Peron pod Świną

Data: 2021-03-06 08:50:35
Autor: Runt
Peron pod Świną
https://wpolityce.pl/polityka/541947-pamietaja-panstwo-drwiny-z-dudy-na-peronie-w-konskich

"Pamiętają Państwo drwiny z prezydenta Andrzeja Dudy, gdy w czasie kampanii wyborczej podpisał na peronie w Końskich nowelizację ustawy o transporcie kolejowym? Obrazy z marca zeszłego roku wróciły dziś do mnie, gdy obserwowałem reakcję opozycji na rozpoczęcie drążenia tunelu pod dnem Świny."

"I tym razem żaden z polityków opozycji drwiących z dzisiejszych uroczystości, a w kpinach przodowali przedstawiciele PO, nie pomyślał, że może ten tunel naprawdę jest potrzebny i nie ma co żartować. W końcu nie jest on budowany dla potrzeb Jarosława Kaczyńskiego, a dla mieszkańców tamtych terenów. De facto to z nich są te kpiny. Z ich potrzeb."

POważnie?

https://www.rp.pl/Prawo-i-Sprawiedliwosc/200839999-Prezes-dokonal-inspekcji-swojej-wyspy-i-swojego-stada.html

https://tvn24.pl/pomorze/swinoujscie-jaroslaw-kaczynski-i-mateusz-morawiecki-budowa-tunelu-pod-dnem-swiny-laczacego-wyspy-uznam-i-wolin-5035930

https://tinyurl.com/29vn2bxm