Pentiom III 733 MHz a DivX

Data: 2010-04-22 09:12:17
Autor: nom
Pentiom III 733 MHz a DivX

Użytkownik "Remek" <remciu@tlen.pl> napisał w wiadomości news:hqmv8v$oe4$1inews.gazeta.pl...
Witam

Płyta P6BAT-A+, Pentium III 733 MHZ, 256 MB RAM, Windows XP.

U mnie działało na PIII 600MHz na płycie intela chyba 810 (stary IBM desktop 256MB RAM) z winXP i VLC (nie trzeba kodeków), karta Matroxa G450 z wyjściem DVI, rozdzielczość 1280x720 16bit.
WinXP maksymalnie okrojony, większość usług powyłączana, tylko LAN zostawiłem.
Próbowałem też na odtwarzaczu GeeBox (20MB na pendrive bootowalnym) i też spoko działało.

Data: 2010-04-22 09:13:45
Autor: nom
Pentiom III 733 MHz a DivX

Użytkownik "nom" <nom73@usunto.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hqosu6$qr$1inews.gazeta.pl...

Próbowałem też na odtwarzaczu GeeBox (20MB na pendrive bootowalnym) i też spoko działało.

GeexBox miało być. :-)
http://geexbox.org/en/index.html

Pentiom III 733 MHz a DivX