Pendrive z mrugajaca diodka

Data: 2020-03-15 15:18:25
Autor: ąćęłńóśźż
Pendrive z mrugajaca diodka
Potrzebuję kupić pendrajw 128 GB USB 3.0 (3.1 gen. 1) z diodą (mrugającą przy nagrywaniu).
Jakich słów kluczowych używać przy szukaniu np. na aledrogo czy w sklepach, bo jakoś nie mogę trafić?
Mam i znam parę modeli z diodą (np. PNY: niezawodne, lecz dość powolne co najwyżej 80 MB/s czy HP: wadliwy śmieć), ale chciałbym coś innego (odczyt co najmniej 150MB/s, żeby zrzucanie zawartości nie trwało ponad godzinę).

Data: 2020-03-16 09:28:56
Autor: ąćęłńóśźż
Pendrive z mrugajaca diodka
Dzięki za porady, te wskazane przez Was miałem także na oku (poza Patriotem na którego bym nie wpadł i których nie ma w sklepach, i jednym b. szybkim o wielkości M.2 zapomniałem markę coś GTX czy podobnie), no i SanDisk Extreme Pro ponoć na kościach SSD (400MBps/300MBps), ale ponad 200 zł to niestety sporo jak za 128 GB (już chyba warto byłoby wejść w SSD w obudowie).
Z uwagi na najniższą cenę zamówiłem Adata ue700 pro (w morele.net ok 112 zł + 9 zł wysyłka) - to był niemal impulse-buy jak mnie wczoraj wieczorem znów wkurzył HP/PNY nie chcąc nagrać filmu - a i tak dwa razy droższy niż wiele innych nawet markowych pendrajwów USB 3.0, tyle że nie przekraczających odczytu 80 MB/s i to tylko teoretycznie.
Z uwagi na zastosowanie - nagrywanie na Smart TV/tunerze TV - prędkość zrzucania tych 120 giga filmów z pendrajwa jest istotna (20 minut czekania da się przełknąć, dłużej nie, przy czym istotna jest jeszcze wydajność gniazda USB i HDD w kliencie), natomiast zapisywanie plików 4k (gdzie SSD by zabiło konkurencję) nie liczy się.

Swoją drogą ciekawa sprawa z moim wadliwym HP x900w (PNY), bo pod Win 10 całe pełne formatowanie exFAT (SDFormater około 3 godzin) oraz test programem H2TestW przechodzi (z tym że wyniki wyszły 51MBps/11MBps) - może po prostu jakiś pin w poronionym standardzie wtyczki USB 3.0 źle kontaktuje (ale Win widzi tego wadliwego pendrajwa jednak jako 3.0)?

Data: 2020-03-19 19:51:10
Autor: ąćęłńóśźż
Pendrive z mrugajaca diodka
Właśnie przyszedł do mnie zamówiony Adata UE700 Pro 128 GB  i jestem mocno rozczarowany jak za 121 zł (morele z dostawą), bo na moim leciwym kompie (USB 3.0 na 8-letnim Renesas NUSB3XHC) jest nieco wolniejszy od 6-letniego (wówczas $50) nie do zdarcia PNY Turbo 128 GB (dziś za zaledwie $19 +$7 wysyłka do Polski):
www.amazon.com/PNY-Turbo-128GB-Flash-Drive/dp/B00FE2N1WS/
Czy technika się cofa???

Adata ue700 Pro 128GB USB 3.2 Gen. 1:
Writing speed: 39.7 MByte/s
Reading speed: 89.9 MByte/s
(na opakowaniu nadrukowali 360 MB/s Read, 120 MB/s Write)

PNY Turbo 128GB (P-FD128GTBOP-GE) USB 3.0:
Writing speed: 46.5 MByte/s
Reading speed: 97.5 MByte/s

-- -- -
ADATA UE700

Data: 2020-03-28 17:01:53
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Pendrive z mrugajaca diodka

"ąćęłńóśźż" 5e73bf1f$1$31100$65785112@news.neostrada.pl

: Writing speed: 39.7 MByte/s
: Reading speed: 89.9 MByte/s

Transfery oferowane przez mechaniczne/magnetyczne.

Jakie opóźnienia? Ile IOpSów? -- to jest istotne
w SSD. Nadto -- transfery (i SSD, i tym bardziej
HDD) zależą od wielkości plików.

Zapisanie 100 MB na szybkim HDD 2.5" trwa na oko
tyle samo co na ,,zwykłym'' SSD.

-=-

BTW transferów -- DDR2 (teraz z nich korzystam) oferują
transfery porównywalne z transferami oferowanymi przez
nie najszybsze NVMe...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.      .......................       .-.
(,-.`._,'(  coma |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'     :  eneuel@@gmail.com  :      '.O_'

Data: 2020-03-15 15:53:43
Autor: solar
W dniu 15.03.2020 o 15:18, ąćęłńóśźż pisze:
[...]

PATRIOT Boost XT 128GB

--
Solar             www.solar.blurp.org
"Ateista to człowiek niezależny umysłowo, który myœli sam za siebie."

Data: 2020-03-16 11:44:28
Autor: ąćęłńóśźż
Pendrive z mrugajaca diodka
Miałem na myśli Patriot Supersonic Rage Elite.

-- -- -
PATRIOT Boost XT 128GB

Data: 2020-03-16 07:38:44
Autor: Radoslaw Szwed
[...]