Perhaps, CONTERREVOLUTION is winning in USA

Data: 2009-05-23 12:49:52
Autor: Me
Perhaps, CONTERREVOLUTION is winning in USA
Z tych objektow,ktore odwiedzilam, Obama i jego zaloga zaatakowali juz
z powietrza i ladu

1. wszystkie  roze ktore wspolpracowany ze mna w ubieglym roku

2. magnolie ktora robila zdalne zadania ( ona pod napadem odrosla dwa
razy tyle, ale
    sasiednie magnolie maja seki jak na fuzji)

3. jednostronnie te magnolie ktora produkuje projekcje na sciane
gdzxie odkrylam "bend"
    atomic universal capture ( czesto na scisnach jaskin, ktorej nie
mozna usunac)

4. zagainik ktory goscisl stache swietlna i galaz gdzie odkrylismy
zaleznosci mechaniczne ( nie nano)
    ale tez ta gdzie "babysitter battle sciagnela dosc swiatla aby
majeranek w zamknietej butelce
    przeksztalcil sie w black matter)

5. Wiekszosc drzew robiacych "przytulanie" ( zart z czasow kiedy MAC
zatokowal drzewa jonami
    ktiregonawet MAC nie ruszyl)

6. wiele innych ktorych nie ogladalam

On tez wyrowna grunt pod nogami jak tylko wrocil z delegacji uginajac
za to budynki ( niektore evakuowane)

Te interwencje oczywiscie sa nieracjonalne bo przyroda i otoczenia sa
systememem, ktory natychmaist kompensuje. BNie rozumien co jest zlego
z Obama. Czybon naprawde tegoi nie rozumie?

Moze Armia nalegala, ze ma usunac wszelkie slady naukowych osiagniec
FIVU; a moze chodzi o to ze Armia czuje sie zagrozona kiedy naukowiec
epistemiologii procesu ( filozof) moze odkryc zdalnie jak oni
interveniuja
w powietrze, nie zawsze skutecznie; a moze sie denerwuja ze 'luc'
pracuje w dalszych regionach globu a troche gorzej tu ( z wielu
powodow). A moze zaproponowano mu rezygnacje. Nie wiem. Moze klamie o
nukleranej broni i rozbrojeniach.

 ( Armia zmienila zdania i przestala mi grozic; musze odczekac bo nie
wiem o co chodzi; mialam tez rocznicowe firewarki i koncert, samo
wzbudzajacy muzyke ( pol -syntetyczna - bardzo interesujaca),
podczas gdy Obama   napinal sie na mojej linii satelitarnej. jestem
zdezoriwntowana. Wyslalam mu znowu legalna notatke z enie moze uzywac
moich podpisow bez mojegom upowazneinai i ze go nie dostaje pod
warunkami w hjakich ja teraz zyje i pracuje, w isolacjhi nawet od
dzieci)

To po tym jak po 'wyprostwoaniu' chodnikow, zieje z kazdego otworu z
ziemi jakby byl to kosmiczny "zone".
Obama wczoraj dzialal automatycznie i nie przyjmowal nic do
wioadomosci

A wiesci bardzo intereujace:
nowe wieloryby atomowe
wiecej juz wodu na depresjach
luc podwodny na pol dziala juz ( ale sa localne trudnosci)
Rosja zrobila aircraft podobny to atomowego wieloryba
zamknal sie ciag ewolucyjny po zlapaniu 'zgubinego oka lancucha
ewolucyjnego
- w nano projection przy pomocy rozpryskiwania wody
wiele osob praktykuje realacje : mozg-akustka - nowe okno wzrostu
mozgu, nie tylko estetyka
rosn ajk grzyby podeszczu siatki inetrdyscyplinarne w nauce, z
odwilzonym bio- inzynieryjnym
modelowaniem wybijacym sie szysko; ale wiele innycgh "clusters" dzial
tez.

Obama skonfoskopwal sszwsystkie fotografivczne ksiazki z bardzo
interesujacymi ujeciami"captures:" a naukowch, ktorzy je wyswietlaja
musza teraz sie chowac. Nikt mu sie powiedzial zed "captures"
sa nie tylko na fotografii ale w polu widzienia; a tez ze my uzywany
innych zmyslow poza wzrokiem.

Wszystkie ksiazki nadmienione przeze mnei znikaja z REVOLUCJI.

Nie odpowiedzial na propozycje sfinansowania FIVU - zaatakowal mnie od
razu z powietrza
a dwa dni pozniej  parki ( jak wyzej)

Obama nie pozwala mi rozmawiac z synami - podejrzewam ze sa
torturowani znowu.

Co moze uratowac sytuacje?

Perhaps, CONTERREVOLUTION is winning in USA