Pendrive Kingston (gwarancja 5 lat)

Data: 2016-03-13 18:00:33
Autor: Budzik
Pendrive Kingston (gwarancja 5 lat)
Użytkownik neelix aneelix@wp.pl ...

Mam pendrive'a Kingston 16 GB po 2-letniej gwarancji. Chodzi pod
dekoderem dvb-t i przestaje nagrywać po 12 minutach, po 3 minutach.
Nie dawał się nawet sformatować. Sklep oddał twierdząc, że się
odblokował. Niestety nie. Znowu przerywa nagrywanie. Jak to jest z tą
5-letnią gwarancją? Kto to rozpatruje i jak tego dochodzić? Czy to
tylko chwyt reklamowy na opakowaniu? Mam kilka pendrive'ów. Inne w tej
samej konfiguracji działają.
Skoro to grwarancja to musisz sprawdzić co obiecał gwarant. To jego dobrowolne zobowiązanie i moze być róznej tresci.
Zaczałbym od strony kingstona, ewentualnei od ich polskiego przedstawicielstwa.

BTW skoro sklep przyjał gwarancje i oddał ze działa a nie dziala, to moze ponów sprawe w tym sklepie?

Data: 2016-03-13 22:20:00
Autor: neelix

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA5CABF0D17CEbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Być może już jutro wrócę do sklepu. Z jakiejś hurtowni przecież biorą. Wstępnie powiedzieli, że towar trzebaby wysłać do Chin. Mysz bezprzewodowa Trusta też padła. Poszła w ramach gwarancji do sklepu(inny sklep). Na miejscu pracownik włączył i jemu zadziałała. Wpisał w zgłoszenie ten fakt a i tak gwarant przysłał nową sztukę.

neelix

Data: 2016-03-14 09:05:59
Autor: Maciek
W dniu 2016-03-13 o 22:20, neelix pisze:
[...]
Bo Trust to jest dziwna firma. Kiedyś w trakcie przeprowadzki zgubiłem
pióro do tabletu graficznego. Tablet już po gwarancji, ale działał
wcześniej przyzwoicie. Napisałem do Trusta, czy można je dokupić jako
część zamienną. Zapytali o adres i przysłali nowe, gratis. Fajna firma :-)

PS: Ze dwa miesiące później znalazłem to stare pióro ;-)

Maciek

Data: 2016-03-14 09:46:29
Autor: neelix

Użytkownik "Maciek" <maciek@nospam.pl> napisał w wiadomości news:nc5rde$laj$1node1.news.atman.pl...
[...]

Jak o nich teraz piszesz to tamto było inwestycją w reklamę, w wizerunek. :-) Nie wiem czy to nie żart, ale kiedyś komuś na trasie zepsuł się Mercedes. Przyjechali, naprawili, nic nie wzięli. Mercedesy się nie psują. :-)

neelix

Data: 2016-03-14 09:49:57
Autor: Jacek Maciejewski
Pendrive Kingston (gwarancja 5 lat)
Dnia Mon, 14 Mar 2016 09:46:29 +0100, neelix napisał(a):

 Mercedesy

Nie, kolego, to był Rolls-Royce.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2016-03-14 11:02:06
Autor: RadoslawF
Pendrive Kingston (gwarancja 5 lat)

  Mercedesy

Nie, kolego, to był Rolls-Royce.

Jak w Niemczech to na pewno nie RR tylko coś z lokalnej marki.
Podbijali sobie statystyki bezawaryjności płacąc za naprawy
czy holowania nawet aut po gwarancji.

Pozdrawiam

Data: 2016-03-14 13:18:34
Autor: neelix

Użytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmac@go2.pl> napisał w wiadomości news:1pn87f7if2284$.1adws38qy9yo6$.dlg40tude.net...
Dnia Mon, 14 Mar 2016 09:46:29 +0100, neelix napisał(a):

 Mercedesy
Nie, kolego, to był Rolls-Royce.

R-R się nie psują. -)

neelix

Data: 2016-03-14 16:01:53
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Mon, 14 Mar 2016 13:18:34 +0100, neelix napisał(a):

[...]

Pewnie chciałeś powiedzieć: W RR półośki nie pękają :)
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2016-03-14 12:36:27
Autor: Maciek
W dniu 2016-03-14 o 09:46, neelix pisze:
[...]
Ależ zdaję sobie sprawę, że to była zagrywka reklamowa i nie twierdzę,
że produkty Trust są jakieś wybitne. Napisałem o podejściu firmy do
problemu klienta - przyznasz, że w typie dość niespotykanym w
dzisiejszych czasach :-)

Maciek

Data: 2016-03-14 13:20:24
Autor: neelix

Użytkownik "Maciek" <maciek@nospam.pl> napisał w wiadomości news:nc67mb$21e$1node1.news.atman.pl...
[...]
:-)
[...]

Jak zadzwoniłem do sklepu (ok. 2 tygodnie) to mysz już na mnie czekała.

neelix

Data: 2016-03-15 15:51:35
Autor: PiteR
Maciek pisze tak:

[...]

przysłane wykryło je i się zepsuło ;)

--
Piter

Let me see your war face.

Data: 2016-03-16 10:54:07
Autor: Adam
W dniu 2016-03-15 o 15:51, PiteR pisze:
Maciek pisze tak:

[...]

Nie, nie zepsuło się, bo to było pióro Trusta a nie Apple ;)

--
Pozdrawiam.

Adam

Pendrive Kingston (gwarancja 5 lat)