Pendrive - utrata zasobów

Data: 2011-04-18 18:24:57
Autor: Uni
Pendrive - utrata zasobów
Mam dwa systemy na Laptopie - IBM T30 - Win98se i xp_SP3. Podczas "manewrów" na systemie win98se - instalowalem sterowniki tak żeby  ten system "zobaczył" pendrive'a, ale skończyło się tym że teraz nic na nim nie widać. Widzi i wykrywa  go XP windows  explorer - bez problemu, jako ikonkę tylko, wszelkie próby sformatowania tego pena kończą się formułką : ":Brak dysku w stacji, włóż dysk ...". Probowałem programów TestDisk i linuxowy GetParted, ale oba wymiękają
 i nie widzą tego pena, nie widzi go też system operacyjny Mandriva 2010 ONE. Czy można jakoś przywrócić ten pendrive do użytecznośći ? Straciłem tam trochę danych których 1/3  / te nowe/ nie zdążyłem zrobić backup'u. Proszę o jakąś pomoc.

Data: 2011-04-18 19:36:12
Autor: animka
Pendrive - utrata zasobów
W dniu 2011-04-18 19:24, Uni pisze:
[...]

Może uprawnień nie masz. Sprawdź, ewentualnie udostępnij sobie samemu.

--
animka

Data: 2011-04-18 18:41:51
Autor: Uni
Pendrive - utrata zasobów
animka napisał(a):
[..]
Może uprawnień nie masz. Sprawdź, ewentualnie udostępnij sobie samemu.

Nie - sam jestem na kompie, a moje konta są Adminowe.

Data: 2011-04-18 20:08:49
Autor: animka
Pendrive - utrata zasobów
W dniu 2011-04-18 19:41, Uni pisze:
animka napisał(a):
[..]
Może uprawnień nie masz. Sprawdź, ewentualnie udostępnij sobie samemu.

Nie - sam jestem na kompie, a moje konta są Adminowe.

Mnie mój Win7 ciągle blokuje moje własne (!) foldery i pliki. Już nie mam do tego sił.
Też adminowe.

--
animka

Data: 2011-04-19 00:30:14
Autor: boxfish
Pendrive - utrata zasobów
W dniu 2011-04-18 20:08, animka pisze:
W dniu 2011-04-18 19:41, Uni pisze:
animka napisał(a):
[..]
[...]

Może włosy farbowałaś ostatnio i system Ciebie nie poznaje ?

Data: 2011-04-19 00:45:04
Autor: animka
Pendrive - utrata zasobów
W dniu 2011-04-19 00:30, boxfish pisze:
W dniu 2011-04-18 20:08, animka pisze:
W dniu 2011-04-18 19:41, Uni pisze:
animka napisał(a):
[..]
[...]

Pewnie tak.
Przy kilku folderach porobiły sie kłódki, do niektórych nie mam uprawnień (ja admin!).
Muszę się szarpać ze wszystkim i uprawnienia ustawiać.

--
animka

Data: 2011-04-19 00:09:26
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Pendrive - utrata zasobów

"animka" iohsvm$ua2$1@node2.news.atman.pl

[...]

Pod Linuksem, WXP, W98SE? -- chyba tylko FATalne
partycje, a tam chyba nie ma żadnych zabezpieczeń. :)

Data: 2011-04-18 23:28:50
Autor: G Nowak
Pendrive - utrata zasobów
[...]

Mozesz go wyrzucic.

--
Pozdr

Data: 2011-04-18 23:30:26
Autor: G Nowak
Pendrive - utrata zasobów
[...]

....albo kupic drugi taki sam i przelutowac flash, byc moze odzyskasz dane.

--
Pozdr

Data: 2011-04-19 05:57:07
Autor: Uni
Pendrive - utrata zasobów
G Nowak napisał(a):
[..]

...albo kupic drugi taki sam i przelutowac flash, byc moze odzyskasz dane.

czy to możliwe żeby w trybie programowym aż tak uwalił się ten pendrive
?

Pendrive - utrata zasobów