Pentagon: Jeśli syntezator mowy IVONA zyska świadomość, zwróci się przeciwko ludziom

Data: 2013-10-26 11:38:02
Autor: Bogdan Idzikowski
Pentagon: Jeśli syntezator mowy IVONA zyska świadomość, zwróci się przeciwko ludziom
Historia zna już przypadki kiedy wynalazek lub idea powstałe w dobrej wierze obracały się przeciwko ludzkości. Jeśli wierzyć doniesieniom “New York Timesa”, następnym zagrożeniem tego typu może być wynaleziony przez Polaków syntezator mowy IVONA.

Według tajnego raportu, który powstał w Pentagonie, IVONA do 2040 roku może “zyskać samoświadomość i zwrócić się przeciwko ludziom”.

- Jeśli projekt nie będzie zatrzymany, powstanie rzeczywista wersja systemu Skynet – ostrzegają dziennikarze po lekturze raportu, przypominając, że z polskiego syntezatora mowy korzystają miliony urządzeń na całym świecie od smartfonów po specjalistyczny sprzęt wojskowy.

Reporterom “NYT” nie udało się uzyskać komentarza twórców. Ich telefony odpowiadają komunikatem o likwidacji numeru wypowiadanym głosem IVON-y.

http://tiny.pl/qm46f

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-10-26 03:54:28
Autor: Pomian
W dniu sobota, 26 października 2013 11:38:02 UTC+2 użytkownik Bogdan Idzikowski napisał:
[...]

Polacy nie wynaleźli syntezatora mowy. Oni stworzyli syntezator mowy IVONA, równolegle z innymi twórcami. Jest obecnie wiele różnych syntezatorów. IVONA nie jest jedyna ale jest dobra, chociaż za droga jak na mój gust. Niestety nie jest już polska, bo kupił ich Amazon.

tp

Data: 2013-10-26 12:00:15
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail pomian07@gmail.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

A wszystko inne w tym artukule jest ok, skoro tylko z tym jednym fragmentem dyskutujesz? :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Czy świat się bardzo zmieni gdy z młodych, gniewnych

Data: 2013-10-26 06:48:08
Autor: Pomian
W dniu sobota, 26 października 2013 14:00:15 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
> [...]

> jak na mój gust. Niestety nie jest już polska, bo kupił ich Amazon. A wszystko inne w tym artukule jest ok, skoro tylko z tym jednym fragmentem dyskutujesz? :)

 Nie ma sensu dyskutować z oczywistą bzdurą. Jednakowoż, skoro IVONE przejął amerykański moloch Amazon, to kto wie w jakim celu? :)

tp

Data: 2013-10-26 15:21:54
Autor: Budzik
Pentagon: Jeśli syntezator mowy IVONA zyska świadomość, zwróci się przeciwko ludziom
Osobnik posiadający mail pomian07@gmail.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

 Nie ma sensu dyskutować z oczywistą bzdurą.

uff.

uczulony jestem, odkad wszedłem na strone ASz dziennika i zauwazyłem, ze ludzie dyskutuja tam z artykułami jak z prawda objawioną.

--
Pozdrawia... Budzik
"Jakość wewnętrznego monologu przez całe życie to jest charakter"

Data: 2013-10-26 16:43:49
Autor: dante
Dnia Sat, 26 Oct 2013 06:48:08 -0700 (PDT), Pomian napisał(a):

W dniu sobota, 26 października 2013 14:00:15 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
Osobnik posiadający mail pomian07@gmail.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Polacy nie wynaleĹşli syntezatora mowy. Oni stworzyli syntezator mowy

IVONA, równolegle z innymi twórcami. Jest obecnie wiele róşnych

syntezatorĂłw. IVONA nie jest jedyna ale jest dobra, chociaĹź za droga

jak na mój gust. Niestety nie jest już polska, bo kupił ich Amazon.

A wszystko inne w tym artukule jest ok, skoro tylko z tym jednym fragmentem dyskutujesz? :)

 Nie ma sensu dyskutować z oczywistą bzdurą. JednakowoĹź, skoro IVONE przejął amerykański moloch Amazon, to kto wie w jakim celu? :)

tp

Jak to w jakim celu?
Żeby czytała Babciom książki.

--
Я знаю, что когда уйду от вас, придут свирепые волки и не пощадят стада.
Даже среди вас появятся люди, извращающие правду ради того, чтобы верующие

Data: 2013-10-26 14:32:59
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:26102013.49EBC6D7budzik61.poznan.pl...
[...]

Trafiliśmy chyba na wyznawcę sekty smoleńskiej. Oni każdą bzdurę przyjmują za prawdę objawioną.

ubawiony