Perfect sense - najlepszy film od dawna

Data: 2013-03-07 20:37:13
Autor: Marcin N
Perfect sense - najlepszy film od dawna
Niesamowity. Tak pełen emocji, niepokoju, paniki wręcz.

I to pytanie nachodzące widza od pierwszej niemal minuty: "matko, a co ja bym zrobił w tej sytuacji?".

Film się kończy a człowiek czuje się jak wybudzony z koszmaru... uff, to nie było naprawdę.

--
MN

Data: 2013-03-07 15:56:03
Autor: rs
On 3/7/2013 2:37 PM, Marcin N wrote:
[...]

sam film jest MZ trochę przekombinowany, ale tak jak piszesz, można go traktować jako eksperyment myślowy: co by było gdyby. ciekawe jest, ze ten film częściowo został oparty niedawnych na badaniach osób, które utraciły pewne zmysły po fizycznych obrażeniach czy wylewach. ogólnie, jednak, nie jest tak źle z tym filmem jak piszą. <rs>

Data: 2013-03-07 20:44:17
Autor: Marcin N
W dniu 2013-03-07 20:37, Marcin N pisze:
[...]

Właśnie zajrzałem na Filmweb. Absolutnie NIE POLECAM sprawdzać, co to za film, ani tym bardziej czytać tamtejszych pożal się Boże recenzji. Za modę na streszczanie filmów w ramach ich oceniania powinni batożyć.

--
MN

Data: 2013-03-07 21:48:21
Autor: Habeck Colibretto
Perfect sense - najlepszy film od dawna
Dnia 07.03.2013, o godzinie 20.44.17, na pl.rec.film, Marcin N napisa(a):

Niesamowity. Tak peen emocji, niepokoju, paniki wrcz.

I to pytanie nachodzce widza od pierwszej niemal minuty: "matko, a co
ja bym zrobi w tej sytuacji?".

Film si koczy a czowiek czuje si jak wybudzony z koszmaru... uff, to
nie byo naprawd.

Wanie zajrzaem na Filmweb. Absolutnie NIE POLECAM sprawdza, co to za film, ani tym bardziej czyta tamtejszych poal si Boe recenzji. Za mod na streszczanie filmw w ramach ich oceniania powinni batoy.

Ale tu od pocztku wiadomo o co chodzi. Waciwie po utracie 2-go zmysu
wszystko jest ju jasne a po utracie pierwsze mona si domyli reszty. Uwaam, e to ciekawy film, niele zagrany, z niewielkimi wkurzajcymi
detalami (np. na zdjciu wygldaj inaczej ni w trakcie robienia zdjcia)
ale po prostu cignie si jak flaki z olejem. Nie kademu si spodoba i
zachwycanie si nad nim jest dla mnie niezrozumiae. Przy okazji ostrzegam przez 4:44. Jest fatalny. Jakby kto podglda jak
par, do niczego nie prowadzi i niczego z niego si nie dowiemy. Oczywicie
Tobie polecam. :)
Swoj drog z filmw o "kocu wiata" warto IMO strawi w lekko komediowym
tonie "Seeking a Friend for the End of the World". --
Pozdrawiam,
*Habeck*
/Kada rzecz ma dwie strony. Fanatycy widz tylko jedn/
- Schutzbach

Data: 2013-03-07 16:12:27
Autor: rs
On 3/7/2013 3:48 PM, Habeck Colibretto wrote:
[...]

hehehe. jak sie oglda ten film, to ma si wraenie, bycia masochist. ja nie powiem, ze jest fatalny, jest taki wanie dla masochisty, ktremu mone sprawi przyjemno. co jak gore dla smakoszy, tego gatunku. przekonujco zagrany, dziwna dynamika ludzka, ktorej nie mozna zanegowac, cho faktycznie niczego nie wnosi, jednak z tego co reyser mowil, to chcia pokaza wlasnie koniec swiata w inny sposob i da ludziom material do przemyslenia, jak by sie zachowali gdyby otrzymali publicznie taka informacje. jak dzialalo by to na ich prywatne sprawy i relacje z najblizszymi. to mu si chyba udao. ile mona pokazywa burdy uliczne, pladrowanie sklepow i podpalanie samochodow itp imprezy, co by chyba bylo jednak najlogiczniejszym rozwojem wypadkow.

Swoj drog z filmw o "kocu wiata" warto IMO strawi w lekko komediowym
tonie "Seeking a Friend for the End of the World".

tez mi sie podobal.  r

Data: 2013-03-10 19:59:59
Autor: Habeck Colibretto
Perfect sense - najlepszy film od dawna
Dnia 07.03.2013, o godzinie 22.12.27, na pl.rec.film, rs napisa(a):

[...]

Pod takim ktem jaki opisujesz, to mia sens... taki jaki opisujesz. :)

Data: 2013-03-07 21:56:33
Autor: frank drebin
Perfect sense - najlepszy film od dawna
Uytkownik "Habeck Colibretto" <habeck@NOSPAM.gazeta.pl> napisa w wiadomoci news:1uhekno5z5rk6.dlghabeck.pl...
Swoj drog z filmw o "kocu wiata" warto IMO strawi w lekko komediowym
tonie "Seeking a Friend for the End of the World".

przeczytaem, e tam gra Steve Carell i z automatu nie podchodziem do niego. Nie trawi tego gocia ani jako aktora ani jako komika.

--
Nigdy nie k si z gupcem, ludzie mog nie dostrzec rnicy.

Data: 2013-03-10 19:58:58
Autor: Habeck Colibretto
Perfect sense - najlepszy film od dawna
Dnia 07.03.2013, o godzinie 21.56.33, na pl.rec.film, frank drebin
napisa(a):

[...]

Ja go lubi coraz bardzie z filmu na film. Te za nim nie przepadaem. Jest cholernie bezpretensjonalny.

Data: 2013-03-07 20:56:05
Autor: Skylla
[...]

A mnie ten film zupełnie nie przypadł do gustu.
Od początku mi się nie podobał i o ile pamiętam po męczącej godzinie dałem sobie spokój i nie obejrzałem go nawet do końca.
Było to z rok temu więc szczegółów nie pamiętam, ale piszę aby uprzedzić, że najzwyczajniej nie jest to film dla każdego i może zarówno zachwycić jak i zniechęcić.
S.

Data: 2013-03-07 21:54:08
Autor: frank drebin
Użytkownik "Skylla" <skylla1@niespamuj.op.pl> napisał w wiadomości news:kharco$nhh$1sunflower.man.poznan.pl...
[...]

zupełnie jak ja, godziny w prawdzie nie wytrzymałem ale jakieś 40 minut. A rzadko który film wyłączam przed końcem.

Data: 2013-03-08 01:16:17
Autor: Lombroso

Użytkownik "Marcin N" <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisał w wiadomości news:khaq91$uuv$1news.task.gda.pl...
Niesamowity. Tak pełen emocji, niepokoju, paniki wręcz.

I to pytanie nachodzące widza od pierwszej niemal minuty: "matko, a co ja bym zrobił w tej sytuacji?".

Równie dobrze mógłbyś pomyśleć: "matko, co ja bym zrobił gdyby na głowie wyrósł mi rabarbar?"
Opening Weekend: $1 567 - niezłe otwarcie w USA... :)

Lombroso

Data: 2013-03-07 20:32:43
Autor: rs
On 3/7/2013 7:16 PM, Lombroso wrote:

[...]

hehehe. faktycznie zabawne. po pierwsze dlaczego bierzesz pod uwage otwarcie w USA, skoro to film brytyjski, poza tym ten film poza waskim obiegiem festiwalowym w USA w ogole nie mial otwarcia kinowego, wiec te numerki mozesz sobie, w tym temacie schowac. <rs>

Data: 2013-03-08 18:26:31
Autor: Lombroso

Użytkownik "rs" <no.address@no.spam.info> napisał w wiadomości news:51393fb3$0$11821$c3e8da3$69010069news.astraweb.com...
[...]

Ale na próbę MIAŁ otwarcie, no i nie wyszło.
Typowy, pseudointelektualny, festiwalowy gniot.
Co by było, gdyby...

L.

Data: 2013-03-08 12:44:16
Autor: rs
On 3/8/2013 12:26 PM, Lombroso wrote:>
> Użytkownik "rs" <no.address@no.spam.info> napisał w wiadomości

> Ale na próbę MIAŁ otwarcie, no i nie wyszło.

jakie? gdzie? kiedy? kazdy film puszczony w takim obiegu mialby dokladnie takie same wyniki.

> Typowy, pseudointelektualny, festiwalowy gniot.
> Co by było, gdyby...

a co by bylo, jakbys dowiedzial sie troche o sposobie dystrybucji tego filmu i jego wynikach finasowych? <rs>

Data: 2013-03-08 19:22:13
Autor: Lombroso

Użytkownik "rs" <no.address@no.spam.info> napisał w wiadomości news:513a2368$0$39051$c3e8da3$dbd57e7news.astraweb.com...

> Typowy, pseudointelektualny, festiwalowy gniot.
> Co by było, gdyby...

a co by bylo, jakbys dowiedzial sie troche o sposobie dystrybucji tego filmu i jego wynikach finasowych? <rs>

Odnoszę się do tematu filmu.
Pytanie, czy to lepsze od tygrysa w szalupie, czy nie?
Świat ma tyle interesujących problemów i zagadnień, że wymyślanie wydumanych i nierealnych sytuacji irytuje.
Gorszy był chyba tylko również brytyjski film, przegłupi "Boil".

L.

Data: 2013-03-08 13:40:32
Autor: rs
On 3/8/2013 1:22 PM, Lombroso wrote:

> [...]
> Co by było, gdyby...

a co by bylo, jakbys dowiedzial sie troche o sposobie dystrybucji tego

nie. odnosisz sie do jego wynikow finansowych, i na tej podstawie wyciagasz wniosek na temat filmu, co w przypadku takiej dystrybucji jest nieporozumieniem.

Pytanie, czy to lepsze od tygrysa w szalupie, czy nie?

no faktycznie pytanie. i co z niego wynika?

Świat ma tyle interesujących problemów i zagadnień, że wymyślanie
wydumanych i nierealnych sytuacji irytuje.

wedlug tej logiki, to wykastrowales wlasnie cale sci-fi, horror, fantasy jak i spora czesc rom-comow.

Gorszy był chyba tylko również brytyjski film, przegłupi "Boil".

nie znam takiego filmu, IMDB tez ma klopoty. <rs>

Data: 2013-03-09 00:53:31
Autor: Lombroso

Użytkownik "rs" <no.address@no.spam.info> napisał w wiadomości news:513a3099$0$64444$c3e8da3$5e5e430dnews.astraweb.com...
> [...]

nie. odnosisz sie do jego wynikow finansowych, i na tej podstawie wyciagasz wniosek na temat filmu, co w przypadku takiej dystrybucji jest nieporozumieniem.

Nie mów MI, do czego się odnoszę. Odnoszę się do wydumanej tematyki, przy okazji wyśmiewając wynik finansowy.

Pytanie, czy to lepsze od tygrysa w szalupie, czy nie?

no faktycznie pytanie. i co z niego wynika?

Wynikać może coś z odpowiedzi. Z pytania, raczej nic. No, to jak, lepsze?

Świat ma tyle interesujących problemów i zagadnień, że wymyślanie
wydumanych i nierealnych sytuacji irytuje.

wedlug tej logiki, to wykastrowales wlasnie cale sci-fi, horror, fantasy jak i spora czesc rom-comow.

Całe fantasy jest do bani i dla nerdów. Horror i sci-fi nie mają pretensji do bycia "deep". I to jest różnica, ta pseudointelektualna otoczka.

Gorszy był chyba tylko również brytyjski film, przegłupi "Boil".

nie znam takiego filmu, IMDB tez ma klopoty. <rs>

zaraz sobie przypomnę tytuł. Gościowi wyrasta na szyi jakaś dodatkowa głowa, "bad juju"...

Lombroso

Data: 2013-03-08 20:09:02
Autor: rs
On 3/8/2013 6:53 PM, Lombroso wrote:

> [...]

jest nieporozumieniem.

Nie mów MI, do czego się odnoszę. Odnoszę się do wydumanej tematyki,
przy okazji wyśmiewając wynik finansowy.

ktory jako argument w tej rozmowie jest od czapy, bo to nie jest nawet wynik finansowy.

Pytanie, czy to lepsze od tygrysa w szalupie, czy nie?
no faktycznie pytanie. i co z niego wynika?
Wynikać może coś z odpowiedzi. Z pytania, raczej nic. No, to jak, lepsze?

a co jest lepsze pomidor czy ogorek?

[...]

no brawo, brawo. to już sie sprawa powoli wyjasnia, ze mamy tutaj do czynienia z koneserem glebokosci.

[...]

kiedys ogladalem taki odcinek "bolka i lolka", ktory tez mi sie nie podobal. <rs>

Data: 2013-03-09 11:31:18
Autor: Lombroso

Użytkownik "rs" <no.address@no.spam.info> napisał w wiadomości news:513a8ba8$0$47101$c3e8da3$9b4ff22anews.astraweb.com...
[...]

Myślisz, że do tego trzeba być profesorem? Nie trzeba. Zwłaszcza, że mówię o sztucznej i nadętej głębokości.

[...]

How to Get Ahead in Advertising - wygooglałem to dla ciebie. Zajęło mi to 3 minuty.

Lombroso

Data: 2013-03-09 12:28:01
Autor: rs
On 3/9/2013 5:31 AM, Lombroso wrote:

[...]

"nadeta glebokosc" to brzmi niezwykle intrygujaco. potrafisz wyjasnic?
gdzies ty sie dopatrzyl profesora, w tym co napisalem?

[...]

bijesz jakis rekord? teraz sie musisz jeszcze nauczyc linki, do tego, co wygooglales wklejac. <rs>

Data: 2013-03-10 11:15:15
Autor: Lombroso

Użytkownik "rs" <no.address@no.spam.info> napisał w wiadomości news:513b711a$0$52019$c3e8da3$5d8fb80fnews.astraweb.com...

"nadeta glebokosc" to brzmi niezwykle intrygujaco. potrafisz wyjasnic?
gdzies ty sie dopatrzyl profesora, w tym co napisalem?

Co cię tak intryguje? Skoro tego nie rozumiesz, to sorka, trzeba było wybrać inny system edukacyjny.

[...]

Haha.Jak widać ja to mogłem znaleźć, a ty nie.
To nie instruuj mnie, czego mam się nauczyć.
Nic się nie zmieniłeś przez te 13 lat.
Dawniej byłeś bezpodstawnie zarozumiałym, lewackim gówniarzem, a teraz - skreśl "gówniarzem".
:))))

Lombroso

Data: 2013-03-10 14:41:10
Autor: rs
On 3/10/2013 6:15 AM, Lombroso wrote:

[...]

widze ze twoj nauczyl cie jedynie, robic wycieczki osobiste.

[...]

dziekuje ci bardzo, bo czasami milo jest sie nie mylic. pewnie juz wiesz, ze ladujesz, z reszta smiecia usenetowego w KF. PLONK. <rs>

Perfect sense - najlepszy film od dawna