Pentium4 Prescott & Foxconn Sis 661FX

Data: 2017-01-17 09:00:53
Autor: ąćęłńóśźż
Pentium4 Prescott & Foxconn Sis 661FX
Ale jak już postawisz, to co na tym robisz?
;-))
PS. Co ja się nakl±łem na SiS ;-))

-- -- -
Proszę też o nie dawanie porad  typu ,,za dwie stówy kup co¶ na i3", czy ,,ojezu, toż to Sis,  najgorsze gówno jakie było, gorsze nawet od Via, kup Amigę".

Data: 2017-01-19 13:18:22
Autor: Marsjanin
Dnia Tue, 17 Jan 2017 09:00:53 +0100, ±ćęłń󶼿 napisał(a):

Ale jak już postawisz, to co na tym robisz?
;-))
PS. Co ja się nakl±łem na SiS ;-))

Mam  mało  miejsca na  biurku,  w  sumie  to  ogólnie mało  miejsca  w
mieszkanku, mam też bardzo fajny tuner DVB-T na PCI. Ma działać TV jak
wyżej, youtube, i filmy z dysku. Koniec ż±dań. :) My¶lę, że da radę, o
ile  tylko to  P4  pójdzie. Póki  co  dorwała mnie  grypa  i trzy  dni
wstawałem  tylko, by  odleżyn  nie dostać,  więc  wszelkie prace  leż±
odłogiem. Ale przyjdzie czas na ich wznowienie.

--
Pozdrawiam,
Marsjanin

Pentium4 Prescott & Foxconn Sis 661FX