Perełka

Data: 2010-06-05 19:40:13
Autor: kc
Perełka
Wyłowiłem ją na forum wp:

Post ztytułowany "Najleprzy premier". A treść to:

"Pan Donald Tusk to najzdolniejszy premier w wolnej Polsce. Dowodem tego są jego przemówienia pełne energii i wody, która zalewa obecnie nasz kraj, a czarę przelewa każda kropelka jego POtu POwstała z wielkiego wysiłku tego pracowitego człowieka. POzdr."

http://wiadomosci.wp.pl/opinie.html?wid=12337627&kat=1342&title=Specjalna-
pomoc-rzadu-dla-najwiekszych-ofiar-powodzi&sort=1&oid=18905598

Uśmiałem się do łez.

to jest sztuka posługiwania się ironią.

pozdrawiam
kc

Data: 2010-06-05 21:19:29
Autor: kc
Perełka
 kc <kc59.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

Aha, przypomniało mi się. Pamięć już nie ta , rozumiecie.

Dwa lata temu (apogeum POpularności) moja córka broniła pracę magisterską. Promotor komunikował się z nią za pomocą maili (nowoczesność nastała, rozumiecie), no może raczej ona z nim

Każdy mail był podpisany:

POzdrawiam

dr....

To odnośnie tych literek w pierwszym moim wątku. Obrażacie się teraz za to?

kc

Data: 2010-06-05 21:49:49
Autor: skippy
Perełka

Użytkownik " kc" <kc59.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hue96s$4l6$1inews.gazeta.pl...
Wyłowiłem ją na forum wp:

Post ztytułowany "Najleprzy premier". A treść to:

O właśnie, mam pokasowane posty więc skoro wrzucasz tego babola, to chciałem nawiązać pry okazji do tego co pisałeś że na wgt tez pieprzą o pogodzie.

Może dla niezorientowanych zapodasz 10 ostatnich wątków stamtąd to se porównaja z 10 tutaj.
W tym z tym, co właśnie założyłeś.
No i powstaje pytanie, dlaczego tam nic nie piszesz?
:))))))

PS.
I tak Kaczor umoczy a PO wygra za rok.
A wy będziecie szukali winnych swojego nieudanego żywota az po jego kres i pieprzyć brednie zamiast wziąć się do roboty i zapierdalać uczciwie.

Data: 2010-06-05 20:00:14
Autor: kc
Perełka
skippy <atu@nie.ma> napisał(a):
Może dla niezorientowanych zapodasz 10 ostatnich wątków stamtąd to se porównaja z 10 tutaj.
W tym z tym, co właśnie założyłeś.
No i powstaje pytanie, dlaczego tam nic nie piszesz?

Skąd wiesz, że nie?. O autorklamie słyszałeś?

Żartowałem, to nie mój post, chociaż mówi to co ja chciałbym (a nie umiem) powiedzieć.

PS.
I tak Kaczor umoczy a PO wygra za rok.

Też chciałbym, żeby tak było. Warunek: Bronek outsiderem peletonu.

A wy będziecie szukali winnych swojego nieudanego żywota az po jego kres i pieprzyć brednie zamiast wziąć się do roboty i zapierdalać uczciwie.

Nie skarżę sie na swój los, prawie ze 100% pewnością mogę powiedzieć, że jest lepszy od twojego.

kc

Data: 2010-06-05 22:07:32
Autor: skippy
Perełka
Pięciu idiotów, maniaków politycznych zrobiło z tej grupy w ciagu roku kompletny śmietnik.

A w ciagu dwóch lat przestała tu pisać masa ludzi, w tym znanych i naprawdę mających coś do powiedzenia.
Głównie z tego powodu, tej chamówy i kretynizmu niezwiązanego z tematem.
W tej najwygodniejszej formie, jaką jest usenet w czytniku.

Możesz czuć sie usatysfakcjonowany bo się dokładasz regularnie.

Zmieńcie se teraz nazwę z pl.biznes.wgpw na pl.maniacy

Data: 2010-06-05 13:53:18
Autor: Charlie delta
Perełka
On 5 Cze, 22:07, "skippy" <a...@nie.ma> wrote:
[...]

pozwolisz że nie zgodzę się z tobą

oni przestali pisać o giełdzie na grupie wgpw

bo jakkolwiek to zabrzmi

ONI popłynęli na giełdzie

zapewne jakaś część ich kapitału przypłynęła do mnie i innych zdolnych
traderów

wpłaćcie potzrebującym powodzianom

PCK i caritas czekają

Data: 2010-06-05 22:59:01
Autor: skippy
Perełka

Użytkownik "Charlie delta" <charlie.delta.trader@gmail.com> napisał w wiadomości news:20694296-c6b0-4607-9e62-d003ebfc4b7fh13g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Chrzanisz Czarli, mysle o ludziach którzy piszą teraz w innych miejscach.
Jak ktoś ostro popłynie, to albo znika kompletnie zewsząd, albo ma totalny słowotok.

Data: 2010-06-11 08:23:57
Autor: roman ban
Perełka
Charlie delta <charlie.delta.trader@gmail.com> napisał(a):
> [...]
 roku
> kompletny =B6mietnik.
>
> A w ciagu dw=F3ch lat przesta=B3a tu pisa=E6 masa ludzi, w tym znanych i =
naprawd=EA
> maj=B1cych co=B6 do powiedzenia.
> G=B3=F3wnie z tego powodu, tej cham=F3wy i kretynizmu niezwi=B1zanego z t=
ematem.
> W tej najwygodniejszej formie, jak=B1 jest usenet w czytniku.
>
> Mo=BFesz czu=E6 sie usatysfakcjonowany bo si=EA dok=B3adasz regularnie.
>
> Zmie=F1cie se teraz nazw=EA z pl.biznes.wgpw na pl.maniacy

pozwolisz =BFe nie zgodz=EA si=EA z tob=B1

oni przestali pisa=E6 o gie=B3dzie na grupie wgpw

bo jakkolwiek to zabrzmi

ONI pop=B3yn=EAli na gie=B3dzie

zapewne jaka=B6 cz=EA=B6=E6 ich kapita=B3u przyp=B3yn=EA=B3a do mnie i inny=
ch zdolnych
trader=F3w

wp=B3a=E6cie potzrebuj=B1cym powodzianom

PCK i caritas czekaj=B1

i tu sie niezgadzam ,sam sie tutaj udzielalem ,ale od ok 2 lat co poniektorym odwalilo na maxa ,z inwestorow zamienili sie w politykierow -niestety polska polityka to nie USA i niema wplywu na GPW  w polsce -mysle ze ta schiza tutaj niektorych to efekt bankroctwa i poprostu wyrzywajac sie na grupie odreagowuja z tym zwiazany stres -normalni dalej dzialaja nieudzielajac sie tutaj
pzdr
dla starych znajomych --

Data: 2010-06-05 20:27:25
Autor: kc
Perełka
skippy <atu@nie.ma> napisał(a):
[...]

Skippy, nazywasz moje wątki chamówą, rozumiem twoje rozgoryczenie, wszak pokładałeś nadzieje. Nie tylko ty. Ale nie ja, przejrzyj co pisałem 2 lata temu.

Polityka nie jest związana z tematem? Znasz się chociaż trochę na giełdzie? Zaglądam czasem na ifutures.pl, i wydawało mi się, że tak.(tamten skippy to ty, tak?).

Polityka i giełda są nierozerwlnie związane. Z tego powodu interesuje się nią Jan Olszewski, Charlie Delta, ty i ja. Dlaczego mamy o niej nie pisać?

A że mamy odmienne poglądy... to nie powód, żeby wątki oponenta nazywać chamówą. Już to pisałem, czekam na kogoś, kto przewróci okrągły stół, ale kiedy to nastąpi nie wiem. Kornel Makuszyński chce, ale nie da rady.

Wracając do giełdy, przygotuj się na przynajmniej 50% zjazd

pozdrawiam
kc

Data: 2010-06-05 22:34:13
Autor: skippy
Perełka

Użytkownik " kc" <

Skippy, nazywasz moje wątki chamówą, rozumiem twoje rozgoryczenie, wszak
pokładałeś nadzieje.

Nadzieje mam tylko w sobie, nikt mi nic nie dał i nie wierzę, ze da.
Nie mam najmniejszych wątpliwości, że moje pieniadze nie zależą od tego, kto rządzi.

Polityka nie jest związana z tematem?

W tej formie jak tutaj to robicie - nie jest.

Polityka i giełda są nierozerwlnie związane. Z tego powodu interesuje się
nią Jan Olszewski, Charlie Delta, ty i ja. Dlaczego mamy o niej nie pisać?

Nie piszecie o polityce związanej z giełdą tylko robicie chamówę mająca na celu promować jedna partie i opluwać drugą, posługując się przy tym kłamstwami.

Już to pisałem, czekam na kogoś, kto przewróci okrągły stół, ale kiedy to
nastąpi nie wiem. Kornel Makuszyński chce, ale nie da rady.

A co powiesz o Magdalence?
Może by tak w końcu prezydent, który tam osobiście nie był (ani jego rodzony brat)?

Przewrócić okragły stół...
Czyli co?

Do widzenia.

Data: 2010-06-05 13:40:17
Autor: Endriu
Perełka
Przewr ci okrag y st ...
Czyli co?

Ustalić zakaz deficytu budżetowego, wprowadzić JOW-y, zlikwidowac
przymusowe ubezpieczenia, przywrócić ustawe Wilczka

Przywrócić ustawę Wilczka! - Centrum Adama Smitha (6)
http://www.youtube.com/watch?v=OyzCY1W6sJM

Można by długo wymieniać....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-06-05 13:42:44
Autor: Endriu
Perełka
[...]

I przestać kurwa wreszcie zadłużać nasze dzieci.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-06-05 13:54:45
Autor: Endriu
Perełka

Porozpierdalać te wszytskie urzędy, powstałe na wskutek wielkopomnych
reform "TW Karola", i rozgonić tą armię unijnych darmozjadów (żerującą
na społeczeństwie) - rozdzielających dotacje unijne - na cztery
wiatry .....

Niech się chuje wezną za uczciwą pracę na własny rachunek.....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-06-05 23:01:20
Autor: skippy
Perełka

Użytkownik "Endriu" <andrewgolotnik@gmail.com> napisał w wiadomości news:a49f5329-5674-4240-bc84-29548e4ac560g19g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

==========================

To co piszesz nie wiem co ma współnego z okragłym stołem.
Spieprzona ustawa Wilczka, przymusowe ubezpieczenia itp - to robota wszystkich rządów po kolei, jakie były.

kc wyjaśnił już - czapa dla konfidentów, ich dzieci i wnuków.
I nastanie powszechna szczęśliwość.

Data: 2010-06-05 14:07:58
Autor: Endriu
Perełka
kc wyjaśnił już - czapa dla konfidentów, ich dzieci i wnuków.
I nastanie powszechna szczęśliwość.

Nie nastanie. Mordowanie jeszcze nikomu nic dobrego nie przyniosło.
Moje motto  to "Praca i modlitwa".

Tak sie buduje sukces.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-06-05 20:42:04
Autor: kc
Perełka
skippy <atu@nie.ma> napisał(a):
Przewrócić okragły stół...
Czyli co?

Czyli wariant norweski. Kolaboranci do trzeciego pokolenia...

kc

Data: 2010-06-05 22:51:19
Autor: skippy
Perełka

Użytkownik " kc" <kc59@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:huecqs$g7p$1inews.gazeta.pl...
skippy <atu@nie.ma> napisał(a):

Przewrócić okragły stół...
Czyli co?

Czyli wariant norweski. Kolaboranci do trzeciego pokolenia...

Co do trzeciego pokolenia?

Data: 2010-06-05 22:52:25
Autor: skippy
Perełka

skippy <atu@nie.ma> napisał(a):

Przewrócić okragły stół...
Czyli co?

Czyli wariant norweski. Kolaboranci do trzeciego pokolenia...

Chodzi żeby zabić kolaborantów, ich dzieci i wnuki?

Kurwa mać:)

Data: 2010-06-05 21:00:36
Autor: kc
Perełka
skippy <atu@nie.ma> napisał(a):
Chodzi żeby zabić kolaborantów, ich dzieci i wnuki?

Kurwa mać:)

No żeby aż tak, to nie. Jak będą mieć wnuki, jeżeli ich pozabijasz? Poszukaj w sieci, coś tam znajdziesz o histori Norwegi po II wojnie. Argumentem przeciwko takiej wersji jest, że mogłoby nie być ABBA, grupy lat siedemdziesiątych. Ja jakoś przeżyłbym tę stratę.

pozdrawiam
kc

Data: 2010-06-05 23:02:31
Autor: skippy
Perełka

Użytkownik " kc" <kc59@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:huedtk$jo3$1inews.gazeta.pl...
skippy <atu@nie.ma> napisał(a):

[...]

dla mnie jesteś psychiczny
dziekuje i do widzenia

Data: 2010-06-05 21:08:06
Autor: kc
Perełka
skippy <atu@nie.ma> napisał(a):
dziekuje i do widzenia

bye, bye :)

kc

Data: 2010-06-05 22:57:28
Autor: skippy
Perełka

Użytkownik " kc"

Polityka nie jest związana z tematem? Znasz się chociaż trochę na giełdzie?

PZ na wgpw są ściśle zsynchronizowane z PZ na FX, DJIA itd.
Żadne brednie o Tusku ani o Kaczyńskim, ani ich brednie i kłamstwa, nie mają tu kompletnie nic do rzeczy.
Nie ośmieszaj się.
Po prostu ta grupa stała się tubą Naszego Dziennika i niczym innym.

Data: 2010-06-05 22:41:22
Autor: DJ\(Dominik\)
Perełka
Zamiast biadolić napisz skippy kiedy ostatnio rozpocząłeś wątek w temacie giełdowym.
Podaj datę i temat.
Dziękuję

DJ

Data: 2010-06-06 03:15:44
Autor: Barbara
Perełka

Użytkownik "skippy" <atu@nie.ma> napisał w wiadomości news:hue9p2$o85$1news.onet.pl...

> [...]
| A wy będziecie szukali winnych swojego nieudanego żywota az po jego kres i
| pieprzyć brednie zamiast wziąć się do roboty i zapierdalać uczciwie.

w domyśle Ci uczciwi to właśnie PO ?
a nieudane życie to uczciwość nie wg PO, prawda?

ciekawe cobyś powiedział gdyby Cię zalało po raz drugi, czy też trzeci - też błogosławiłbyś PO - partię cnót wszelakich?
nie widzisz, że to państwo przestaje działać normalnie? rozregulowanie - niewidoczne może na codzień, idzie do przodu ..w każdej w zasadzie dziedzinie życia.

 Barbara

Data: 2010-06-06 07:15:50
Autor: XXL
Perełka
Barbara <basia@in.com.pl> napisał(a): Ciekawe cobyś powiedział gdyby Cię zalało po raz drugi, czy też trzeci - też błogosławiłbyś PO - partię cnót wszelakich?nie widzisz, że to państwo
przestaje działać normalnie? rozregulowanie - niewidoczne może na codzień, idzie do przodu ..w każdej w zasadzie dziedzinie życia.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Czy to PO zalało ludzi po raz drugi i trzeci?
Rozregulowanie jest może niewidoczne na co dzień ale bystra Barbara je
dostrzegła i nas poinformowała :-)
Dziękujemy.

p.s. Skoro teraz mamy nienormalność na co dzień a w latach 2005-2007 była
normalność to dlaczego PIS i J.Kaczyński mają tak słabe notowania?
Może inteligentni ludzie boją się powrotu koszmaru IV RP?

Data: 2010-06-06 07:57:31
Autor: kc
Perełka
 XXL <duzy_slawek@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Może inteligentni ludzie boją się powrotu koszmaru IV RP?

Dzięki za tę informację. Aż sprawdziłem, faktycznie :

http://www.iqcomparisonsite.com/IQBasics.aspx

Nie ma więc szans na to, by PO mialo wiecej niz 50% poparcia, a juz sie balem. kc

Data: 2010-06-06 10:32:19
Autor: Pablo
Perełka
" XXL" news:hufhv6$hb1$1inews.gazeta.pl

Czy to PO zalało ludzi po raz drugi i trzeci?

Oczywiście, że nie ale m. in. w wyniku działań a raczej ich braku w wydaniu
PO, PIS i innych głupkowatych patryjek po 97 roku po 13 latach przerabiamy
coś czego można było uniknąć.
Niestety w tym kraju są pieniądze na rzeczy zbędne (np. utrzymywanie bandy
nierobów, którzy nazywają się "urzędnikami") a na to co potrzebne ich nie ma
np. szeroko pojęta melioracja.

Rozregulowanie jest może niewidoczne na co dzień ale bystra Barbara je
dostrzegła i nas poinformowała :-)
Dziękujemy.

Odnoszę dziwne wrażenie, że rozregulowany mamy od 89' a zapoczątkował je
"styropian solidarnościowy" który przecież "o takie Polskie" walczył wraz ze
wszystkim co było po nim przy korycie.

p.s. Skoro teraz mamy nienormalność na co dzień a w latach 2005-2007 była
normalność to dlaczego PIS i J.Kaczyński mają tak słabe notowania?

tylko ignorant albo fanatyk może mówić że w latach 05 - 07 była normalność.
Jej nie ma w tym kraju od 89' roku i nikomu nie zależy z rządzących aby to
zmieniać. Najważniejsze jest korytko i wzajemne obrzucanie się gówienkiem.
A czemu PIS ma słabe notowania - bo to partia niezrównoważonych,
zakompleksionych politykierów, która o zgrozo niczym nie różni się od
plandeki obywatelskiej i innych partyjek. Jedyna różnica pomiędzy PISem a
jego konkurencjom polityczną polega na tym, że społeczeństwo m. in. po przez
ogłupiające media ww. niezrównoważenie, zakompleksienie itp. polityków
tworzących to śmieszne ugrupowania, które na każdym kroku wyciera sobie
swoje faszystowkie lico "patryiotyzmem*" (* dla swoich, wybranych,
reprezentujących podoby światopogląd co jedynie słuszna grupa "przewodników
narodu"), dostrzega.
Problem polega na tym, że dziwnym trafem takich samych cech u ich
politycznych oponentów (tj. oponentów PISu w postaci PO, SLD, PSL itp.)
społeczeństwo nie dostrzega, bądź nie chce dostrzec? Ma już tak zryty beret,
że o oczywistych prawdach musi usłyszeć w TVN bądź w TVP a jak ów prawd nie
zobaczy bądź nie usłyszy to ich po prostu nie dopuszcza do swojej
świadomości, traktuje je tak jak by ich nigdy nie było...

Może inteligentni ludzie boją się powrotu koszmaru IV RP?

Szkoda, że ci inteligentni jak to ująłeś ludzie nie dostrzegają, że wybór
pomiędzy Bronkiem a Jarkiem to jak wybór między dżumą a cholerą. Albo jak
ktoś nie głosuje na "liderów sondaży" tylko na innych kandydatów to nie
dostrzega, że ich wybór to jak losowanie czy mieszkać pod mostem czy na
dworcu...

Zasada jest prosta i niezmienna od lat. Sam się nie zatroszczysz o własną
dupę to nikt nie zapewni Ci dobrobytu. Niestety znaczna część ludzi ślepo
wierzy, że Jareczek, Bronuś, Wojtuś itp. da im mannę z nieba kiedy zostanie
prezydencikiem a Polska stanie się rajem mlekiej i miodem płynącym...
Powodzenia i krzyżyk na drogę.

Data: 2010-06-06 13:00:04
Autor: XXL
Perełka
Pablo <pablo@nospamplease.pl> napisał(a): Zasada jest prosta i niezmienna od lat. Sam się nie zatroszczysz o własną
dupę to nikt nie zapewni Ci dobrobytu. Niestety znaczna część ludzi ślepo
wierzy, że Jareczek, Bronuś, Wojtuś itp. da im mannę z nieba kiedy zostanie
prezydencikiem a Polska stanie się rajem mlekiem i miodem płynącym...
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Witamy kolejnego zwolennika utopii głoszonej przez UPR  :-)
Dodajmy, że ta XIX-wieczna utopia jest lansowana w XXI wieku !!!
Gdzie byłeś kilka dni temu kiedy toczyła się tutaj ostra polemika z zagorzałym
zwolennikiem UPR-owskiej utopii kolegą sys29 ?
Kolega sys29 uparcie twierdził, że monarchia (czyli dyktatura i zniewolenie)
jest lepsza niż demokracja (czyli wolność i swobody obywatelskie).
Pisał o monarchii (czyli dyktaturze) tak jakby już doskonale znał system
monarchistyczny i żył przez wiele lat w kraju gdzie panuje monarchia.

Ja myślę, że nikt albo niewielu tu piszących wierzy, że prezydent taki czy
inny zapewni im dobrobyt.
Dlaczego obok Jarusia, Bronka nie wymieniłeś kandydującego uparcie od 20 lat
Januszka ???

Data: 2010-06-07 13:14:18
Autor: Jan Werbiński
Perełka
Użytkownik "Pablo" <pablo@nospamplease.pl> napisał w wiadomości news:hufmf1$d14$1usenet.news.interia.pl...
Zasada jest prosta i niezmienna od lat. Sam się nie zatroszczysz o własną
dupę to nikt nie zapewni Ci dobrobytu. Niestety znaczna część ludzi ślepo

Prawda

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-06-06 09:31:39
Autor: skippy
Perełka

Użytkownik "Barbara"

Szkoda mi komentować te bzdury co tu w zacietrzewieniu powypisywałaś.
Zgrabnie przekrecajac słowa i pisząc nielogiczne zdania.
Skąd znamy ten styl...

BTW sprawdź dokładnie ojca i dziadka, pod każdym względem (broniłaś PZPR więc...), bo jak coś nie gra to tu jeden kolo powiedział co by chciał z takimi, ich dziećmi i wnukami zrobić.

Ale to Twój świat, Twoja pogięta bajka Basiu, wiec przyjmiesz to z radosnym śpiewem na ustach, dla dobra i szczęśliwości ogólnej.

A co powiesz o Magdalence?
Jakoś nikt nie chce odpowiedzieć na to pytanie, nie wiedzieć czemu.
Jak zwykle podwójna moralność kalego.

Data: 2010-06-06 10:59:09
Autor: Barbara
Perełka

Użytkownik "skippy" <atu@nie.ma> napisał w wiadomości news:hufit0$675$1news.onet.pl...

| Użytkownik "Barbara"
|

| Szkoda mi komentować te bzdury co tu w zacietrzewieniu powypisywałaś.
| Zgrabnie przekrecajac słowa i pisząc nielogiczne zdania.
| Skąd znamy ten styl...

no cóż - nielogiczności możesz zacytować !
a co takiego przekręciłam?

| BTW sprawdź dokładnie ojca i dziadka, pod każdym względem (broniłaś PZPR
| więc...), bo jak coś nie gra to tu jeden kolo powiedział co by chciał z
| takimi, ich dziećmi i wnukami zrobić.

proszę o cytat mojej obrony PZPR!!!!

| Ale to Twój świat, Twoja pogięta bajka Basiu, wiec przyjmiesz to z radosnym
| śpiewem na ustach, dla dobra i szczęśliwości ogólnej.

?????????????????

| A co powiesz o Magdalence?
| Jakoś nikt nie chce odpowiedzieć na to pytanie, nie wiedzieć czemu.
| Jak zwykle podwójna moralność kalego.

Kali - to imię

a mam powiedzieć o Magdalence?
czego oczekujesz?

Niestety, ale nic mądrego nie mam do powiedzenia, a raczej nie dożyję czasów, ,kiedy będą dostępne dokumenty, czyli materiały źródłowe na podstawie których można dokonywać ocen.
Barbara

Data: 2010-06-06 02:54:28
Autor: Charlie delta
Perełka
On 6 Cze, 10:59, "Barbara" <ba...@in.com.pl> wrote:
Użytkownik "skippy" <a...@nie.ma> napisał w wiadomościnews:hufit0$675$1news.onet.pl...

> [...]

,kiedy będą dostępne dokumenty, czyli materiały źródłowe na podstawie których

w magdalence kaci Narodu Polskiego Kiszczak i jego towariszci chlali
wódę z Lechem Wałęsą

Data: 2010-06-06 16:54:51
Autor: SlawcioD
Perełka
Charlie delta pisze:
> [...]

można dokonywać ocen.
Barbara

w magdalence kaci Narodu Polskiego Kiszczak i jego towariszci chlali

zapomniales o lechu kaczynskim?

http://www.polishnews.com/index.php?option=com_content&view=article&catid=84:polska-poland&id=655:kaczyski-z-kiszczakiem-w-magdalence&Itemid=201

Data: 2010-06-06 23:32:27
Autor: skippy
Perełka

Użytkownik "SlawcioD"

zapomniales o lechu kaczynskim?

http://www.polishnews.com/index.php?option=com_content&view=article&catid=84:polska-poland&id=655:kaczyski-z-kiszczakiem-w-magdalence&Itemid=201

A w jedynym efekcie - w starym PRLowskim stylu Wrzodak zdeptany i zamieciony.
I pewnie on byłby tym jednym z konfidentów do eliminacji w opcji norweskiej wraz z dziećmi i wnukami bądź rodzicami i dziadkami; żeby juz zupełnie spać spokojnie że nikt nie przypyszczy.

Data: 2010-06-06 21:56:08
Autor: kc
Perełka
skippy <atu@nie.ma> napisał(a):
[...]

Widzę, że bardzo nie spodobał ci się wariant norweski, chociaż nie do końca wiesz o co chodziło. Wolisz obecny system , który ustawia na całe życie kolaborantów i konfidentów, a także ich dzieci i wnuki. Masz w tym jakiś osobisty interes?

kc

Data: 2010-06-07 00:31:49
Autor: skippy
Perełka

Użytkownik " kc"

[...]

wiem o co chodziło
co do mnie, to z prlu nie mam nic oprócz pamiątek, więc spoko
co do tej wykrętnej odpowiedzi (wtrącenia), to wiem co pisałeś i szkoda że sie nie odniosłes do meritum, ale to jest dla mnie oczywista oczywistość że zrobicie wszystko, zeby tematu nie było

Data: 2010-06-08 14:10:40
Autor: Lech Dubrowski
Perełka

[...]

Zadna partia nie jest zainteresowana ich ujawnienie bo wszystkie  czerpia pelnymi garsciami z jej dobrodziejstw

Co do PiS to najlepszym dowodem na pustoslowie jego hasel wyborczych z 2004, 2005 i 2007 jest fakt ilu jego poslow bez mrugniecia bierze kase za bycie eurodeputowanym mimo wczesniejszych zapewnien o swojej bezinteresownosci i koniecznosci obrony niepodleglosci Polski, ktora mamy utracic w 2013

Jego obecna kampania wyborcza polegajaca na gloszeniu hasel o koniecznosci przesuniecia wyborow na jesien obliczona jest na wzrost notowan Lecha Kaczynskiego, ktory wrocil do normalnego zachowania tzn. agresywnej krytyki rzadu

Leszek

Barbara

Data: 2010-06-10 04:02:39
Autor: Barbara
Perełka

Użytkownik "Lech Dubrowski" <337@337.com.pl> napisał w wiadomości news:4c0e3344$0$17091$65785112news.neostrada.pl...

| Zadna partia nie jest zainteresowana ich ujawnienie bo wszystkie  czerpia
| pelnymi garsciami z jej dobrodziejstw

Niestety, to prawda

> [...]
| eurodeputowanym mimo wczesniejszych zapewnien o swojej bezinteresownosci i
| koniecznosci obrony niepodleglosci Polski, ktora mamy utracic w 2013

jest takich TYLKO !!! 2 - Kurski i Ziobro
Pawła Kowala zalicza się do PRYMUSÓW  :)
Marek Migalski to też niezła postać :)
obu darzę naprawdą sporą sympatią, możnapowiedziec, że od pierwszego spojrzenia -bowiem jestem fizjonomistką ...

> [...]
| przesuniecia wyborow na jesien obliczona jest na wzrost notowan Lecha
| Kaczynskiego, ktory wrocil do normalnego zachowania tzn. agresywnej krytyki

Pitolisz, Lesiu ;)

pozdrowaśki :)
B.

Data: 2010-06-11 08:25:55
Autor: XXL
Perełka
Barbara <basia@in.com.pl> napisał(a): Jest takich TYLKO !!! 2 - Kurski i Ziobro
Pawła Kowala zalicza się do PRYMUSÓW  :)
Marek Migalski to też niezła postać :)
Obu darzę naprawdę sporą sympatią, można powiedziec, że od pierwszego spojrzenia -bowiem jestem fizjonomistką ...
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Barbara, zaczynam się martwić o Twoją raczej krótką pamięć  :-)
Według Ciebie jest tylko dwóch posłów PIS w Europarlamencie - J.Kurski i Z.Ziobro.

A dlaczego nie wymieniłaś:
1) Ryszarda Czarneckiego
2) Tadeusza Cymańskiego (wielkiego zwolennika Radia Maryja i o.Rydzyka)
3) Adama Bielana (uciekł -dosłownie *** do Europarlamentu z kancelarii      prezydenta L.Kaczyńskiego
4) Michała Kamińskiego - j.w. ***

*** Gdyby Bielan i Kamiński nie dostali się do Europarlamentu to z ogromnym
prawdopodobieństwem zginęliby 10 kwietnia w katastrofie w Smoleńsku.

p.s. A co do Twojej znajomości fizjonomii to czy podobają Ci się tylko
eurodeputowani PIS? A co sądzisz np. o W.Olejniczaku z SLD? Z tego co słyszałem to kobiety
uważają, że jest przystojny, sympatyczny i inteligentny.
Więc jak to jest według Ciebie? No i ta pamięć...hmmmm

--

Perełka