Perfect sense - najlepszy film od dawna

Data: 2013-03-08 01:16:17
Autor: Lombroso
Perfect sense - najlepszy film od dawna

U偶ytkownik "Marcin N" <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:khaq91$uuv$1news.task.gda.pl...
Niesamowity. Tak pe艂en emocji, niepokoju, paniki wr臋cz.

I to pytanie nachodz膮ce widza od pierwszej niemal minuty: "matko, a co ja bym zrobi艂 w tej sytuacji?".

R贸wnie dobrze m贸g艂by艣 pomy艣le膰: "matko, co ja bym zrobi艂 gdyby na g艂owie wyr贸s艂 mi rabarbar?"
Opening Weekend: $1 567 - niez艂e otwarcie w USA... :)

Lombroso

Data: 2013-03-07 20:32:43
Autor: rs
On 3/7/2013 7:16 PM, Lombroso wrote:

[...]

hehehe. faktycznie zabawne. po pierwsze dlaczego bierzesz pod uwage otwarcie w USA, skoro to film brytyjski, poza tym ten film poza waskim obiegiem festiwalowym w USA w ogole nie mial otwarcia kinowego, wiec te numerki mozesz sobie, w tym temacie schowac. <rs>

Data: 2013-03-08 18:26:31
Autor: Lombroso
Perfect sense - najlepszy film od dawna

U偶ytkownik "rs" <no.address@no.spam.info> napisa艂 w wiadomo艣ci news:51393fb3$0$11821$c3e8da3$69010069news.astraweb.com...
[...]

Ale na pr贸b臋 MIA艁 otwarcie, no i nie wysz艂o.
Typowy, pseudointelektualny, festiwalowy gniot.
Co by by艂o, gdyby...

L.

Data: 2013-03-08 12:44:16
Autor: rs
On 3/8/2013 12:26 PM, Lombroso wrote:>
> U偶ytkownik "rs" <no.address@no.spam.info> napisa艂 w wiadomo艣ci

> Ale na pr贸b臋 MIA艁 otwarcie, no i nie wysz艂o.

jakie? gdzie? kiedy? kazdy film puszczony w takim obiegu mialby dokladnie takie same wyniki.

> Typowy, pseudointelektualny, festiwalowy gniot.
> Co by by艂o, gdyby...

a co by bylo, jakbys dowiedzial sie troche o sposobie dystrybucji tego filmu i jego wynikach finasowych? <rs>

Data: 2013-03-08 19:22:13
Autor: Lombroso
Perfect sense - najlepszy film od dawna

U偶ytkownik "rs" <no.address@no.spam.info> napisa艂 w wiadomo艣ci news:513a2368$0$39051$c3e8da3$dbd57e7news.astraweb.com...

> Typowy, pseudointelektualny, festiwalowy gniot.
> Co by by艂o, gdyby...

a co by bylo, jakbys dowiedzial sie troche o sposobie dystrybucji tego filmu i jego wynikach finasowych? <rs>

Odnosz臋 si臋 do tematu filmu.
Pytanie, czy to lepsze od tygrysa w szalupie, czy nie?
艢wiat ma tyle interesuj膮cych problem贸w i zagadnie艅, 偶e wymy艣lanie wydumanych i nierealnych sytuacji irytuje.
Gorszy by艂 chyba tylko r贸wnie偶 brytyjski film, przeg艂upi "Boil".

L.

Data: 2013-03-08 13:40:32
Autor: rs
On 3/8/2013 1:22 PM, Lombroso wrote:

> [...]
> Co by by艂o, gdyby...

a co by bylo, jakbys dowiedzial sie troche o sposobie dystrybucji tego

nie. odnosisz sie do jego wynikow finansowych, i na tej podstawie wyciagasz wniosek na temat filmu, co w przypadku takiej dystrybucji jest nieporozumieniem.

Pytanie, czy to lepsze od tygrysa w szalupie, czy nie?

no faktycznie pytanie. i co z niego wynika?

艢wiat ma tyle interesuj膮cych problem贸w i zagadnie艅, 偶e wymy艣lanie
wydumanych i nierealnych sytuacji irytuje.

wedlug tej logiki, to wykastrowales wlasnie cale sci-fi, horror, fantasy jak i spora czesc rom-comow.

Gorszy by艂 chyba tylko r贸wnie偶 brytyjski film, przeg艂upi "Boil".

nie znam takiego filmu, IMDB tez ma klopoty. <rs>

Data: 2013-03-09 00:53:31
Autor: Lombroso
Perfect sense - najlepszy film od dawna

U偶ytkownik "rs" <no.address@no.spam.info> napisa艂 w wiadomo艣ci news:513a3099$0$64444$c3e8da3$5e5e430dnews.astraweb.com...
> [...]

nie. odnosisz sie do jego wynikow finansowych, i na tej podstawie wyciagasz wniosek na temat filmu, co w przypadku takiej dystrybucji jest nieporozumieniem.

Nie m贸w MI, do czego si臋 odnosz臋. Odnosz臋 si臋 do wydumanej tematyki, przy okazji wy艣miewaj膮c wynik finansowy.

Pytanie, czy to lepsze od tygrysa w szalupie, czy nie?

no faktycznie pytanie. i co z niego wynika?

Wynika膰 mo偶e co艣 z odpowiedzi. Z pytania, raczej nic. No, to jak, lepsze?

艢wiat ma tyle interesuj膮cych problem贸w i zagadnie艅, 偶e wymy艣lanie
wydumanych i nierealnych sytuacji irytuje.

wedlug tej logiki, to wykastrowales wlasnie cale sci-fi, horror, fantasy jak i spora czesc rom-comow.

Ca艂e fantasy jest do bani i dla nerd贸w. Horror i sci-fi nie maj膮 pretensji do bycia "deep". I to jest r贸偶nica, ta pseudointelektualna otoczka.

Gorszy by艂 chyba tylko r贸wnie偶 brytyjski film, przeg艂upi "Boil".

nie znam takiego filmu, IMDB tez ma klopoty. <rs>

zaraz sobie przypomn臋 tytu艂. Go艣ciowi wyrasta na szyi jaka艣 dodatkowa g艂owa, "bad juju"...

Lombroso

Data: 2013-03-08 20:09:02
Autor: rs
On 3/8/2013 6:53 PM, Lombroso wrote:

> [...]

jest nieporozumieniem.

Nie m贸w MI, do czego si臋 odnosz臋. Odnosz臋 si臋 do wydumanej tematyki,
przy okazji wy艣miewaj膮c wynik finansowy.

ktory jako argument w tej rozmowie jest od czapy, bo to nie jest nawet wynik finansowy.

Pytanie, czy to lepsze od tygrysa w szalupie, czy nie?
no faktycznie pytanie. i co z niego wynika?
Wynika膰 mo偶e co艣 z odpowiedzi. Z pytania, raczej nic. No, to jak, lepsze?

a co jest lepsze pomidor czy ogorek?

[...]

no brawo, brawo. to ju偶 sie sprawa powoli wyjasnia, ze mamy tutaj do czynienia z koneserem glebokosci.

[...]

kiedys ogladalem taki odcinek "bolka i lolka", ktory tez mi sie nie podobal. <rs>

Data: 2013-03-09 11:31:18
Autor: Lombroso
Perfect sense - najlepszy film od dawna

U偶ytkownik "rs" <no.address@no.spam.info> napisa艂 w wiadomo艣ci news:513a8ba8$0$47101$c3e8da3$9b4ff22anews.astraweb.com...
[...]

My艣lisz, 偶e do tego trzeba by膰 profesorem? Nie trzeba. Zw艂aszcza, 偶e m贸wi臋 o sztucznej i nad臋tej g艂臋boko艣ci.

[...]

How to Get Ahead in Advertising - wygoogla艂em to dla ciebie. Zaj臋艂o mi to 3 minuty.

Lombroso

Data: 2013-03-09 12:28:01
Autor: rs
On 3/9/2013 5:31 AM, Lombroso wrote:

[...]

"nadeta glebokosc" to brzmi niezwykle intrygujaco. potrafisz wyjasnic?
gdzies ty sie dopatrzyl profesora, w tym co napisalem?

[...]

bijesz jakis rekord? teraz sie musisz jeszcze nauczyc linki, do tego, co wygooglales wklejac. <rs>

Data: 2013-03-10 11:15:15
Autor: Lombroso
Perfect sense - najlepszy film od dawna

U偶ytkownik "rs" <no.address@no.spam.info> napisa艂 w wiadomo艣ci news:513b711a$0$52019$c3e8da3$5d8fb80fnews.astraweb.com...

"nadeta glebokosc" to brzmi niezwykle intrygujaco. potrafisz wyjasnic?
gdzies ty sie dopatrzyl profesora, w tym co napisalem?

Co ci臋 tak intryguje? Skoro tego nie rozumiesz, to sorka, trzeba by艂o wybra膰 inny system edukacyjny.

[...]

Haha.Jak wida膰 ja to mog艂em znale藕膰, a ty nie.
To nie instruuj mnie, czego mam si臋 nauczy膰.
Nic si臋 nie zmieni艂e艣 przez te 13 lat.
Dawniej by艂e艣 bezpodstawnie zarozumia艂ym, lewackim g贸wniarzem, a teraz - skre艣l "g贸wniarzem".
:))))

Lombroso

Data: 2013-03-10 14:41:10
Autor: rs
On 3/10/2013 6:15 AM, Lombroso wrote:

[...]

widze ze twoj nauczyl cie jedynie, robic wycieczki osobiste.

[...]

dziekuje ci bardzo, bo czasami milo jest sie nie mylic. pewnie juz wiesz, ze ladujesz, z reszta smiecia usenetowego w KF. PLONK. <rs>

Perfect sense - najlepszy film od dawna