Pensjonat "TW Bolka"

Data: 2016-02-22 13:51:04
Autor: Pajdak
Pensjonat "TW Bolka"
http://www.fakt.pl/politycy/lech-walesa-esbecy-przysylali-mi-intymne-zdjecia-mojego-,artykuly,612845.html

Służba Bezpieczeństwa posunęła się do tego, że nad łóżkiem byłego prezydenta
zamontowała kamerę. Małżonkowie byli nagrywani w intymnych sytuacjach! - SB
przysyłała mi zdjęcia intymnych części ciała. Każdy przecież trochę się tam
różni, więc poznałem, że to moje - wyjawiał Lech Wałęsa w WP.Co się stało z
seks-taśmami Wałęsy? Były prezydent nigdy ich nie oglądał. - Nagrań nie
widziałem, pewnie je zniszczyli, ale może gdzieś się coś zachowało... -
mówił były prezydent."

http://www.historia.uwazamrze.pl/artykul/923060

Badanie wykazało, że choć głosy Wałęsów są oryginalne, to sama rozmowa jest
montażem. Fałszerstwa dokonano fachowo.

27 września 1983 r. Telewizja Polska wyemitowała program "Pieniądze", czyli
rzekomą rozmowę przewodniczącego NSZZ "Solidarność" Lecha Wałęsy z jego
bratem Stanisławem. Była ona elementem szerszej kampanii mającej na celu
zdyskredytowanie go jako fałszywego katolika i egoistycznego prymitywa,
który dba jedynie o pieniądze."

Poczytajcie sobie resztę pisowskie durnie.

--
Lepudruk

Pensjonat "TW Bolka"