Pendrive Transcend 8GB

Data: 2010-04-22 12:18:22
Autor: RadoslawF
Pendrive Transcend 8GB
Dnia 2010-04-22 11:56, Użytkownik wwwojtek1 napisał:

Generalnie potrzebowałem dokonać szybko, a tylko taki model był
dostępny "na już" i za przystepna cenę, a jego parametry są wg opisu
całkiem znośne.

Śpieszyłeś się i kupiłeś sprzęt o gównianych parametrach a konkretnie
o niskich prędkościach zapisu i odczytu.

Pozdrawiam

Data: 2010-04-22 13:07:11
Autor: Robbo
Pendrive Transcend 8GB

Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@wp.pl> napisał w wiadomości news:hqp78r$71s$1node1.news.atman.pl...
[...]

Rozumiem, że dla Ciebie parametr "szybkość odczytu/zapisu" jednoznacznie definiuje "gównianość". Pozostałe kwestie, jak bezpieczeństwo danych, jakość, marka to zupełnie takie sobie nic...

--
rb

Data: 2010-04-22 13:23:50
Autor: RadoslawF
Pendrive Transcend 8GB
Dnia 2010-04-22 13:07, Użytkownik Robbo napisał:

[...]

Bezpieczeństwo zależy od użytkownika.
Bardzo chętnie poczytam jak ustalić jakość nowego produktu.
Bardzo chętnie poczytam jakie znaczenie ma marka w sytuacji kiedy
pamięci robi trzy fabryki a obudowy do nich i dokładanie swojej
"marki" dwadzieścia.
Poza ceną i prędkościami jedyne znaczenie ma wygląd, ale to zakładam
że kupujący sobie odpowiednio dobrał do swoich upodobań lub
wymagań.

Pozdrawiam

Data: 2010-04-22 23:33:59
Autor: wwwojtek1
Pendrive Transcend 8GB
Poza ceną i prędkościami jedyne znaczenie ma wygląd, ale to zakładam
że kupujący sobie odpowiednio dobrał do swoich upodobań lub
wymagań.

Tak, wygląd ma dla mnie znaczenie. I akurat ten pen jest w moim
guście.
Co do reszty, to myślę że parametry sa jakimś kopromisem, zważywszy na
stosunek do ceny.
W morelach 95zł a mi się go udało nabyć za 80zł ze wszystkimi kosztami
dodatkowymi.

Dziś będe go miał juz do dyspozycji, więc napiszę co i jak :)

Data: 2010-04-22 14:40:11
Autor: ApanasBudriszko
Pendrive Transcend 8GB
W dniu 2010-04-22 13:07, Robbo pisze:

Rozumiem, że dla Ciebie parametr "szybkość odczytu/zapisu" jednoznacznie
definiuje "gównianość". Pozostałe kwestie, jak bezpieczeństwo danych,
jakość, marka to zupełnie takie sobie nic...

Może podać sposób "pomiaru" dla parametru - bezpieczeństwo danych ? jak rozpoznać, który pendrive jest dla danych bezpieczny a który nie ?

Podobnie proszę o definicję jakości w przypadku pendrive, o marce nie wspomnę bo jak widze kolega juz ci wyjasnił co to marka  w tym przypadku

Data: 2010-04-22 15:02:55
Autor: ::-::dysmorfofob::-::
Pendrive Transcend 8GB
Może podać sposób "pomiaru" dla parametru - bezpieczeństwo danych ? jak rozpoznać, który pendrive jest dla danych bezpieczny a który nie ?

Prosze bardzo: np. material, z ktorego wykonana jest obudowa determinuje odpornosc danych na zdeptanie, zalanie/utopienie, naslonecznianie, rzucenie z wsciekloscia o sciane,  noszenie wpietego pendrivea w peku 30 kluczy do drzwi, itp. :]

""f""

Data: 2010-04-22 19:15:22
Autor: Irokez
Pendrive Transcend 8GB
Użytkownik "::-::dysmorfofob::-::" <lookas_2002@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hqphi0$b1k$1pippin.nask.net.pl...
[...]

No i ja dlatego kupiłem Sandisk Cruzer Contour 8GB
- jest metalowy, ciężko zdeptać
- nie ma kapsla na wtyk tylko chowany
- utopienie/zalanie - akurat tak nie potrzebowałem, nasłonecznienie? hmm..
- rzucać nim mi szkoda bo ładny, ale metalowy więc da rady
- noszę go z pekiem kluczy, bardzo fajny skurzany w komplecie jest futerał, który właśni mi słuzy za breloczek do pęku.

No i poza tym jak napisał RadoslawF nie ma gównianych parametrów. są takie akurat dla mnie (są szybsze, ale dla mnie nie potrzebne, zapis 19MB/s starczy).

Pozdrawiam.

--
Irokez

Pendrive Transcend 8GB