Pentium Dual-core serii E - czy pujdzie na mojej p造cie?

Data: 2011-04-24 11:31:04
Autor: Taz
Pentium Dual-core serii E - czy pujdzie na mojej p造cie?
Witam ponownie,
Zacz掖em nowy w徠ek, bo w poprzednim ju jest za du穎 zamieszania.
No i zdecydowa貫m si na zakup Pentium Dual-Core serii E na 775.

Ogl康a貫m E: 2140, 2160, 2180, 2200
R騜nica w cenie minimalna.

Mam pytanie, czy one p鎩d na mojej p造cie?
http://www.asrock.com/mb/overview.asp?Model=775Dual-880Pro
Chodzi mi miedzy innymi o bus speed (E chodz na 200MHz)nie wiem
co z t cz瘰totliwo軼i si stanie po zamontowaniu. Teraz mam tego
Celerona D351 i jest 133MHz. (?)

No i jeszcze jedno, nie b璠 go raczej podkr璚a, wi璚 chyba lepiej
Kupi E2200? (r騜nica od E160 oko這 15 z na Allegro).

Dzi瘯uj z g鏎y
Pozdrawiam
Marcin Le郾iak

Data: 2011-04-24 12:09:56
Autor: Taz
Pentium Dual-core serii E - czy pujdzie na mojej p造cie?

Jeszcze zapomnia貫m o modelach Dual - Core E5200 - E5400,  maj L2 casche 2MB no i troch szybsze.
Gdyby da這 si odpali je na tej p造cie, to mo寬 bym do這篡 te 40z, o ile
warto.

Data: 2011-04-24 12:32:47
Autor: JoteR
Nie pUjdzie

Data: 2011-04-24 10:46:54
Autor: Smok Eustachy
Nie p鎩dzie
Wtopie z tymi Intelami. Ci髒ko doj co tam z czym dziaa.

Data: 2011-04-24 15:46:37
Autor: MadMan
Pentium Dual-core serii E - czy pujdzie na mojej p造cie?
Dnia Sun, 24 Apr 2011 11:31:04 +0200, Taz napisa(a):

[...]

Z lewej jest taki tajemniczy odno郾ik "CPU Support List". Polecam
klikn望 i zapozna si z list. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2011-04-24 16:44:44
Autor: Taz
Pentium Dual-core serii E - czy pujdzie na mojej p造cie?

Z lewej jest taki tajemniczy odno郾ik "CPU Support List". Polecam
klikn望 i zapozna si z list.

Tak. Po d逝gich i ci篹kich dewagacjach dosze貫m do punktu wyj軼ia i ca造 plan w pizdu. :) Chyba zostanie Celeron.

--
Dzi瘯i
Pozdrawiam

Data: 2011-04-25 11:52:42
Autor: Zakarm
W dniu 2011-04-24 16:44, Taz pisze:

[...]

Zmien na D820 ma nie pozalujesz wzrost wydajnosci bedzie bartdzo duzy, pytanie jeszcze czy masz aplikacje na ktorej bedzie to widac ?

Data: 2011-04-25 14:40:41
Autor: OMSON
Taz pisze:

Tak. Po d逝gich i ci篹kich dewagacjach dosze貫m do punktu wyj軼ia i ca造 plan w pizdu. :) Chyba zostanie Celeron.

Podaj帷 link do swojej p造ty powiniene czu si zobligowany do zapoznania si z CPU support list. Wydawa這 si to logiczne, a Ty dalej tka貫 misterny plan... W poprzednim temacie poda貫m Ci przyk豉dow konfiguracj zamiast obecnej i to by這by najlepsze rozwi您anie dla Ciebie... Chyba, 瞠 lubisz kr捫y po w豉snych 郵adach... ;) Przemy郵 to!

Pzdr, OMSON

Data: 2011-04-26 11:19:29
Autor: ZS
Pentium Dual-core serii E - czy pujdzie na mojej p造cie?

Podaj帷 link do swojej p造ty powiniene czu si zobligowany do
zapoznania si z CPU support list.

Te listy s najcz窷ciej robione przy tworzeniu p造ty a potem nieuaktualnione. Ja mam evga i610 na nforce2 i w這篡貫m niedawno nowy procesor e5700 kt鏎ego pr騜no szuka na li軼ie kt鏎a by豉 uaktualniana z 3 lata temu. Te szuka貫m co p鎩dzie i albo szukasz po j康rze kt鏎e obs逝guje albo lepiej wpisa w google dwie nazwy i zobaczy czy u kogo to dzia豉:) Ja tak w豉sne zrobi貫m

Data: 2011-04-26 12:11:08
Autor: OMSON
ZS pisze:

[...]

Ta informacja mo瞠 by pomocna dla za這篡ciela w徠ku. Je郵i nowy CPU zadzia豉, by這by po jego my郵i...

Pzdr, OMSON

Data: 2011-04-28 20:58:46
Autor: Remek
Pentium Dual-core serii E - czy pujdzie na mojej p造cie?
U篡tkownik "ZS" <as@wp.pl> napisa:

> [...]

3 lata temu. Te szuka貫m co p鎩dzie i albo szukasz po j康rze kt鏎e
obs逝guje albo lepiej wpisa w google dwie nazwy i zobaczy czy u kogo

Pr騜no to t逝maczy palantowi. I tak nic z tego nie zrozumie. On musi pisa. Nie
wa積e co.

Remek

Data: 2011-04-28 22:36:33
Autor: OMSON
Remek pisze:

Pr騜no to t逝maczy palantowi. I tak nic z tego nie zrozumie. On musi pisa. Nie
wa積e co.

Remek, przerabiali鄉y ju form - prawda? :)

Pzdr, OMSON

Data: 2011-04-25 15:27:43
Autor: Rafa ukawski
Pentium Dual-core serii E - czy pujdz ie na mojej pycie?
On 2011-04-24 11:31, Taz wrote:
Witam ponownie,
Zaczem nowy wtek, bo w poprzednim ju髒 jest za du髒o zamieszania.
No i zdecydowaem si na zakup Pentium Dual-Core serii E na 775.

Ogldaem E: 2140, 2160, 2180, 2200
R籀髒nica w cenie minimalna.

Mam pytanie, czy one p籀jd na mojej pycie?
http://www.asrock.com/mb/overview.asp?Model=775Dual-880Pro
Chodzi mi miedzy innymi o bus speed (E chodz na 200MHz)nie wiem
co z t czstotliwoci si stanie po zamontowaniu. Teraz mam tego
Celerona D351 i jest 133MHz. (?)

No i jeszcze jedno, nie bd go raczej podkrca, wic chyba lepiej
Kupi E2200? (r籀髒nica od E160 okoo 15 z na Allegro).

Dzikuj z g籀ry
Pozdrawiam
Marcin Leniak

Troche Off-topic, ale 髒aden procesor nie p*U*jdzie. Po pierwsze ortografia, po drugie procesory nie chodz.

Czepiam sie, wiem, ale bez tego takie nawyki zostan modzie髒y i w wiekie 25-30 lat ucz si dopiero m籀wi i pisa.

Pentium Dual-core serii E - czy pujdzie na mojej p造cie?