Perełka

Data: 2011-12-16 11:27:48
Autor: to
Perełka
begin Big Jack
Niestety, nie moja
http://moto.allegro.pl/fiat-126p1988r-68kmprzebiegu-ne-rejestrowany-bcm-
i1977158500.html

O nie, kolejny PRL-owski kibel... I to jeszcze w najmniej ciekawej, późnej wersji.

Data: 2011-12-16 14:59:44
Autor: BrunoJ
Perełka
to <to@xyz.abc> napisał(a):
begin Big Jack

> [...]
i1977158500.html

O nie, kolejny PRL-owski kibel... I to jeszcze w najmniej ciekawej, późnej wersji.

To nie jest ostatnia wersja kaszla, jesli juz o scislosc chodzi. Ja jesli juz przyczepilbym sie ze to wersja bieda - jedno lusterko, badziewne
krzesla, brak ogrzewanej szyby. Trzeba miec nadzieje ze to ma juz starter w
kluczyku, bo wcale nie jestem przekonany ze to byl juz standardowy ficzer w
najtanszej wersji.
No i bezsensowny opis. Auto ma dziury po tablicach z tylu  a niby nie bylo
zarejestrowane. Probuje sobie wyobrazic powod odebrania auta z salonu i
postawienia w stodole, w czasach gdy nowy kaszel pod blokiem ciagle budzil
zainterestowanie wsrod sasiadow (jezdzacych nierzadko 15 latkiem ;-).
Chyba ze ktos wstydzil sie takiego koloru paskudnego. --

Data: 2011-12-16 15:44:38
Autor: to
Perełka
begin  BrunoJ
O nie, kolejny PRL-owski kibel... I to jeszcze w najmniej ciekawej,
późnej wersji.

To nie jest ostatnia wersja kaszla, jesli juz o scislosc chodzi.

Nic takiego nie napisałem, napisałem, że to "późna" wersja.

Data: 2011-12-16 17:14:35
Autor: Rychu
Perełka
W dniu 2011-12-16 15:59,  BrunoJ pisze:
Chyba ze ktos wstydzil sie takiego koloru paskudnego.

Kolor milicyjny... może u komendanta w 4. garażu stał
i o nim zapomniał.

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana WY**00E :)

Data: 2011-12-16 17:54:04
Autor: Kuba \(aka cita\)
Perełka

Użytkownik " BrunoJ" <brunojj@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:jcfmd0$e8e$1inews.gazeta.pl...
No i bezsensowny opis. Auto ma dziury po tablicach z tylu  a niby nie bylo
zarejestrowane.

skoro zrobiło 68km znaczy sie, ze jechało.
Napisał, ze przyjechał do domu po odbiorze.

Zakładam, ze miał próbne blachy, bo jak inaczej miałby zrobić to 68km.
Nie szukaj dziury w całym.

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

Data: 2011-12-16 18:26:13
Autor: Artur Maśląg
Perełka
W dniu 2011-12-16 15:59,  BrunoJ pisze:
(...)
To nie jest ostatnia wersja kaszla, jesli juz o scislosc chodzi.

FL

Ja jesli juz przyczepilbym sie ze to wersja bieda - jedno lusterko, badziewne
krzesla,

Standard.

brak ogrzewanej szyby.

A skąd, ma.

Trzeba miec nadzieje ze to ma juz starter w
kluczyku, bo wcale nie jestem przekonany ze to byl juz standardowy ficzer w
najtanszej wersji.

Miał. Zresztą to nieistotne - oryginał.

No i bezsensowny opis.

?

Auto ma dziury po tablicach z tylu  a niby nie bylo
zarejestrowane.

To nie są dziury po tablicach, tylko punkty do montażu tablic.

Probuje sobie wyobrazic powod odebrania auta z salonu i
postawienia w stodole, w czasach gdy nowy kaszel pod blokiem ciagle budzil
zainterestowanie wsrod sasiadow (jezdzacych nierzadko 15 latkiem ;-).

Kupił to jego sprawa co z tym zrobił. Nabywca pewnie pozna historię.

Chyba ze ktos wstydzil sie takiego koloru paskudnego.

Typowe zomo-blue.

BTW - chcesz kupić, że tak marudzisz?

Data: 2011-12-17 18:22:45
Autor: jerzu
Perełka
On Fri, 16 Dec 2011 14:59:44 +0000 (UTC), " BrunoJ"
<brunojj@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

No i bezsensowny opis. Auto ma dziury po tablicach z tylu  a niby nie bylo
zarejestrowane.

IMHO te dziury to były fabryczne. Ale to i tak się kupy nie trzyma,
przejechał 68 kilometrów niezarejestrowanym autem?

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-12-17 19:58:45
Autor: Bydlę
Perełka
On 2011-12-17 17:22:45 +0000, jerzu <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> said:

 Ale to i tak się kupy nie trzyma,
przejechał 68 kilometrów niezarejestrowanym autem?

No, z Polmozbytu do domu...
;>

--
Bydlę

Data: 2011-12-17 22:14:01
Autor: Kuba \(aka cita\)
Perełka

Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:rtjpe71nc1mmhoajfmiei6o1civ02gbg2q4ax.com...
[...]

jak już wyżej napisałem - mógł mieć próbne tablice... i nie rejestrować auta. Przyjechać, oddać próbne i tyle.

Data: 2011-12-17 22:38:21
Autor: Maciek
Perełka
Dnia Sat, 17 Dec 2011 18:22:45 +0100, jerzu napisał(a):

IMHO te dziury to były fabryczne. Ale to i tak się kupy nie trzyma,
przejechał 68 kilometrów niezarejestrowanym autem?

Skad wiesz, ile przejechal? Przeciez auta z fabryki nie maja licznika za
zerze, tylko zawsze jest tam wykrecone kilka-kilkanascie kilometrow.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2011-12-17 23:49:54
Autor: Bydlę
Perełka
On 2011-12-17 21:38:21 +0000, Maciek <docktor@poczta.onet.pl> said:

Dnia Sat, 17 Dec 2011 18:22:45 +0100, jerzu napisał(a):

IMHO te dziury to były fabryczne. Ale to i tak się kupy nie trzyma,
przejechał 68 kilometrów niezarejestrowanym autem?

Skad wiesz, ile przejechal?

Z opisu aukcji.

--
Bydlę

Data: 2011-12-16 17:34:23
Autor: Przemysław Czaja
Perełka

UĹźytkownik "to"

O nie, kolejny PRL-owski kibel... I to jeszcze w najmniej ciekawej,
późnej wersji.

Przyjżyj się dobrze, ma nawet kontrolę ciśnienia w oponach oddzielnie dla każdej osi :)

Data: 2011-12-16 19:06:42
Autor: Big Jack
Perełka
W wiadomości
*Przemysław Czaja* napisał(-a):

Przyjżyj się dobrze, ma nawet kontrolę ciśnienia w oponach oddzielnie
dla każdej osi :)

:D
W zamierzchłych czasach właśnie za coś takiego to wziąłem. Nie pomyślałem, że nie mieli czym zapełnić miejsca.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Perełka