Pentium D a Pentium Core 2 Duo

Data: 2009-05-27 20:53:26
Autor: Animka
Pentium D a Pentium Core 2 Duo
Krzysiek pisze:
Witam!
Mam taki mały dylemat. Mam aktualnie Pentium D 3GHz. Komputer mieli
4ma dyskami z czego dwa to RAID 0. Wykorzystywany jest do obróbki
grafiki (Nikon Capture NX2) i wideo. Czy zmiana na Core 2 Duo E7300 -
2,66 GHz będzie odczuwalna? Innymi słowy czy jest sens? C2D to
najwyższy procek jaki moge wcisnąć w ASUS P5LD2 V2.

Nie lepiej zamontować sobie jeden a porządny dysk? (np.taki na 500GB)

--
animka

Data: 2009-05-27 22:25:20
Autor: Krzysiek
On 27 Maj, 20:53, Animka <ani...@to.nie.ja.wp.pl> wrote:

Nie lepiej zamontować sobie jeden a porządny dysk? (np.taki na 500GB)

mam łącznie 2TB
0,5TB RAID gdzie jest system i dane tymczasowe
0,5TB dysk z plikami użytkownika
1TB magazyn danych, głównie backup
mam jeszcze miejsca na dwa dyski ;-)

Data: 2009-05-28 11:24:40
Autor: Animka
Krzysiek pisze:
[...]

Skoro wolisz mielenie dysków a nie przechowywanie danych na dyskach wymiennych to cierp ;-)

--
animka

Data: 2009-05-28 17:02:24
Autor: Kot Prezydenta

Użytkownik "Animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości news:gvldob$srk$1node1.news.atman.pl...

Skoro wolisz mielenie dysków a nie przechowywanie danych na dyskach wymiennych to cierp ;-)

Wiesz jak masz tyle czasu to się umów z kolegą i przegraj mu dane na zapewno ok 100 płyt DVD (bo trzeba w takim wypadku ze dwie kopie mieć) a potem bedziesz siedziała przy jego komputerze i te płytki zmieniała podczas pracy.

Data: 2009-05-27 23:36:52
Autor: Kot Prezydenta

Użytkownik "Animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości news:gvjp35$l9s$1node1.news.atman.pl...
Krzysiek pisze:
[...]

a skąd wiesz jakie dyski ma kolega ?

Data: 2009-05-28 11:20:40
Autor: Animka
Kot Prezydenta pisze:
Użytkownik "Animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

Nie lepiej zamontować sobie jeden a porządny dysk? (np.taki na 500GB)

a skąd wiesz jakie dyski ma kolega ?

Domyślam się po prostu.

--
animka

Data: 2009-05-28 02:55:39
Autor: Krzysiek
On 28 Maj, 11:20, Animka <ani...@to.nie.ja.wp.pl> wrote:
Kot Prezydenta pisze:

> a skąd wiesz jakie dyski ma kolega ?

Domyślam się po prostu.

Domyśliłaś się, że mam DWA TB z czego pół w RAID 0?!! Dobra jesteś ;-)

Data: 2009-05-28 12:52:20
Autor: Animka
Kot Prezydenta pisze:

[...]

No nie wiem na co tyle dysków, ale każdy człowiek ma  przecież jakieś swoje fiu bździu.

--
animka

Data: 2009-05-28 04:49:11
Autor: Krzysiek
On 28 Maj, 12:52, Animka <ani...@to.nie.ja.wp.pl> wrote:

No nie wiem na co tyle dysków, ale każdy człowiek ma  przecież jakieś
swoje fiu bździu.

hehe ;-) choćby po to zeby zwiększyć wydajność takich aplikacji jak
PS, Sony Vegas czy NX2 oraz ze względu bezpieczeństwa. Na jednym dysku
to można... strony www otwierać ;-)

Data: 2009-05-28 15:13:40
Autor: Animka
Krzysiek pisze:

hehe ;-) choćby po to zeby zwiększyć wydajność takich aplikacji jak
PS, Sony Vegas czy NX2 oraz ze względu bezpieczeństwa. Na jednym dysku
to można... strony www otwierać ;-)

Gratuluję.

Tylko, że jak duży dysk podzieli się na partycje to te partycje traktowane są przez system jak oddzielne dyski.

--
animka

Data: 2009-05-28 12:49:44
Autor: Krzysiek
On 28 Maj, 15:13, Animka <ani...@to.nie.ja.wp.pl> wrote:

Tylko, że jak duży dysk podzieli się na partycje to te partycje traktowane
są przez system jak oddzielne dyski.

a głowice i kanały I/O też się mnożą przy podziale dysku jak ameba? Bo
jak mi tylko przybędzie głowic i kanałów I/O to ja wszystko chętnie
podzielę na szybsze mniejsze.

Data: 2009-05-28 16:59:06
Autor: Kot Prezydenta

Użytkownik "Animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości news:gvlph9$uuf$1node1.news.atman.pl...

Tylko, że jak duży dysk podzieli się na partycje to te partycje traktowane są przez system jak oddzielne dyski.

I coś z tego wynika oprócz tego że jak zawsze gadasz o rzeczach o ktorych nie masz pojęcia ?

Data: 2009-05-28 19:58:34
Autor: Artur M. Piwko
Pentium D a Pentium Core 2 Duo
In the darkest hour on Thu, 28 May 2009 17:18:04 +0200,
Animka <animka@to.nie.ja.wp.pl> screamed:
[...]

Traktowane są jako oddzielne systemy plików, dysk zawsze będzie ten sam.

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:229B ]
[ 19:58:10 user up 12086 days,  7:53,  1 user, load average: 0.56, 0.10, 0.99 ]

           Sure it's user-friendly... if you know what you're doing.

Data: 2009-05-28 23:30:34
Autor: Animka
Artur M. Piwko pisze:
[...]

Dysk to tak, ale innych partycji to nic nie ruszy, nic nie ucieknie.

--
animka

Pentium D a Pentium Core 2 Duo