Pendrive -formatowanie

Data: 2009-07-06 17:45:42
Autor: Adax
Pendrive -formatowanie
Witam! Dostałem w prezencie DataTraveler 4GB i przy pierwszym odruchu postanowiłem fo sformatować pod większe pliki, czyli NTFS. I tu problem: pod win XP mogę go sformatować tylko jko FAT lub FAT32...

Czy ten typ tak ma, czy mam uszkodzonego? Pozdrawiam

Data: 2009-07-06 18:33:35
Autor: doom3
Pendrive -formatowanie

Użytkownik "Adax" <Adax_TNIJTo@op.pl> napisał w wiadomości news:h2t673$2n7$1news.onet.pl...
[...]

Menedzer Urzadzen -> Stacje Dyskow -> Twoj Pen -> Wlasciwosci -> Zasady -> OPTYMALIZACJA WYDAJNOSCI

Po powyzszej operacji bedziesz mogl formatowac w NTFS, chociaz nie wiem po co Ci NTFS na penie 4GB, skoro plikow ponad 4GB i tak nie bedziesz na niego kopiowal...

--
doom3

Data: 2009-07-06 23:04:19
Autor: Adax
Pendrive -formatowanie
Użytkownik "doom3" <doom3mk@o2.pl> napisał w wiadomości
[...]

;) a mi się wydawało, że cgodzi o 2GB, Ok, wystrczy FAT32.. :)

Pendrive -formatowanie