Pendrive Transcend 8GB

Data: 2010-04-22 19:32:29
Autor: LeP
Pendrive Transcend 8GB

Użytkownik "wwwojtek1"

Czego się spodziewac mogę po firmie Transcend?
Moze ktoś z Was używa produktów tej firmy?
Do tej pory używałem 256MB (tak, MB) "Kingston Data Traveler II+ migo"
i byłem bardzo zadowolony z jego prędkości i wytrzymałości. Po 3
latach katowania żadnych sprzeciwów ze strony sprzetu :)

Generalnie potrzebowałem dokonać szybko, a tylko taki model był
dostępny "na już" i za przystepna cenę, a jego parametry są wg opisu
całkiem znośne.

Za te same pieniądze można dostać (np. w komputroniku) dwa razy szybszego ocz rally2, albo atv usb. Wykonanie o niebo lepsze, firma nie potrzebuje rekomendacji, a przy 8 GB czas zapisu ma już spore znaczenie.
Nawiązując zaś do innych postów, czyli co do trwałości, najcięższy test przeszedł mój dwugigowy stary platinum. Wyprałem go w programie w 60 stopniach i jeszcze dodatkowo wypłukałem w płynie do zmiękczanie i odwirowałem. Po wyschnięciu działał jeszcze rok.

--
LeP

Data: 2010-04-22 22:44:55
Autor: BQB
Pendrive Transcend 8GB
LeP pisze:

Użytkownik "wwwojtek1"
[...]

Ja miałem jakiś noname 64MB dodawany kiedyś do bodaj 10 licencji na MKSVira - prany kilkanaście razy w pralce, działał po wyschnięciu zawsze, tylko czasem trzeba było go formatować :P
Kilka razy spadł z pierwszego piętra na chodnik, po chyba 2 latach, szkiełko nad diodą gdzieś zginęło, skuwka się połamała straszliwie oraz plastik się nieco pozdzierał. Ale cały czas był sprawny.

Data: 2010-04-22 23:00:31
Autor: KILu
Pendrive Transcend 8GB
[...]

Niektore pendrive'y maja wnetrznosci przypominajace swa budowa... chociazby karte microsd - w zasadzie jest to uklad scalony z naniesionymi stykami dla gniazda USB. Monolityczny blok bez zadnych zewnetrznych podzespolow czy chociazby plytki drukowanej. Cos takiego jest w zasadzie niezniszczalne - jedynie ekstremalne zdarzenia typu zlamanie, przewiercenie czy spalenie (z tym ostatnim nie bedzie tak latwo) moga mu zaszkodzic.

--
KILu

Data: 2010-05-01 18:17:09
Autor: jerzu
Pendrive Transcend 8GB
On Thu, 22 Apr 2010 19:32:29 +0200, "LeP" <lesp@onet.pl> wrote:

Wyprałem go w programie w 60 stopniach i jeszcze dodatkowo wypłukałem w płynie do zmiękczanie i odwirowałem. Po wyschnięciu działał jeszcze rok.

Ja to samo zrobiłem z Actiną. Działa do dzisiaj.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Pendrive Transcend 8GB