Penitencjarne rupta co chceta...

Data: 2009-03-19 16:39:48
Autor: Piotr
Penitencjarne rupta co chceta...
"Henryk R., ps. Łomiarz, skazany w latach 90. na 15 lat więzienia za
brutalne napady na kobiety, został ponownie zatrzymany przez policję,
po tym jak w środę napadł na kobietę - poinformowała Komenda Stołeczna
Policji."

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Lomiarz-wyszedl-z-wiezienia-i-zaatakowal-ponownie,wid,10959483,wiadomosc.html?ticaid=17b29

Musi się proces resocjalizacji trochu nie powiódł... A szkoda, taki
piękny zamysł.
pzdr
Piotr

Data: 2009-03-19 09:10:31
Autor: mrdevilyn
On 19 Mar, 16:39, Piotr <p...@wp.pl> wrote:

Musi się proces resocjalizacji trochu nie powiódł... A szkoda, taki

Ja świetnie pamiętam te sprawę. Pokłóciłem się wtedy nawet ze swoimi
znajomymi dowodząc, że się gnoja powinno publicznie skazać na bolesna
smierć- zabił 5 kobiet po to żeby im trochę drobniaków z portmonetek
wyciągnąć. Podobna dyskusja odbywała się publicznie, oczywiscie głosy
rozsądku zostały w niej zawrzeszczane przez ówczesnych uwolskich
tolerancjonistów. Ich warzywność doczekała się dowodu po 15 latach,
kiedy o całej sprawie tzw. "opinia publiczna" zdążyła już zapomnieć.
J-23

Data: 2009-03-19 17:17:39
Autor: Piotr
Penitencjarne rupta co chceta...
Dnia Thu, 19 Mar 2009 09:10:31 -0700 (PDT), mrdevilyn@gmail.com
napisał(a):

[...]

Też ją pamiętam, ówcześni "tolerancjoniści" są dalej u żłoba i rozdają
karty. pzdr
Piotr

Data: 2009-03-19 16:35:55
Autor: Karol
Piotr <pnat@wp.pl> napisał(a):
Też ją pamiętam, ówcześni "tolerancjoniści" są dalej u żłoba i rozdają
karty.

no nie moge:)) przeciez ty bys robil dokladnie to samo jakbys do tego *zloba* sie dostal, zakalamana miernoto internetowa...

Data: 2009-03-19 19:29:47
Autor: cytryna
> [...]

tolerancjonistów. Ich warzywność doczekała się dowodu po 15 latach,
kiedy o całej sprawie tzw. "opinia publiczna" zdążyła już zapomnieć.

A najgłośniej darł pysk niejaki Andrzej Rojeschwanz, salonowy autorytet moralny. Ten wszędzie wkłada swoje 3 grosze z wielka szkoda dla Polski.

Data: 2009-03-19 17:38:11
Autor: raff
Piotr pisze:
[...]

Pewnie sie powiedzie ale po dluzszym czasie.

A nawet jesli... to Lomiarz tez ma swoje prawa.

R.

Data: 2009-03-19 17:42:55
Autor: Piotr
Dnia Thu, 19 Mar 2009 17:38:11 +0100, raff napisał(a):

Pewnie sie powiedzie ale po dluzszym czasie.

A nawet jesli... to Lomiarz tez ma swoje prawa.

:-)
W sumie... Nikt go nie powiesił, na galęzi, papugie miał, to można by
rzec, że ze swoich praw, w pełni, skorzystał. Po co mu dawać więcej? pzdr
Piotr

Data: 2009-03-19 18:35:31
Autor: Grzegorz Z.
Penitencjarne rupta co chceta...
Musi się proces resocjalizacji trochu nie powiódł... A szkoda, taki
piękny zamysł.

A jak ja proponowałem rozstrzeliwanie na miejscu przyłapanych na jeździe po
pijaku to się oburzałeś.

Data: 2009-03-19 18:38:18
Autor: Piotr
Dnia Thu, 19 Mar 2009 18:35:31 +0100, Grzegorz Z. napisał(a):

A jak ja proponowałem rozstrzeliwanie na miejscu przyłapanych na jeździe po
pijaku to się oburzałeś.

Ja? Pierwsze widzę.
No i za samą jazdę bym jednak nie zabijał chyba, że korzystając z tej
samej logiki wsadzimy cię za homoseksualny gwałt. pz
Piotr

Penitencjarne rupta co chceta...