Pendrive do 100 zł

Data: 2009-07-14 16:51:09
Autor: Zenon Zygzak
Pendrive do 100 zł
Witam serdecznie potrzebuję kupć dobrego pendrive a nie wiem co wybrać bardzo proszę o pomoc pozdrawiam liczy się dla mnie przede wszystkim szybkość odczytu/zapisu a nie pojemność ale min 2 GB żeby miał.

Data: 2009-07-14 08:06:15
Autor: Krzysiek X
Pendrive do 100 zł

http://www.skapiec.pl/site/cat/25/comp/187351 będzie najlepszy

Data: 2009-07-14 17:43:08
Autor: miab
Pendrive do 100 zł
Zenon Zygzak wrote:
Witam serdecznie potrzebuję kupć dobrego pendrive a nie wiem co wybrać
bardzo proszę o pomoc pozdrawiam liczy się dla mnie przede wszystkim
szybkość odczytu/zapisu a nie pojemność ale min 2 GB żeby miał.

http://www.skapiec.pl/site/cat/25/comp/183892

miab

Data: 2009-07-14 19:13:39
Autor: Zenon Zygzak
Pendrive do 100 zł
W dniu 14 lipca 2009 17:43 użytkownik miab <miwa14@wp.pl> napisał:
Zenon Zygzak wrote:

[...]

Dzięuję za odpowiedzi wezmę któryś z nich pozdrawiam.

Data: 2009-07-14 19:44:23
Autor: .Peeter
Pendrive do 100 zł
"Zenon Zygzak" <zigzak09@gmail.com> wrote in message news:mailman.248.1247583115.22357.pecetman.lodz.pl...
Witam serdecznie potrzebuję kupć dobrego pendrive a nie wiem co wybrać

Ja również jestem za OCZ Rally 2, mam 3 takie i są świetne.

http://www.skapiec.pl/site/cat/25/comp/187351

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2009-07-14 11:15:04
Autor: Zenon Zygzak
Pendrive do 100 zł
On 14 Lip, 19:44, ".Peeter" <peeter...@nospam.gazeta.pl> wrote:
"Zenon Zygzak" <zigza...@gmail.com> wrote in message

> Witam serdecznie potrzebuję kupć dobrego pendrive a nie wiem co wybrać

Ja również jestem za OCZ Rally 2, mam 3 takie i są świetne.

> [...]

W takim razie biore OCZ Rally 2

Data: 2009-07-14 21:09:08
Autor: qwerty
Pendrive do 100 zł
Użytkownik "Zenon Zygzak" <zigzak09@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:6450b4b5-f63d-44fc-b3bb-4c33ed4da61d@z28g2000vbl.googlegroups.com...
W takim razie biore OCZ Rally 2

Mam OCZ Rally 2. Odczyt ma deklarowany przez producenta. Niestety zapis jest o połowę mniejszy. Nie wiem co jest powodem (testowany na kilku komputerach).

Data: 2009-07-14 22:08:15
Autor: miab
Pendrive do 100 zł
Zenon Zygzak wrote:
[...]

Cienizna jak dziesiątki innych.
Co innego OCZ Rally 2 Turbo z tym ze drogi i praktycznie nie do dostania.

miab

Data: 2009-07-14 22:12:26
Autor: Zenon Zygzak
Pendrive do 100 zł
miab pisze:
Zenon Zygzak wrote:
[...]

Po prostu kieruję się waszymi radami nie znam sie na tym :(

Data: 2009-07-14 22:35:36
Autor: miab
Pendrive do 100 zł
Zenon Zygzak wrote:
miab pisze:
Zenon Zygzak wrote:
[...]

Skoro kierujesz sie naszymi radami to zerknij jeszcze w wymienionych
linkach do zakładki Opinie użytkowników.

miab

Data: 2009-07-15 10:12:17
Autor: venioo
Pendrive do 100 zł
miab pisze:

W takim razie biore OCZ Rally 2

Cienizna jak dziesiątki innych.
Co innego OCZ Rally 2 Turbo z tym ze drogi i praktycznie nie do dostania.

Nie przesadzaj (mam 2 rozne OCZ Rally 2: 2GB i 4GB) - predkosc jest rewelacyjna  za rozsadna jeszcze cene.

--
venioo

Data: 2009-07-15 15:56:59
Autor: .Peeter
Pendrive do 100 zł
"venioo" wrote:
Nie przesadzaj (mam 2 rozne OCZ Rally 2: 2GB i 4GB) - predkosc jest rewelacyjna  za rozsadna jeszcze cene.

Ja mam Rally 2 2GB, 4GB i 8GB - ze wszystkich jestem zadowolony. :-)

Jeden nawet został nadepnięty podczas gdy był wpięty do USB na dole
przedniego panelu obudowy uczelnianego komputera - pendrive przeżył.

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2009-07-15 21:23:47
Autor: BQB
Pendrive do 100 zł
..Peeter pisze:
"venioo" wrote:
[...]

LOL, ale argument, jak to ma się do szybkości? Ja miałem kiedyś noname 64MB, który dostałem z 10 licencjami MKS Vira, który spadł mi z pierwszego piętra na beton - wypadło szkiełko przez które dioda świeciła i został 3 razy wyprany w kieszeni spodni. Pen działał bez problemów i działa do chwili obecnej.

Ja bym polecił Sandisk Cruzer Contour 4GB - najszybszy jakiego miałem w rękach, szkoda, że wersja 8 GB jest trochę wolniejsza. Jeszcze jedna zaleta tych penów - nie ma skuwki, którą wcześniej czy później każdy gubi, ale za to ma rewelacyjny mechanizm chowania końcówki USB.

Data: 2009-07-16 11:17:54
Autor: venioo
Pendrive do 100 zł
BQB pisze:
.Peeter pisze:
"venioo" wrote:
[...]

Akurat co do skuwki to mam mieszane uczucia - w Kingstonach ten wysuwany patent dziala lekko mowiac "srednio". Przez ten mechanizm konstrukcja pena jest sklejana (2-czesciowa) i przy malym nadepnieciu/upadku szybko sie rozpada. Niestety przetestowane :(
Jesli chodzi o walory wytrzymalosciowe, to swietnie sobie radzi "gumiak"   Corsair Voyager - pare razy nadepniety, wyprany w pralce (proszkiem pachnial przez tydzien, a jaki czysciutki sie zrobil ;) ) i swietnie dziala do dzis.

--
venioo

Data: 2009-07-16 22:02:53
Autor: orcio
Pendrive do 100 zł
BQB pisze:
.Peeter pisze:
"venioo" wrote:
[...]

Jak to co był taki wolny że nie zdążył uciec ;)

orcio

Data: 2009-07-16 22:21:12
Autor: marfi
Pendrive do 100 zł
Użytkownik "BQB" <adres@anty.spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości news:4a5e2cc4$1news.home.net.pl...
i został 3 razy wyprany w kieszeni spodn

  Jeżeli zatrudniasz szopa pracza to płacisz mu zbyt wysoką pensję...

--
marfi

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4244 (20090715) __________

Data: 2009-07-16 23:27:24
Autor: .Peeter
Pendrive do 100 zł
"BQB" wrote:
LOL, ale argument, jak to ma się do szybkości?

Jak piernik do wiatraka, to nie miał być żaden
argument, a już tym bardziej dotyczący szybkości.

Tak czy siak z prędkości odczyt/zapis na Rally2
jestem zadowolony. Do tego rozsądna cena, niewielkie
gabaryty i brak jakiegokolwiek softu odpalającego
się po wpięciu PD. Dla mnie to zalety. :-)

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2009-07-14 21:16:56
Autor: tg
[...]