Personel i pacjenci zakażeni. Szpital w Nowej Dębie zamyka oddziały

Data: 2020-04-25 19:23:22
Autor: boukun
Personel i pacjenci zakażeni. Szpital w Nowej Dębie zamyka oddziały
22 osoby w szpitalu w Nowej Dębie (woj. podkarpackie) są zakażone koronawirusem. Wśród chorych znajdują się członkowie personelu oraz pacjenci. Władze placówki wstrzymały do odwołania przyjęcia na kilku oddziałach.

O zdiagnozowaniu koronawirusa w podkarpackim szpitalu poinformował Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Tarnobrzegu. Chorych na COVID-19 jest 13 członków personelu medycznego.

- 13 osób z personelu medycznego (w tym lekarze i pielęgniarki) ze SP ZOZ w Nowej Dębie ma potwierdzony dodatni wynik na obecność koronawirusa SARS-CoV-2. Wszystkie osoby z kontaktu są poddane kwarantannie. W dalszym ciągu trwa dochodzenie epidemiologiczne - zakomunikował w rozmowie z "Gazetą Wyborczą" PPIS w Tarnobrzegu.

Zakażonych koronawirusem jest także 9 pacjentów przebywających szpitala w Nowej Dębie. Według informacji lokalnego serwisu tyna.info.pl, wszyscy zarazili się od pacjenta, który leczył się na oddziale wewnętrznym.

Koronawirus w Polsce. Szpital w Nowej Dębie zamyka oddziały

Z uwagi na sytuację panującą w podkarpackim szpitalu, władze placówki w Nowej Dębie zdecydowały się zamknąć 5 oddziałów.

- Z dniem 24 kwietnia do odwołania wstrzymuje się przyjęcia pacjentów i zamknięte zostają oddziały: chorób wewnętrznych z pododdziałem chorób płuc, chirurgii ogólnej, ginekologiczno-położniczy, izba przyjęć z POZ, pracownia RTG oraz szpitalne laboratorium analityczne - czytamy na stronie szpitala.

https://wiadomosci.wp.pl/koronawirus-w-polsce-personel-i-pacjenci-zakazeni-szpital-w-nowej-debie-zamyka-oddzialy-6503756631029889a

Cześć
44 min. temu

Wychodzi bałagan w służbie zdrowia, praca w kilku miejscach, i brak wszystkiego, a biurowce NSZ rosną

Data: 2020-04-25 10:32:02
Autor: mrbluesky.pl
Personel i pacjenci zakażeni. Szpital w Nowej Dębie zamyka oddziały

Wychodzi bałagan w służbie zdrowia, praca w kilku miejscach, i brak wszystkiego, a biurowce NSZ rosną
-- -
W sumie dobry POmysl: przeszkolic te biurweczki w usta-usta i POsylac interwencyjnie przymusowo gdzie braknie respiratorow

Data: 2020-04-26 16:32:08
Autor: Yogi
Personel i pacjenci zakażeni. Szpital w Nowej Dębie zamyka oddziały
Dnia Sat, 25 Apr 2020 10:32:02 -0700 (PDT), mrbluesky.pl@gmail.com
napisał(a):

[...]

Marzysz o usta-usta z wiruskiem? Może załapiesz się już jutro? ;-)

Data: 2020-04-25 10:32:52
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 25 kwietnia 2020 19:23:27 UTC+2 użytkownik boukun napisał:
[...]

Szpitale ogólne sypią się jeden po drugim. W Koszalinie to samo: https://24kurier.pl/aktualnosci/wiadomosci/szpital-w-koszalinie-walczy-z-koronawirusem/

Tu znajdziesz pozostałe: https://tvn24.pl/poznan/koronawirus-w-polsce-ktore-szpitale-musialy-zamknac-oddzialy-4512739

A co pracy na kilku etatach, to były MZ, a obecny wojewoda mazowiecki zwykł mawiać: "Lepszy lekarz zmęczony niż żaden."
https://www.termedia.pl/mz/Konstanty-Radziwill-Lepszy-lekarz-zmeczony-niz-zaden,23287.html

--
Bruno

Data: 2020-04-25 19:53:24
Autor: boukun
Użytkownik "Bruno Brunowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Trza by sprawdzić, kto te placówki prywatyzował.

boukun

Data: 2020-04-25 10:55:49
Autor: mrbluesky.pl
Personel i pacjenci zakażeni. Szpital w Nowej Dębie zamyka oddziały
Trza by sprawdzić, kto te placówki prywatyzował. -- -
Nie trzeba. Wiadomo kto ;P

Data: 2020-04-25 13:00:47
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 25 kwietnia 2020 19:53:29 UTC+2 użytkownik boukun napisał:
> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Trza by sprawdzić, kto te placówki prywatyzował.

"§ 1. 1. Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie, zwany dalej:
,,SPZ ZOZ" i mogący posługiwać się tym skrótem - jest podmiotem leczniczym nie będącym
przedsiębiorcą. SPZ ZOZ stanowi wyodrębniony organizacyjnie zespół osób i środków majątkowych, prowadzi
działalność leczniczą polegającą na udzielaniu świadczeń zdrowotnych i promocji zdrowia. SPZ ZOZ
uczestniczy w przygotowywaniu osób do wykonywania zawodu medycznego i kształceniu osób wykonujących
zawód medyczny na zasadach określonych w odrębnych przepisach regulujących kształcenie tych osób.
2. SPZ ZOZ został utworzony przez Wojewodę Tarnobrzeskiego, którego uprawnienia przejął Powiat
Tarnobrzeski."
http://zoznowadeba.pl/wp-content/uploads/2019/09/uchwala-i-statut-spzzoz-w-nowej-debied-z-18-06-2019.pdf

W Nowej Dębie wychodzi na to że nikt, ale pewnie pisiory mają ochotę. Furtkę do szybkiej prywatyzacji w którejś tarczy jednogłośnie przegłosowały.

--
Bruno

Data: 2020-04-25 14:39:02
Autor: Zexon
Personel i pacjenci zakażeni. Szpital w Nowej Dębie zamyka oddziały
On 4/25/2020 11:23, boukun wrote:
22 osoby w szpitalu w

lepiej napisz nam folksdojczu który jak tylko zaczęła się zaraza uciekłeś z Niemiec do Polski
dlaczego tak dużo zgonów w Niemczech??

  https://www.worldometers.info/coronavirus/

  słowacja 17 zgonów
  Czesi 218 zgonów
  Polska  524 zgonów
  Niemcy 5845 zgonów
  https://www.worldometers.info/coronavirus/

Należy zauważyć że Niemcy używają kreatywnej księgowości tak więc ta liczba może być znacznie wyższa.
https://www.salon24.pl/u/bielinski/1032048,zwyczajny-dzien

Jacek Bartosiak wyjaśnia, dlaczego Niemcy kłamią i manipulują
statystykami w sprawie COVID-19 u siebie. Zaniżając liczby osób zmarłych
z tego powodu.

https://youtu.be/T9KG7gI4HZY?t=819

Data: 2020-04-26 01:15:35
Autor: Pisiorowy Escobar
w <r82754$ass$1@gioia.aioe.org>, Zexon <Zexon@hotmail.com> napisał(-a):

On 4/25/2020 11:23, boukun wrote:
> 22 osoby w szpitalu w

lepiej napisz nam folksdojczu który jak tylko zaczęła się zaraza uciekłeś z Niemiec do Polski
dlaczego tak dużo zgonów w Niemczech??

rusek, niemcy już otwierają gospodarkę

u nas niet

znowu będziesz zapierdalał na szparagi do niemca buhahahah

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2020-04-25 21:06:32
Autor: Runt
W dniu 2020-04-25 o 19:23, boukun pisze:
22 osoby w szpitalu w Nowej Dębie (woj. podkarpackie) są zakażone koronawirusem. Wśród chorych znajdują się członkowie personelu oraz pacjenci. Władze placówki wstrzymały do odwołania przyjęcia na kilku oddziałach.

Winny Tusk PO, UE i cholera wie kto!

--
Runt

Personel i pacjenci zakażeni. Szpital w Nowej Dębie zamyka oddziały