Pentiom III 733 MHz a DivX

Data: 2010-04-21 18:03:52
Autor: Fantom
Pentiom III 733 MHz a DivX
Płyta P6BAT-A+, Pentium III 733 MHZ, 256 MB RAM, Windows XP.

Czy taki zestaw wystarczy/powinien wystarczyć do odtwarzania filmów w formacie DivX? Póki co filmy odtwarzane są skokami. Dźwięk "leci" równo. Również film DVD jest odtwarzany źle, a przecież podobno to znaczne mniej wymagający format. Zainstalowałem na próbę na tym sprzęcie Windows98 SE i jest dobrze. Czego brakuje? Procesora, RAMu?

Sprawdziles z ciekawosic jakie jest uzycie procka i ramu w trakcie odtwarzania ?

Fantom

Data: 2010-04-21 19:46:43
Autor: Remek
Pentiom III 733 MHz a DivX
Użytkownik "Fantom"

Sprawdziles z ciekawosic jakie jest uzycie procka i ramu w trakcie odtwarzania ?

Jasne :) Procesor 100%, RAM ca 45%. Czytałem, że karty ATI zaprzęgają do pracy (swojej) również CPU. Prawda to?

Remek

Pentiom III 733 MHz a DivX