Peron Gosiewskiego symbolem walki o lepsze jutro narodu...

Data: 2010-10-10 04:55:14
Autor: Tzva Adonai
Peron Gosiewskiego symbolem walki o lepsze jutro narodu...
Przemówienie prezesa PiS : http://www.youtube.com/watch?v=9FHcs2Xk0Wc

Data: 2010-10-10 14:59:15
Autor: Bogdan Idzikowski
Peron Gosiewskiego symbolem walki o lepsze jutro narodu...

Uzytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisal w wiadomosci news:b2e36f6b-073c-4814-a014-a0102e7627bex23g2000vba.googlegroups.com...
Przemówienie prezesa PiS : http://www.youtube.com/watch?v=9FHcs2Xk0Wc

Peron widmo - relikt PRL - przy którym nie zatrzymuja sie pociagi!!!
Brawo!!!

--
J. Kaczynski - "musimy uzyskac wlasciwa odpowiedz"
"Jak nie wyladuje(my), to mnie zabije(ja)"

Peron Gosiewskiego symbolem walki o lepsze jutro narodu...