Pendrive z blokada zapisu?

Data: 2010-10-19 13:20:40
Autor: ąćęłńóśźż
Pendrive z blokada zapisu?
Są?

Rzecz w tym, żeby zablokować mechanicznie wszelki zapis/zmiany  na pendrajwie przy podłączaniu go do obcego, być może
zainfekowanego, kompa.

Data: 2010-10-19 14:01:51
Autor: =Marcos=
Pendrive z blokada zapisu?
Są?

Rzecz w tym, żeby zablokować mechanicznie wszelki zapis/zmiany  na pendrajwie przy podłączaniu go do obcego, być może
zainfekowanego, kompa.

Karty SD mają blokadę zapisu, więc co najmniej pendrajwy będące czytnikami z kartą SD można w ten sposób stosować.

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl

Data: 2010-10-19 14:23:59
Autor: ąćęłńóśźż
Pendrive z blokada zapisu?
To jasne, ale pytanie jest o pendrajwy.

-- -- -

Data: 2010-10-19 14:34:44
Autor: Vituniu
Pendrive z blokada zapisu?
Odpowiadaj pod cytatem, prosze.

To jasne, ale pytanie jest o pendrajwy.

Sa czytniki kart SD wygladajace jak nieco
przerosniety pendrive wlasnie.

Inna sprawa, ze jest to zabezpieczenie realizowane programowo i nic nie stoi na przeszkodzie, zeby jakis wirus potrafil to obejsc.

pozdrawiam,
Vituniu

Data: 2010-10-19 18:16:16
Autor: ąćęłńóśźż
Pendrive z blokada zapisu?
Widzisz, i to jest cenna wiadomość.
Czyli przesunięcie "dzyndzołka" na karcie to tylko sprawa programowa, nei sprzętowa??

Ostatnio gdzieś powiedzmy w Egiptowie wpiąłem aparat foto kabelkiem USB do komputera "w salonie dla gości".
Natychmiast na kartę w aparacie wlazły wirusy, zmieniające mi katalogi na pliki z rozszerzeniem EXE itp.
Szczęśliwie nie miałem tam zdjęć jeszcze, więc skończyło się na odpięciu aparatu i sfromatowaniu karty aparatem.

Przed podobnymi przypadkami chciałbym się zabezpieczyć, bo wirusy przenoszą się przez pendrajwy szybciej niż choroby weneryczne ;-)

-- -- -

Data: 2010-10-19 21:26:46
Autor: GLaF
Pendrive z blokada zapisu?
Dnia Tue, 19 Oct 2010 14:34:44 +0200, Vituniu napisał(a):

Inna sprawa, ze jest to zabezpieczenie realizowane programowo i nic nie stoi na przeszkodzie, zeby jakis wirus potrafil to obejsc.

Ale sporo (większość? wszystkie?) nie potrafi tego obejść.
Jest jeszcze metoda, żeby pendrive nie był roznosicielem wirusów:
Utworzyć katalog autorun.inf, a w katalogu spod linuksa utworzyć pusty plik
o nazwie lpt2 (lub o innej "zastrzeżonej" przez windows nazwie).
Wiele (większość? wszystkie?) wirusów nie jest w stanie zastąpić takiego
katalogu własnym plikiem autorun.inf.
Oczywiście ta metoda nie zapobiega przenoszeniu się wirusa na pendrive, ale
zapobiega roznoszeniu go na niezabezpieczone kompy z windows.
Warto jeszcze wyłączyć autostart dla dysków przenośnych w windows (ja to
robię w Tweak UI z pakietu Powertoys for Windows XP).

Swoją drogą mi też brakuje pendrajwów z blokadą. Dostrzegam tu pewien
regres w stosunku do dyskietek.
--
GLaF

Data: 2010-10-19 14:36:26
Autor: Jacek W.
Pendrive z blokada zapisu?
Użytkownik "ąćęłńóśźż" <antyspam@interia.pl> napisał w wiadomości news:i9juu2$3df$1news.net.icm.edu.pl...

Są?

Rzecz w tym, żeby zablokować mechanicznie wszelki zapis/zmiany  na pendrajwie
przy podłączaniu go do obcego, być może zainfekowanego, kompa.

Są, np. cała ta seria
http://www.komputronik.pl/index.php/search/pl/run/showProducts/1/hide_boxes/1//searchString/dTMzOQ==/category/1/
ma przełacznik mechaniczny na "dupce"

Jacek W.

Data: 2010-10-19 21:08:47
Autor: Saiko Kila
Pendrive z blokada zapisu?
Proces ąćęłńóśźż <antyspam@interia.pl> zwrócił błąd:
Są?

Rzecz w tym, żeby zablokować mechanicznie wszelki zapis/zmiany  na pendrajwie przy podłączaniu go do obcego, być może
zainfekowanego, kompa.

Inne przykłady:
http://www.fencepost.net/2010/03/usb-flash-drives-with-hardware-write-protection/
Jak widać nie ma tego wiele.

Co do SD (w linku też o tym jest) to karta nie "wie" jaki jest stan
przełącznika. To ma sprawdzać czytnik. Kiedy obwód /wyłącznika/ po
włożeniu jest zamknięty to kartę można zapisywać, kiedy jest otwarty, to
nie można. Nie można na zasadzie "żeby mi to było przedostatni raz!".
Czasami przełącznik się psuje, albo czujka (duże słowo) w czytniku
(obwód zawsze otwarty) i wtedy karta zawsze jest zabezpieczona wedle
systemu. System musi się wtedy hamować żeby nie zapisać.

--
SK

Data: 2010-10-20 07:45:29
Autor: ąćęłńóśźż
Pendrive z blokada zapisu?
Czyly tak jak to było w dyskietkach?

-- -- -

Data: 2010-10-20 21:47:34
Autor: animka
Pendrive z blokada zapisu?
W dniu 2010-10-20 07:45, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]

| System musi się wtedy hamować żeby nie zapisać.

To ja zaraz sprawdzę na swojej. Jedne pliki mi się zapisują, czy kopiują inne nie (profil z Opery). Karta (Micro SD 32 GB) jest odbezpieczona. Tzn sama karta jest malutka i wpadłaby do czytnika w komputerze i dobrze, że ją kupiłam z czytnikiem. Kartę włozylam do tego czytnika  (na którym jest przełącznik zabezpieczenia) i to dopiero pasowało do mojego czytnika w komputerze.

--
animka

Data: 2010-10-21 08:31:04
Autor: Yakhub
Pendrive z blokada zapisu?
Dnia Wed, 20 Oct 2010 21:47:34 +0200, animka napisał(a):
/ciach!/

Co prawda nie na temat, ale Animko - ile Ty masz lat?

--
Yakhub

Data: 2010-10-21 11:06:35
Autor: animka
Pendrive z blokada zapisu?
W dniu 2010-10-21 08:31, Yakhub pisze:
Dnia Wed, 20 Oct 2010 21:47:34 +0200, animka napisał(a):
/ciach!/

Co prawda nie na temat, ale Animko - ile Ty masz lat?

PLONK

--
animka

Data: 2010-10-21 10:12:21
Autor: Wojtek
Pendrive z blokada zapisu?
animka wrote:

> Co prawda nie na temat, ale Animko - ile Ty masz lat?

PLONK

Aż tak dużo? ;))

--
Wojtek

Data: 2010-10-21 11:30:50
Autor: kamil
Pendrive z blokada zapisu?

"Wojtek" <nick0000@gazeta.pl> wrote in message news:xn0h0n5vt81mu2h000news.man.poznan.pl...
animka wrote:

> Co prawda nie na temat, ale Animko - ile Ty masz lat?

PLONK

Aż tak dużo? ;))

To juz wiesz, dlaczego kobiet o wiek sie nie pyta! :)

Data: 2010-10-21 13:26:58
Autor: RadoslawF
Pendrive z blokada zapisu?
Dnia 2010-10-21 12:30, Użytkownik kamil napisał:

> Co prawda nie na temat, ale Animko - ile Ty masz lat?

PLONK

Aż tak dużo? ;))

To juz wiesz, dlaczego kobiet o wiek sie nie pyta! :)

Chciał ustalić czy to kobieta czy dziecko.

Pozdrawiam

Data: 2010-10-21 11:43:20
Autor: januszek
Pendrive z blokada zapisu?
RadoslawF napisa?(a):

[...]

Chciał ustalić czy to kobieta czy dziecko.

W tym konkretnym przypadku mogą być obie w jednym ;)

j.

--
http://www.predkosczabija.pl/
"Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

Data: 2010-10-21 15:23:19
Autor: RadoslawF
Pendrive z blokada zapisu?
Dnia 2010-10-21 13:43, Użytkownik januszek napisał:
RadoslawF napisa?(a):

[...]

Chciał ustalić czy to kobieta czy dziecko.

W tym konkretnym przypadku mogą być obie w jednym ;)

Może być dziecko udające kobietę (w sieci trudne do sprawdzenia)
lub kobieta o poziomie umysłowym dziecka.
Jak przeczytałem "sama karta jest malutka i wpadłaby do czytnika
w komputerze i dobrze, że ją kupiłam z czytnikiem. Kartę
włozylam do tego czytnika" uznałem że tak to tylko dziecko
by napisało.

Pozdrawiam

Data: 2010-10-21 17:08:33
Autor: Przemysław Ryk
Pendrive z blokada zapisu?
Dnia Thu, 21 Oct 2010 15:23:19 +0200, RadoslawF napisał(a):

Może być dziecko udające kobietę (w sieci trudne do sprawdzenia) lub
kobieta o poziomie umysłowym dziecka. Jak przeczytałem "sama karta jest
malutka i wpadłaby do czytnika w komputerze i dobrze, że ją kupiłam z
czytnikiem. Kartę włozylam do tego czytnika" uznałem że tak to tylko
dziecko by napisało.

Uwierz na słowo - to, co potrafi wymyśleć użyszkodniczka, to się w głowie
nie mieści. ;D

[ Ludzie są jak skarpetki. Jeden podobny do drugiego, a do pary nie        ]
[ znajdziesz.                                             (JoeMonster.org) ]

Data: 2010-10-21 23:42:53
Autor: animka
Pendrive z blokada zapisu?
W dniu 2010-10-21 15:23, RadoslawF pisze:

[...]

Nie muszę się nikomu tu spowiadać. Takiej karty przedtem nigdy nie widziałam, oprócz tej, którą mam w telefonie, ale jej nie wyciagam.
Karta jest z adapterem. Myślałam, że jak mam czytnik kart w komputerze to ten adapter nie będzie potrzebny. Jednak jest potrzebny i z kartą pamięci tworzy komplet, który się wkłada do czytnika w komputerze. Dla mnie obecnie to już jasne, a czy dla Ciebie też jest już jasne?

--
animka

Data: 2010-10-22 01:07:44
Autor: RadoslawF
Pendrive z blokada zapisu?
Dnia 2010-10-21 23:42, Użytkownik animka napisał:

[...]

To że typowe czytniki bez adaptera nie obsługują kart mini,
mikro i podobnych owszem To że mając nikłą wiedzę w temacie
dyskusji nie zabieramy głosu też jest jasne ale jak widzę
nie dla Ciebie. Ale spowiadać sie z tego oczywiście nie
musisz.  :-)

Pozdrawiam

Data: 2010-10-22 13:00:37
Autor: animka
Pendrive z blokada zapisu?
W dniu 2010-10-22 01:07, RadoslawF pisze:
[...]

To dlaczego dopiero teraz o tym napisałeś jak jak jest już "musztarda po obiedzie"?
Ja się sporo nagłówkowałam co zrobić z tą kartą.

--
animka

Data: 2010-10-21 15:07:51
Autor: Yakhub
Pendrive z blokada zapisu?
Dnia Thu, 21 Oct 2010 13:26:58 +0200, RadoslawF napisał(a):

> [...]

Aż tak dużo? ;))

To juz wiesz, dlaczego kobiet o wiek sie nie pyta! :)

Chciał ustalić czy to kobieta czy dziecko.

Zakochałem się, i chciałem się dowiedzieć, czy grozi mi prokurator...

--
Yakhub

Data: 2010-10-21 16:45:00
Autor: ąćęłńóśźż
Pendrive z blokada zapisu?
A od kiedy za zakochiwanie się grozi prokurator?

A do Animkowej myszki to ja już jestem pierwszy w kolejce ;-)
Zresztą ja kwidzisz odpowiedziała w Moim Wątku :-)

-- -- -

Data: 2010-10-21 23:52:01
Autor: animka
Pendrive z blokada zapisu?
W dniu 2010-10-21 16:45, ąćęłńóśźż pisze:
A do Animkowej myszki to ja już jestem pierwszy w kolejce;-)

A kup sobie taką w Realu :-) 59 zł bodajże i naprawdę jest świetna ;-)

--
animka

Data: 2010-10-22 19:47:43
Autor: ąćęłńóśźż
Pendrive z blokada zapisu?
Wolę wirtualnie, po co się rozczarowywać ;-))

-- -- -

A kup sobie taką w Realu

Data: 2010-10-21 23:44:36
Autor: animka
Pendrive z blokada zapisu?
W dniu 2010-10-21 15:07, Yakhub pisze:
[...]

Mój wnuczek może kiedyś będzie prokuratorem i to on Ci dokopie.

--
animka

Data: 2010-10-22 08:45:17
Autor: Yakhub
Pendrive z blokada zapisu?
Dnia Thu, 21 Oct 2010 23:44:36 +0200, animka napisał(a):

[...]

Ale za co?...

--
Yakhub

Data: 2010-10-22 13:01:37
Autor: animka
Pendrive z blokada zapisu?
W dniu 2010-10-22 08:45, Yakhub pisze:
[...]

A za co może grozić prokurator?

--
animka

Data: 2010-10-22 19:48:37
Autor: ąćęłńóśźż
Pendrive z blokada zapisu?
No jak gniazdko ma mniej niż 15, a adapter jest starszy...

-- -- -

A za co może grozić prokurator?

Data: 2010-10-22 20:32:34
Autor: animka
Pendrive z blokada zapisu?
W dniu 2010-10-22 19:48, ąćęłńóśźż pisze:
No jak gniazdko ma mniej niż 15, a adapter jest starszy...

LOL :-)

--
animka

Data: 2010-10-22 21:42:08
Autor: ąćęłńóśźż
Pendrive z blokada zapisu?
A co to znaczy?

-- -- -

LOL

Data: 2010-10-22 22:18:38
Autor: animka
Pendrive z blokada zapisu?
W dniu 2010-10-22 21:42, ąćęłńóśźż pisze:
A co to znaczy?

-- -- -

LOL

Nie udawaj, że nie wiesz :-)

Wstydzę się napisać :-)

--
animka

Data: 2010-10-22 22:23:08
Autor: ąćęłńóśźż
Pendrive z blokada zapisu?
To pewnie szepcą małe dziewczynki zanim dorosną i krzykną:  Wow

-- -- -

Nie udawaj, że nie wiesz
Wstydzę się napisać

Data: 2010-10-23 00:21:57
Autor: animka
Pendrive z blokada zapisu?
W dniu 2010-10-22 22:23, ąćęłńóśźż pisze:
To pewnie szepcą małe dziewczynki zanim dorosną i krzykną:  Wow

A cholera wie co teraz sobie szepczą małe dziewczynki.

Dobra, w tym temacie już eot :-)

--
animka

Data: 2010-10-23 00:45:08
Autor: GLaF
Pendrive z blokada zapisu?
Dnia Fri, 22 Oct 2010 21:42:08 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

A co to znaczy?

-- -- -

LOL

Lots Of Love ;)

--
GLaF

Data: 2010-10-23 02:29:39
Autor: animka
Pendrive z blokada zapisu?
W dniu 2010-10-23 00:45, GLaF pisze:
Dnia Fri, 22 Oct 2010 21:42:08 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

A co to znaczy?

-- -- -

LOL

Lots Of Love ;)

O tak powinno być chyba. Tak ładniej niż :tarzam się ze śmiechu, a tarzanie się po podłodze jest raczej niezdrowe. :-)

--
animka

Data: 2010-10-21 17:08:34
Autor: Przemysław Ryk
Pendrive z blokada zapisu?
Dnia Thu, 21 Oct 2010 10:12:21 +0000 (UTC), Wojtek napisał(a):

Co prawda nie na temat, ale Animko - ile Ty masz lat?

PLONK

AĹź tak duĹźo? ;))

Ma X, wygląda na X ± 10, czuje się na 25, zachowuje jak w przedszkolu. ;)

[ Wątrobę żółć zalewała. Nerki oblały się strachem. Gardło nerwowo         ]
[ przełykało ślinę. Żołądek coś gryzło na samą myśl. Nogi i język niedługo ]
[ miały zacząć się plątać. Serce krew zalewała. I tylko mĂłzg się cieszył,  ]
[ Ĺźe nadchodzi PIĄTEK!                                    (JoeMonster.org) ]

Data: 2010-10-21 23:36:44
Autor: animka
Pendrive z blokada zapisu?
W dniu 2010-10-21 12:12, Wojtek pisze:
animka wrote:

Co prawda nie na temat, ale Animko - ile Ty masz lat?

PLONK

Aż tak dużo? ;))

Zamiast mi coś doradzić spotykam się z głupimi docinkami, aluzjami.
Moja karta pamięci Micro SD 32 GB z adapterem jednak jest felerna i odsyłam ją jutro temu panu z Allegro.

--
animka

Data: 2010-10-22 08:26:38
Autor: Klapocjusz
Pendrive z blokada zapisu?
Sprawdź specyfikacje swojego telefonu (czy obsługuje karty o pojemności 32 Gb). Jeśli na kompie ta karta nie wywołuje problemów to racze jest sprawna a kłopot jest ze współpracą z telefonem.

Data: 2010-10-22 12:56:35
Autor: animka
Pendrive z blokada zapisu?
W dniu 2010-10-22 08:26, Klapocjusz pisze:
Sprawdź specyfikacje swojego telefonu (czy obsługuje karty o pojemności 32
Gb). Jeśli na kompie ta karta nie wywołuje problemów to racze jest sprawna a
kłopot jest ze współpracą z telefonem.

Alez ta karta była zakupiona nie do telefonu tylko do komputera. Ma uszkodzone sektory i ją dzisiaj odsyłam. W telefonie jest inna karta. W innym czytniku w komputerze siedzi jeszcze karta Kingston (niestety tylko 8 GB) i służy jako dysk.

--
animka

Data: 2010-10-23 16:34:52
Autor: m4rkiz
Pendrive z blokada zapisu?
?Użytkownik "Klapocjusz" <jaceksta1@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i9rar1$kar$1@news.task.gda.pl...
[...]

ale wiesz ze micro sd 32gb to minimum z 350 pln kosztuje?
jak dalas znaczaco mniej to jedyne co uzyskasz to to ze kontakt z tym
panem sie urwie...

Data: 2010-10-23 19:05:14
Autor: animka
Pendrive z blokada zapisu?
W dniu 2010-10-23 17:34, m4rkiz pisze:

ale wiesz ze micro sd 32gb to minimum z 350 pln kosztuje?

To sobie zajrzyj na allegro i zobacz po ile "latają" te karty.

jak dalas znaczaco mniej to jedyne co uzyskasz to to ze kontakt z tym
panem sie urwie...

No, on na Allegro podał pewien swój adres za granicą. Przesyłka od niego przyszła z Łodzi, a ja teraz odesłałam do Przemyśla na jego skrzynkę pocztową.
Za opłatę na list polecony priorytetowy bierze 11 zł (tak jak oni wszyscy tam zarabiajacy na opłatach pocztowych), a faktycznie taka przesyłka kosztuje 4 zł. z groszami.
Ta osoba ma dużo pozytywów na allegro i nie sądzę, że mnie oszuka.

--
animka

Data: 2010-10-23 19:37:51
Autor: GLaF
Pendrive z blokada zapisu?
Dnia Sat, 23 Oct 2010 19:05:14 +0200, animka napisał(a):

[...]

Sprawdź, czy dasz radę nagrać na tą kartę ok 30 GB plików, przy czym każdy
plik musi być mniejszy niż 4 GB.

--
GLaF

Data: 2010-10-23 22:02:57
Autor: animka
Pendrive z blokada zapisu?
W dniu 2010-10-23 19:37, GLaF pisze:

Sprawdź, czy dasz radę nagrać na tą kartę ok 30 GB plików, przy czym każdy
plik musi być mniejszy niż 4 GB.

Nie sprawdzę, bo tę kartę wczoraj już odesłałam. Miała chyba uszkodzone sektory. Co skopiowałam na nią to po ponownym uruchomieniu karty czy komputera plików już na niej nie było (tylko foldery).

--
animka

Data: 2010-10-23 19:51:02
Autor: Tomasz Jasiński
Pendrive z blokada zapisu?
Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 23 Oct 2010 19:05:14 +0200  doszła do mnie wiadomość  <i9v4ki$3o8$1@node1.news.atman.pl>  od animka <animka@to.nie.ja.wp.pl>  :
[...]

Ciekaw jestem co to za karta i na czym polega jej uszkodzenie, możesz
podać coś więcej na ten temat(co się z nią działo, producent i aukcja
na której była kupiona)?

Data: 2010-10-23 22:05:07
Autor: animka
Pendrive z blokada zapisu?
W dniu 2010-10-23 19:51, Tomasz Jasiński pisze:

Ciekaw jestem co to za karta i na czym polega jej uszkodzenie, możesz
podać coś więcej na ten temat(co się z nią działo, producent i aukcja
na której była kupiona)?

Już za późno na takie informacje, sorry. Zresztą aukcja to nie Twoja sprawa.

--
animka

Data: 2010-10-24 17:07:51
Autor: Tomasz Jasiński
Pendrive z blokada zapisu?
Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 23 Oct 2010 22:05:07 +0200  doszła do mnie wiadomość  <i9vf5s$639$1@node1.news.atman.pl>  od animka <animka@to.nie.ja.wp.pl>  :
[...]

Nie sądzisz, że trzeba ludzi ostrzegać przed takimi "okazjami"?

Data: 2010-10-24 17:24:17
Autor: animka
Pendrive z blokada zapisu?
W dniu 2010-10-24 17:07, Tomasz Jasiński pisze:
[...]

Nie, nie sądzę. Trzeba było mi udzielić porady jak prosilam o pomoc w sprawie używania tej karty.

--
animka

Data: 2010-10-23 19:51:30
Autor: JoteR
[OT] Pendrive z blokada zapisu?
"animka"  napisała:

ale wiesz ze micro sd 32gb to minimum z 350 pln kosztuje?

To sobie zajrzyj na allegro i zobacz po ile "latają" te karty.

Czyli albo podróby, albo "spadły z TIR-a". Albo o faktycznej pojemności dużo mniejszej, niż deklarowana, czego właśnie doświadczyłaś na sobie.

[...]

I pewnie nie wysyła w jednej przesyłce więcej niż 2 sztuki? Stały numer w tym dziale, bardziej bandycki na całym (za przeproszeniem) Allegro jest tylko dział GSM.
W ogóle się dziwię, że ktoś mieszkający w wielkim mieście, mający dookoła mnóstwo różnorakich sklepów, w ogóle kupuje cokolwiek na tym złodziejskim bazarze. Bo jak tak policzyć wszystkie koszty, wychodzi znacznie drożej niż zakup osobisty.

Ta osoba ma dużo pozytywów na allegro i nie sądzę, że mnie oszuka.

A Ty jaki komentarz wystawiłaś? ;->

JoteR

Data: 2010-10-23 22:19:10
Autor: animka
W dniu 2010-10-23 19:51, JoteR pisze:

To sobie zajrzyj na allegro i zobacz po ile "latają" te karty.

Czyli albo podróby, albo "spadły z TIR-a". Albo o faktycznej pojemności dużo
mniejszej, niż deklarowana, czego właśnie doświadczyłaś na sobie.

Możliwe. Ten facet ma na allegro chyba z kilkanaście aukcji z tymi kartami.
Wszyscy raczej zadowoleni. Komentarze pozytywne. Chyba tylko jeden negatywny gdzie dodano, iż sprzedawca zwrócił pieniądze za kartę, ale za przesyłkę w obie strony to już nie.

Za opłatę na list polecony priorytetowy bierze 11 zł (tak jak oni wszyscy
tam zarabiajacy na opłatach pocztowych),

I pewnie nie wysyła w jednej przesyłce więcej niż 2 sztuki?

Nie wiem. Ja kupiłam jedną.

Stały numer w tym dziale, bardziej bandycki na całym (za przeproszeniem) Allegro jest
tylko dział GSM.

Allegro powinno ukrócić te szczególne zarobki na przesyłkach.

[...]

Ja wylicytowałam tanio. Byli ludzie, którzy licytowali na większe kwoty.
W każdej aukcji facet ma po jakieś 8-10 kart.

Ta osoba ma dużo pozytywów na allegro i nie sądzę, że mnie oszuka.

A Ty jaki komentarz wystawiłaś? ;->

No właśnie męczyłam się cały czas z tą kartą. To była syzyfowa praca. Na mojego posta w nadziei, że mi ktoś doradzi- jakieś półgłupki tutaj zastanawiały się ile ja mam lat itp.
Oczywiście komentarza jeszcze nie wystawilam i raczej już nie wystawię, chyba, że mi przyśle sprawną kartę.

--
animka

Data: 2010-10-23 22:25:19
Autor: animka
[...]

Ależ ja bym nigdzie, w normalnym sklepie karty 32 GB za takie małe pieniądze nie kupiła.  Z komentarzami (a pozytywnych jest mnóstwo) to albo się pospieszyli przed przetestowaniem karty albo trafili na sprawne.
Karta Kingston 8 GB też kupiona na Allegro "śmiga jak strzała". Jest sobie takim dodatkowym dyskiem w komputerze.

--
animka

Data: 2010-10-25 14:33:55
Autor: ąćęłńóśźż
[OT] Pendrive z blokada zapisu?
Można kupować przez internet z opcją odbioru osobistego we własnym mieście.
Co do kart SD mam na oku firmę z Zacisza (Targówek), tyle że chwilowo też mi nie po drodze (szczególnie do godz. 16-17).
Ale w Fotojokerze czy EMPiKU- bywają także dobre ceny.

-- -- -

Data: 2010-10-25 16:10:21
Autor: animka
W dniu 2010-10-25 14:33, ąćęłńóśźż pisze:
Można kupować przez internet z opcją odbioru osobistego we własnym mieście.

Pewnie nie wiesz, że w większości sklepów za odbiór osobisty też trzeba płacić.
Dobry jest Komputronik, bo jak na miejscu czegoś nie mają to sprowadzą i odbierasz najbliżej swojego domu i nic nie płacisz za osobisty odbiór. Niestety, w Komputroniku nie wszystko opłaca się kupować, tam jest drogo. Mnie się opłacało co prawda kupić w Komputroniku stację dyskietek na USB, bo to akurat nie było drogie (ponad 30 zł).

Co do kart SD mam na oku firmę z Zacisza (Targówek), tyle że chwilowo też mi nie po drodze (szczególnie do godz. 16-17).
Ale w Fotojokerze czy EMPiKU- bywają także dobre ceny.

Ile ta karta tam kosztuje? Ilo gigabajtowa?

--
animka

Data: 2010-10-26 14:29:01
Autor: ąćęłńóśźż
[OT] Pendrive z blokada zapisu?
Chcesz o tym porozmawiać?
;-)

-- -- -

Pewnie nie wiesz, że w większości sklepów za odbiór osobisty też trzeba płacić.

Data: 2010-10-26 15:08:11
Autor: animka
[OT] Pendrive z blokada zapisu?
W dniu 2010-10-26 14:29, ąćęłńóśźż pisze:
Chcesz o tym porozmawiać?
;-)

Ja się pytałam jakie i po ile te karty pamięci w sklepach, które wymieniłeś.

--
animka

Data: 2010-10-26 19:41:13
Autor: ąćęłńóśźż
[OT] Pendrive z blokada zapisu?
Nie.. pamiętam....
Alledrogo.

-- -- -

Ja się pytałam jakie i po ile te karty pamięci w sklepach, które wymieniłeś.

Data: 2010-10-21 15:07:18
Autor: Yakhub
Pendrive z blokada zapisu?
Dnia Thu, 21 Oct 2010 11:06:35 +0200, animka napisał(a):

[...]

Ale dlaczemu? Czy ja coś mówiłem? Ja się, zupełnie poważnie, zapytałem!

--
Yakhub

Data: 2010-10-20 21:59:18
Autor: animka
Pendrive z blokada zapisu?
> [...]

| System musi się wtedy hamować żeby nie zapisać.

Sprawdziłam i niestety parę ważnych plików do Opery i Thunderbirda nie chce się skopiować na tę kartę. Przy zabezpieczeniu karty przed zapisem to już nic a nic się ani nie skopiuje ani nie usunie.

--
animka

Pendrive z blokada zapisu?