Pentium 2 400 i system

Data: 2011-05-03 15:58:11
Autor: michalek
Pentium 2 400 i system

"bn" <bniedzwiecka@gmail.com> wrote in message news:022890c1-790c-47c5-abb8-af8e119a3ec9q21g2000vbs.googlegroups.com...
Witam

Pytanie troche NTG, ale nie wiem jaka bylaby odpowiednia grupa. Chodzi
o to jaki system zainstalowac na zabytku p2 400 MHz i 256 MB RAM,
video ati rage. System ma byc uzywany do uruchamiania przegladarki i
odtwarzania mp3.  Probowalem Linuksow, ale dzialaja tragicznie wolno,
win 98 nie ma normalnej przegladarki. Co jeszcze wyprobowac, AROSA,
Haiku? Czy ktos ma doswiadczenie z tymi systemami na starych
sprzetach?

Pozdrawiam

U mnie uzywam na PII 266MHz z 288MB (bo tylt tylko laptop przyjmuje)
chodzi normalnie Win2000. Próbowalem XP ale wtedy spowalnia (za malo
pamieci).

Pentium 2 400 i system