1.news.atman.pl...
[...]

Jak o nich teraz piszesz to tamto było inwestycj± w reklamę, w wizerunek. :-) Nie wiem czy to nie żart, ale kiedy¶ komu¶ na trasie zepsuł się Mercedes. Przyjechali, naprawili, nic nie wzięli. Mercedesy się nie psuj±. :-)

neelix

Data: 2016-03-14 09:49:57
Autor: Jacek Maciejewski
Pendrive Kingston (gwarancja 5 lat)
Dnia Mon, 14 Mar 2016 09:46:29 +0100, neelix napisał(a):

 Mercedesy

Nie, kolego, to był Rolls-Royce.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2016-03-14 11:02:06
Autor: RadoslawF
Pendrive Kingston (gwarancja 5 lat)

  Mercedesy

Nie, kolego, to był Rolls-Royce.

Jak w Niemczech to na pewno nie RR tylko coĹ› z lokalnej marki.
Podbijali sobie statystyki bezawaryjności płacąc za naprawy
czy holowania nawet aut po gwarancji.

Pozdrawiam

Data: 2016-03-14 13:18:34
Autor: neelix
Pendrive Kingston (gwarancja 5 lat)

Użytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmac@go2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1pn87f7if2284$.1adws38qy9yo6$.dlg40tude.net...
Dnia Mon, 14 Mar 2016 09:46:29 +0100, neelix napisał(a):

 Mercedesy
Nie, kolego, to był Rolls-Royce.

R-R się nie psuj±. -)

neelix

Data: 2016-03-14 16:01:53
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Mon, 14 Mar 2016 13:18:34 +0100, neelix napisał(a):

[...]

Pewnie chciałe¶ powiedzieć: W RR póło¶ki nie pękaj± :)
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2016-03-14 12:36:27
Autor: Maciek
W dniu 2016-03-14 o 09:46, neelix pisze:
[...]
Ależ zdaję sobie sprawę, że to była zagrywka reklamowa i nie twierdzę,
że produkty Trust s± jakie¶ wybitne. Napisałem o podej¶ciu firmy do
problemu klienta - przyznasz, że w typie do¶ć niespotykanym w
dzisiejszych czasach :-)

Maciek

Data: 2016-03-14 13:20:24
Autor: neelix
Pendrive Kingston (gwarancja 5 lat)

Użytkownik "Maciek" <maciek@nospam.pl> napisał w wiadomo¶ci news:nc67mb$21e$1node1.news.atman.pl...
[...]
:-)
[...]

Jak zadzwoniłem do sklepu (ok. 2 tygodnie) to mysz już na mnie czekała.

neelix

Data: 2016-03-15 15:51:35
Autor: PiteR
Maciek pisze tak:

[...]

przysłane wykryło je i się zepsuło ;)

--
Piter

Let me see your war face.

Data: 2016-03-16 10:54:07
Autor: Adam
W dniu 2016-03-15 o 15:51, PiteR pisze:
Maciek pisze tak:

[...]

Nie, nie zepsuło się, bo to było pióro Trusta a nie Apple ;)

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2016-03-14 05:27:56
Autor: Kamil
Użytkownik "neelix" napisał:

Mam pendrive'a Kingston 16 GB po 2-letniej gwarancji. Chodzi pod dekoderem
dvb-t i przestaje nagrywać po 12 minutach, po 3 minutach.

U mnie podobny problem powoduje dekoder. Po wył±czeniu na chwilę (do
ostygnięcia) i ponownym wł±czeniu nagrywanie jaki¶ czas działa dobrze.
SprawdĽ pendriva w PC jakim dobrym programem diagnostycznym.

Pzdr

Data: 2016-03-14 09:42:53
Autor: neelix
Pendrive Kingston (gwarancja 5 lat)

Użytkownik "Kamil" <mospam@tlen.pl> napisał w wiadomo¶ci news:nc5ejm$95m$1node1.news.atman.pl...
Użytkownik "neelix" napisał:
[...]

Jakim?  Jeden nawala. Inne działaj±.

neelix

Data: 2016-03-14 17:43:47
Autor: qwerty
Pendrive Kingston (gwarancja 5 lat)
Użytkownik "neelix"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:56e67990$0$702$65785112@news.neostrada.pl...
Jakim?  Jeden nawala. Inne działaj±.

Dobrym?
H2testw

Data: 2016-03-14 09:57:26
Autor: mirekc
W dniu 2016-03-13 o 15:05, neelix pisze:
[...]

Dvb-t ma swoj± specyfikę. Ja mam podobny problem z telewizorem i
pendrivem GoodRam. Po podł±czeniu do telewizora przestaje nagrywać w
losowych momentach, albo zapisuje puste pliki, albo rozwala się
partycja. Po przeformatowaniu i podł±czeniu do kompa nie wykazuje
żadnych błędów, można zapisywać, odczytywać, uruchamiać różne testy i
nic. Nawet nie ma jak reklamować, bo sprawdz± na kompie i uznaj±, że dobry.

Data: 2016-03-14 13:24:45
Autor: neelix
Pendrive Kingston (gwarancja 5 lat)

Użytkownik "mirekc" <mirekc@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:nc5udo$46g$1adenine.netfront.net...
[...]

Je¶li jest podej¶cie typu "spadaj kliencie" to tak będzie. Dla mnie to absurd. Kto traci czas na reklamacje sprawnego sprzętu? Mam kilka, jeden szwankuje więc wymiana.
neelix

Data: 2016-03-16 23:32:18
Autor: Marsjanin
Pendrive Kingston (gwarancja 5 lat)
Dnia Mon, 14 Mar 2016 09:57:26 +0100, mirekc napisał(a):

Dvb-t ma swojÄ… specyfikÄ™. Ja mam podobny problem z telewizorem i
pendrivem GoodRam. Po podłączeniu do telewizora przestaje nagrywać w
losowych momentach, albo zapisuje puste pliki, albo rozwala siÄ™
partycja. Po przeformatowaniu i podłączeniu do kompa nie wykazuje
żadnych błędów, można zapisywać, odczytywać, uruchamiać różne testy i
nic. Nawet nie ma jak reklamować, bo sprawdzą na kompie i uznają, że
dobry.

Problemy mogą być dwa.

Pierwszy – to zbyt wolny zapis i przepełnienie bufora, wskutek czego przerwanie nagrywania oraz uszkodzenie pliku. Jednak posypania się tablicy plików bym się nie spodziewał. Choć – jeśli to jakaś natywna, to być może, że kiepska i właśnie tak to działa.

Drugi potencjalny problem to zbyt duży apetyt na prąd, lub zbyt mała (mniejsza niż przepisowe 500 mA) podaż natężenia prądu z urządzenia. Skutkuje to „zgubieniem” pendrive'a zupełnie, jak przy jego wyjęciu podczas zapisu (też wtedy nie liczyłbym ani na fragment pliku).

Na to pierwsze nic nie pomożemy, a powodem może być też zużyta pamięć w pendrivie, potrzebująca więcej czasu na korekcję błędów, czy zapis po prostu.

Na drugie – spróbuj podłączyć przez zasilany hub USB. Jeśli pen nie będzie widoczny, trzeba pomyśleć nad uczonym kabelkiem typu gniazdo i wtyk USB a dodatkowo między nimi w zasilanie bezpośrednio wpięte 5 wolt z zasilacza już dowolnego.

--
Pozdrawiam,
Marsjanin

Pendrive Kingston (gwarancja 5 lat)