Peszko i jakiś człowiek

Data: 2010-08-15 10:13:20
Autor: Przemek Budzyński
Peszko i jakiś człowiek
S. Peszko w wywiadzie dla Canal Plus:

"- Jeśli my czekamy na to, aż przyjedzie jakiś człowiek i zagra koncert dla kilku ludzi, kilkudziesięciu tysięcy być może... To nie pomaga nam i innym drużynom. Chcemy żeby poziom polskiej piłki był wysoki, ale szanujmy się, tak?"

:) dobre. Taki kompletnie anonimowy człowiek, w odróżnieniu od S.P.   :) tych "kilku ludzi" też mi się podoba :)

Data: 2010-08-15 11:36:46
Autor: Danpe
Peszko i jakiś człowiek
On Sun, 15 Aug 2010 10:13:20 +0200, Przemek Budzyński
<bat_oczir@gazeta.pl> wrote:

[...]

ale o co gosc w ogole ma zal bo nie rozumiem.
Nie pasuje mu koncert? To niech nie idzie.
Ciekawe w czym jemu i innym druzynom to przeszkadza...
--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-08-15 11:50:11
Autor: ..Aldi..Romek..
Peszko i jakiś człowiek
ale o co gosc w ogole ma zal bo nie rozumiem.
Nie pasuje mu koncert? To niech nie idzie.
Ciekawe w czym jemu i innym druzynom to przeszkadza...

chodziło o stan murawy
Gancarczyk ponoć rozciął na czymś nogę na tym trawniku

Data: 2010-08-15 12:37:25
Autor: Przemek Budzyński
Peszko i jakiś człowiek
...Aldi..Romek.. pisze:

chodziło o stan murawy
Gancarczyk ponoć rozciął na czymś nogę na tym trawniku

zapewne na jakimś żądle....

Data: 2010-08-15 12:23:05
Autor: Fidelio
Peszko i jakiś człowiek
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i487iu$3j9$1inews.gazeta.pl...
[...]

Hehehehe. Nice :-)
Gdyby Lech przyciągał tylu ludzi co "jakiś człowiek" to by ich było stać na wymianę murawy na każdy mecz :-)

Data: 2010-08-15 19:02:26
Autor: Cavallino
Peszko i jakiś człowiek
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:

Gdyby Lech przyciągał tylu ludzi co "jakiś człowiek" to by ich było stać na wymianę murawy na każdy mecz :-)

Stadion jest miejski, więc od wymieniania murawy jest miasto.
A w tym przypadku to raczej wykonawca poprzedniej, bo gołym okiem widać że to w niej był problem, nie ukorzeniła się.

Data: 2010-08-15 20:08:38
Autor: OlO
Peszko i jakiś człowiek

Stadion jest miejski, więc od wymieniania murawy jest miasto.
A w tym przypadku to raczej wykonawca poprzedniej, bo gołym okiem widać że to w niej był problem, nie ukorzeniła się.

skoro miasto jest wlascicielem to rowni dobrze moze posadzic tam ziemniaki

Data: 2010-08-15 20:47:34
Autor: Fidelio
Peszko i jakiś człowiek
Użytkownik "OlO" <oio@oo.pl> napisał w wiadomości news:i49af9$frs$1news.onet.pl...

[...]

tylko kto chciałby wydzierżawić od miasta stadion z polem ziemniaczanym zamiast murawy?

Data: 2010-08-15 11:54:06
Autor: Klepa
Peszko i jakiś człowiek
On 15 Sie, 20:47, "Fidelio" <tmackow...@onet.eu> wrote:
Użytkownik "OlO" <o...@oo.pl> napisał w wiadomościnews:i49af9$frs$1news.onet.pl...

> skoro miasto jest wlascicielem to rowni dobrze moze posadzic tam ziemniaki

tylko kto chciałby wydzierżawić od miasta stadion z polem ziemniaczanym
zamiast murawy?

Może rolnicy :-)

Data: 2010-08-15 21:03:58
Autor: blast
Peszko i jakiś człowiek

> [...]

tylko kto chciałby wydzierżawić od miasta stadion z polem ziemniaczanym

Nie są tak glupi żeby sadzić cokolwiek w tak zacienionym miejscu, że nawet z trawą są problemy

Data: 2010-08-15 12:10:32
Autor: Klepa
Peszko i jakiś człowiek
On 15 Sie, 21:03, "blast" <jureks77@BEZ___TEGOo2.pl> wrote:

> [...]

Może rolnicy :-)

Nie są tak glupi żeby sadzić cokolwiek w tak zacienionym miejscu, że nawet z

Gdzieś wyczytałem że oprócz problemu jakim jest brak dostatecznego
światła,
to dodatkowo dochodzi brak odpowiedniej wentylacji. Oby nie było tak
jak na SanSiro gdzie trawa
musi być wymieniana kilka razy w roku, bo co by nie było to nie jest
to mały koszt.

Data: 2010-08-15 21:20:05
Autor: Cavallino
Peszko i jakiś człowiek
Użytkownik "Klepa" <wklepack@gmail.com> napisał w wiadomości news:f41f92c8-0d44-4233-bf54-10013384a32em1g2000yqo.googlegroups.com...

> [...]

trawą są problemy

Gdzieś wyczytałem że oprócz problemu jakim jest brak dostatecznego

Nie wiem jak to jest, ale u mnie wokół domu trawa najlepiej rośnie tam, gdzie słońca jest najmniej, a cień praktycznie całodzienny.

to dodatkowo dochodzi brak odpowiedniej wentylacji. Oby nie było tak
jak na SanSiro gdzie trawa
musi być wymieniana kilka razy w roku, bo co by nie było to nie jest
to mały koszt.

Ale to chyba na coraz większej ilości stadionów jest standard niestety.
Może i to przez zadaszenia, nie znam się na uprawie trawy.

Data: 2010-08-15 21:37:31
Autor: blast
Peszko i jakiś człowiek

Ale to chyba na coraz większej ilości stadionów jest standard niestety.
Może i to przez zadaszenia, nie znam się na uprawie trawy.

Na stadionie Schalke zrobili nawet murawe wysuwaną poza stadion żeby była lepiej nasłoneczniona
http://wyborcza.pl/3292000,75248,3085760.html?back=/gazetawyborcza/1,75248,3086053,.html
To rowiązanie załatwiało by ochronę trawy podczas koncertów, ale jest pewnie drogie i wymaga pustej przestrzeni wokól stadion.

Data: 2010-08-15 21:17:56
Autor: Cavallino
Peszko i jakiś człowiek
[...]

Oczywiście że może.
Byłoby to chyba najdroższe pole na świecie, za 700 milionów złotych.
Na szczęście nie w każdym mieście mają tak narypane, że jednemu klubowi fundują stadion za 500 mln, a drugiemu nie chcą wymienić totalnie zrąbanej murawy.

Data: 2010-08-16 08:20:36
Autor: Jan Strybyszewski
Peszko i jakiś człowiek
Cavallino pisze:
[...]

Jaki jebany hipokryta.... to lech dostal stadion za 700mln poki co za 2 mln czynszu (bez kosztów utrzymania). Jakim trzeba byc deklem by tego nie pojac kto tu dostaje prezenty

Data: 2010-08-16 10:19:26
Autor: OlO
Peszko i jakiś człowiek

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:i49eh5$qkg$1news.onet.pl...
[...]

po kim  jak po kim ale po kibicu Lecha nie spodziewalem sie takiej uszczypliwosci. Wiec pochwal sie ile pllacicie za wynajem , czy wystarczy na murawe ? i ile ten wasz moloch kosztuje i kto za niego placi

Data: 2010-08-16 10:29:23
Autor: Cavallino
Peszko i jakiś człowiek
[...]

Płaci miasto, kluby na razie płacą jakieś śmieszne grosze.
Pewnie to się zmieni po wyborze operatora stadionu, jeśli będzie musiał jakoś tam zbilansować wynajem stadionu.

Zauważ - liczba mnoga w "kluby" nie jest przypadkowa - Bułgarską wynajmuje zarówno Lech jak i Warta, zamiast budować sobie nowy stadion, skoro już jeden miejski jest.
Jakby ktoś jeszcze był zmuszony z powodów licencji grać na obiekcie o wysokim standarcie, to też pewnie grałby na stadionie miejskim.

Data: 2010-08-16 11:05:48
Autor: Fidelio
Peszko i jakiś człowiek
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:i4ast1$jeg$1news.onet.pl...
[...]

W Warszawie też powinni zbudować jeden stadion i wydzierżawić obu klubom.

Data: 2010-08-16 11:11:13
Autor: Cavallino
Peszko i jakiś człowiek
[...]

Dokładnie tak.
Problemem nie jest to, że Legia dostała stadion.
Problemem jest to, że dostała go niepotrzebnie, bo obok buduje się drugi, oraz że w tym samym czasie Poloni odmówiono nawet wymiany zdewastowanej murawy.

Data: 2010-08-16 12:02:42
Autor: Fidelio
Peszko i jakiś człowiek
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:i4avbg$q29$1news.onet.pl...
[...]

Objawił się tu geniusz zarządzania, obecnie najlepsza polska drużyna zmuszona jest grać na kartoflisku z poprzedniej epoki, a obok wznoszą moloch, na którym nie będzie komu grać. Cudnie.

Data: 2010-08-16 12:05:14
Autor: yamma
Peszko i jakiś człowiek
Fidelio wrote:

Objawił się tu geniusz zarządzania, obecnie najlepsza polska drużyna
zmuszona jest grać na kartoflisku z poprzedniej epoki, a obok wznoszą
moloch, na którym nie będzie komu grać. Cudnie.

Hm. A co Polonii przeszkadza grać na nim?
yamma

Data: 2010-08-16 12:19:01
Autor: Mane
Peszko i jakiś człowiek
W dniu 2010-08-16 12:05, yamma pisze:

Hm. A co Polonii przeszkadza grać na nim?

Po euro bedzie tam targowisko, wiec ten pomysl odpada.

Data: 2010-08-16 12:27:41
Autor: Fidelio
Peszko i jakiś człowiek
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:i4b2h7$t02$1inews.gazeta.pl...
Fidelio wrote:

[...]

Wyobrażasz sobie czynsz za korzystanie z tego monstrum?

Data: 2010-08-16 12:37:25
Autor: yamma
Peszko i jakiś człowiek
Fidelio wrote:

[...]

To w czym masz problem? Przecież 50-tysięcznik to wymóg UEFA w kontekście Euro.
yamma

Data: 2010-08-16 12:44:11
Autor: Fidelio
Peszko i jakiś człowiek
To w czym masz problem? Przecież 50-tysięcznik to wymóg UEFA w kontekście Euro.
yamma

W tym, że jak chcesz wyjechać z rodziną na wakacje to nie kupujesz od razu autokaru.

Data: 2010-08-16 12:55:18
Autor: yamma
Peszko i jakiś człowiek
Fidelio wrote:
[...]

Jak dokończą A2, to pewnie nie będzie wielkiego problemu żeby Lech go wynajmował. W końcu dla kibiców Lecha to żadna przeszkoda. Jak przełknęli licencję Amiki, to i przełkną zmianę lokalizacji stadionu.
yamma

Data: 2010-08-16 12:55:31
Autor: Mane
Peszko i jakiś człowiek
W dniu 2010-08-16 12:27, Fidelio pisze:

Wyobrażasz sobie czynsz za korzystanie z tego monstrum?

Myślę, że dwa kluby jakoś by dały rade.

Data: 2010-08-16 13:03:14
Autor: Fidelio
Peszko i jakiś człowiek
Użytkownik "Mane" <mane1979pl@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i4b5de$547$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2010-08-16 12:27, Fidelio pisze:

Wyobrażasz sobie czynsz za korzystanie z tego monstrum?

Myślę, że dwa kluby jakoś by dały rade.

Legia już ma jeden czynsz do spłacenia więc ta opcja raczej odpada.

Data: 2010-08-16 13:19:07
Autor: Mane
Peszko i jakiś człowiek
W dniu 2010-08-16 13:03, Fidelio pisze:

Legia już ma jeden czynsz do spłacenia więc ta opcja raczej odpada.

Miałem na myśli dzierżawę narodowego, bez bezsensownej budowy drugiego stadion, czytaj tego przy Łazienkowskiej.

Data: 2010-08-16 13:31:28
Autor: Fidelio
Peszko i jakiś człowiek
Użytkownik "Mane" <mane1979pl@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i4b6pn$94m$1inews.gazeta.pl...
[...]

No tak, ale tego już się nie cofnie.

Data: 2010-08-16 13:55:11
Autor: Cavallino
Peszko i jakiś człowiek
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:i4b7ih$gbn$1news.onet.pl...
[...]

Ale w takiej sytuacji chociażby nowa murawa by się Polonii należała, czyż nie?

Data: 2010-08-16 12:18:00
Autor: Smok Eustachy
Peszko i jakiś człowiek
Dnia Mon, 16 Aug 2010 13:55:11 +0200, Cavallino napisał(a):
/.../
Ale w takiej sytuacji chociażby nowa murawa by się Polonii należała,
czyĹź nie?

Nie ma kasy na murawę bo cała poszła na stadion Legii

Data: 2010-08-16 14:12:25
Autor: Mane
Peszko i jakiś człowiek
W dniu 2010-08-16 13:55, Cavallino pisze:

Ale w takiej sytuacji chociażby nowa murawa by się Polonii należała,
czyż nie?

Jak będą grali na kartoflisku, to może Legia będzie miała jakieś szanse.

Data: 2010-08-16 14:30:02
Autor: Fidelio
Peszko i jakiś człowiek
Ale w takiej sytuacji chociażby nowa murawa by się Polonii należała, czyż nie?

Żeby sprawdzić co się komu należy to by trzeba było się zapoznać z tym co jest w umowie.

Data: 2010-08-16 14:37:56
Autor: Cavallino
Peszko i jakiś człowiek
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:i4bb0c$otn$1news.onet.pl...
Ale w takiej sytuacji chociażby nowa murawa by się Polonii należała, czyż nie?

Żeby sprawdzić co się komu należy to by trzeba było się zapoznać z tym co jest w umowie.

W jakiej umowie znowu?
Wiadomo, że z Polonią mogli w ogóle nie podpisywać żadnej umowy, w której gwarantowaliby cokolwiek.
Tyle że nie uważam, iż to jest prawidłowe gospodarowanie środkami miasta.

Data: 2010-08-16 14:54:12
Autor: Fidelio
Peszko i jakiś człowiek
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:i4bbf3$q2l$1news.onet.pl...
[...]

A na podstawie czego Polonia korzysta ze stadionu miejskiego?

Data: 2010-08-16 15:00:03
Autor: Cavallino
Peszko i jakiś człowiek
[...]

Po co napisałeś tego posta, skoro odpowiedź była w tym co wyciąłeś?

Data: 2010-08-16 15:19:06
Autor: Fidelio
Peszko i jakiś człowiek
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:i4bcoi$tdv$1news.onet.pl...
[...]

Sugerujesz, że Polonia korzysta ze stadionu bez umowy z jego właścicielem czyli miastem?

Data: 2010-08-16 15:26:34
Autor: Cavallino
Peszko i jakiś człowiek
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:

Sugerujesz, że Polonia korzysta ze stadionu bez umowy z jego właścicielem czyli miastem?

Jeśli tak zrozumiałeś poniższy tekst:

"Wiadomo, że z Polonią mogli w ogóle nie podpisywać żadnej umowy, w której
gwarantowaliby cokolwiek.
Tyle że nie uważam, iż to jest prawidłowe gospodarowanie środkami miasta. "

no to wyrazy współczucia.

Data: 2010-08-16 16:54:04
Autor: Fidelio
Peszko i jakiś człowiek
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:i4bea9$229$1news.onet.pl...
[...]

Jeśli Twoim zdaniem nie podpisali żadnej umowy to nie podpisali też umowy dzierżawy, co w tym nielogicznego?

Data: 2010-08-16 17:47:09
Autor: Cavallino
Peszko i jakiś człowiek
[...]

Nic takiego nie napisałem, chyba dalej nie potrafisz zrozumieć co czytasz.

Data: 2010-08-16 20:02:17
Autor: Fidelio
Peszko i jakiś człowiek

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:i4bmhr$mc4$1news.onet.pl...
[...]

A to Twoim zdaniem co oznacza: ""Wiadomo, że z Polonią mogli w ogóle nie podpisywać żadnej umowy, w
której
gwarantowaliby cokolwiek."

Data: 2010-08-16 21:58:39
Autor: Cavallino
Peszko i jakiś człowiek
[...]

To co jest tam napisane, że Polonia nie jest w stanie wymusić na władzach Warszawy żadnej gwarancji na nic.
Bo niby co ma powiedzieć?
Takiej umowy nie podpiszemy, a jak się nie dogadamy, to się zwijamy do Pruszkowa?

Data: 2010-08-16 17:01:46
Autor: yamma
Peszko i jakiś człowiek
Fidelio wrote:
Ale w takiej sytuacji chociażby nowa murawa by się Polonii należała,
czyż nie?

Żeby sprawdzić co się komu należy to by trzeba było się zapoznać z
tym co jest w umowie.

W umowie miasta z Legią jest zapis, że wszystkie koszty związane z funkcjonowaniem stadionu ponosi klub. Wymiana murawy jak najbardziej podlega pod ten zapis. Skoro Legia wymienia murawę na własny koszt to dlaczego Polonia ma być wyjątkiem? Właściciel chyba taki biedny nie jest skoro sprowadza Sobiecha za bańkę Euro.
yamma

Data: 2010-08-16 17:47:51
Autor: Cavallino
Peszko i jakiś człowiek
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:i4bjt8$5ff$1inews.gazeta.pl...
Fidelio wrote:
[...]

Bo nie dostała od miast 500 milionowego prezentu?
Pewnie Wojciechowski wziąłby w ciemno takowy, w zamian za murawę.

Data: 2010-08-16 18:37:51
Autor: CGC
Peszko i jakiś człowiek
Dnia Mon, 16 Aug 2010 11:05:48 +0200, Fidelio napisał(a):

[...]

W Krakowie też. Pytanie tylko, jak by te stadiony wyglądały po trzech
latach użytkowania. Gdyby kibic Cracovii/Legii wiedział, że jutro na jego
siedzisku zasiądzie kibic Wisły/Polonii, to strach pomyśleć, w jakim stanie
zostawiłby siedzenie i okolice. I co by napisał na murze. Nie chciałbym być w skórze firmy dbającej tam o czystość. Choć kto wie,
gdzie jeden widzi kolce, drugi widzi zyski ze skupu złomu. Powstałaby zatem
Domestos Arena, albo jakaś współczesna rekonstrukcja Linii Maginota, a
zamiast plastikowych krzesełek byłyby siedziska ze zbrojonego betonu. --
CGC

Data: 2010-08-15 21:07:25
Autor: Przemek Budzyński
Peszko i jakiś człowiek
Cavallino pisze:

A w tym przypadku to raczej wykonawca poprzedniej, bo gołym okiem widać że to w niej był problem, nie ukorzeniła się.

czytałem gdzieś, że niestety będzie to profil nawracający ze względu na słabe nasłonecznienie stadionu.

Data: 2010-08-15 19:24:45
Autor: smiglostopy
Peszko i jakiś człowiek
Przemek Budzyński <bat_oczir@gazeta.pl> napisał(a):
Cavallino pisze:

> [...]

czytałem gdzieś, że niestety będzie to profil nawracający ze względu na słabe nasłonecznienie stadionu.

Rozchodzace sie trybuny, kartoflisko... Co tam, na Legie trzeba miec karte kibica. To dopiero problem.

Data: 2010-08-15 21:32:34
Autor: Cavallino
Peszko i jakiś człowiek

Cavallino pisze:

> [...]
> że to w niej był problem, nie ukorzeniła się.

czytałem gdzieś, że niestety będzie to profil nawracający ze względu na

Jakie znowu rozchodzące się trybuny?
Chodzi Ci o niezgodność projektu stadionu na 45 000 z tym wcześniejszym na 10 tys mniej?
Chyba logiczne, że jak projekt się zmienia, to i to co już wybudowano trzeba do niego dostosować.

Co do kartofliska - udawanie że Legii problem nie dotyczy, kiedy jeszcze kilka miesięcy temu z tych samych powodów Polska grała z Bułgarią na piachu, a będzie tylko gorzej a nie lepiej, jest po prostu robieniem wody z mózgu komuś, kto ma kiepską pamięć.
Bo nie podejrzewam, że jesteś aż tak mało rozgarnięty, że wierzysz w to co piszesz.

Data: 2010-08-15 21:34:14
Autor:
Peszko i jakiś człowiek
Cavallino <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
[...]

Rannych nie bylo. Na Legii ktos pomyslal i dach przykrywa odpowiednia czesc stadionu dajac wystarczajaca swiatla. --

Data: 2010-08-15 23:47:01
Autor: Cavallino
Peszko i jakiś człowiek
Użytkownik <smiglostopy.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i49mgm$2ni$1inews.gazeta.pl...
[...]

A nie ma to przypadkiem związku z tym, że stadion jest o 1/3 mniejszy (w górę pewnie jeszcze bardziej), więc siłą rzeczy trybuny wraz z dachem zacieniają o wiele mniejsze pole?

Pracujesz może w polityce?
Bo demagogia to chyba Twoje drugie imię.

Data: 2010-08-15 22:24:12
Autor: smiglostopy
Peszko i jakiś człowiek
[...]

Czyli bedziecie ta trawe 4 razy w roku wymieniac bo macie za wysokie trybuny? Ok, tylko nie pisz, ze 2 dobrze zaprojektowane stadiony w Warszawie to strata kasy.

Na Legii mozna bylo przykryc dachem cale trybuny. Ze wzgledu na swiatlo sloneczne pozostawiono odkrytych 5 pierwszych rzedow.

Data: 2010-08-16 10:00:58
Autor: Cavallino
Peszko i jakiś człowiek
Użytkownik "smiglostopy " <smiglostopy.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i49pec$b5t$1inews.gazeta.pl...
[...]

Się zobaczy co będzie, jak trawa zostanie raz porządnie ułożona.

Ok, tylko nie pisz, ze 2 dobrze zaprojektowane stadiony w Warszawie to strata
kasy.

A skąd wiesz że są dobrze zaprojektowane, skoro jeszcze żaden nie został wybudowany i na żadnym nie rozegrano ani jednego oficjalnego meczu?
To pewnie tak jak z drużyną Legii, która też był doskonale wymyślony, obkupiona i zgrana.
Dopóki nie zagrała pierwszego meczu o cokolwiek. ;-)

Data: 2010-08-16 07:49:21
Autor: Mane
Peszko i jakiś człowiek
W dniu 2010-08-15 21:24, smiglostopy pisze:

Rozchodzace sie trybuny, kartoflisko... Co tam, na Legie trzeba miec karte
kibica. To dopiero problem.

Szkoda, że drużyna ostatnia w lidze :D

Data: 2010-08-16 08:22:50
Autor: Jan Strybyszewski
Peszko i jakiś człowiek
Mane pisze:
W dniu 2010-08-15 21:24, smiglostopy pisze:

Rozchodzace sie trybuny, kartoflisko... Co tam, na Legie trzeba miec karte
kibica. To dopiero problem.

Szkoda, że drużyna ostatnia w lidze :D

Rozumiem ze jak wieczorek wygra i przeskoczy Lecha i WIsłe bedziesz tu odszczekiwał ładnie i skutecznie

Data: 2010-08-15 21:21:48
Autor: Cavallino
Peszko i jakiś człowiek
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i49dta$5ed$1inews.gazeta.pl...
Cavallino pisze:

[...]

Tutaj akurat problem był chyba inny, że zanim trawa zdążyła się ukorzenić już grano na niej mecze.
Jak powstała pierwsze płyty z prawdziwego zdarzenia, to pamiętam jak mówiono (chyba przy Groclinie) o minimalnym okresie miesiąca czy dwóch, zanim wpuszczono piłkarzy.
Na Lechu nie wiem czy był tydzień.

Data: 2010-08-15 23:45:16
Autor: Glazer
Peszko i jakiś człowiek

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:i49eoa$rbe$1news.onet.pl...
[...]

Cały artykuł nt. trawy na Lechu tutaj: http://www.sport.pl/lechpoznan/1,104429,8212779,Trawa_nie_jest_rzecza__Ona_zyje__wideo_.html , a to zdanie podsumowuje temat:
"Amsterdam ma podobną sytuację, ale tam trawa wymieniana jest wielokrotnie w ciągu roku. I to jest jedyny sposób, aby uniknąć kłopotów z trawą."

Glazer

Data: 2010-08-15 23:50:31
Autor: Cavallino
Peszko i jakiś człowiek
Użytkownik "Glazer" <glazerplANTYSPAM@wp.pl> napisał w wiadomości news:

Cały artykuł nt. trawy na Lechu tutaj: http://www.sport.pl/lechpoznan/1,104429,8212779,Trawa_nie_jest_rzecza__Ona_zyje__wideo_.html ,

"Trawa nieuchronnie zacznie się psuć. Już teraz się psuje, a na dodatek kosiarka przypadkiem przeniosła atakującego ją grzyba na sąsiednie boisko treningowe. Taki grzyb atakuje system korzeniowy trawy, który ma do 7 cm. Tam jednak, na boisku treningowym, słońce i świeże powietrze wykończyło go raz dwa. W niecce głównego stadionu jest gorzej."

Czyli winny grzyb.
Na takie cuś nie da się inaczej poradzić?

Data: 2010-08-15 21:22:36
Autor: CGC
Peszko i jakiś człowiek
Dnia Sun, 15 Aug 2010 10:13:20 +0200, Przemek Budzyński napisał(a):

[...]

Peszkę i jego pechowych kolegów zapraszam do Wrocławia na spektakl: http://www.adspectatores.art.pl/index.php?site=24

Może się tochę odchami i poprawi statsy żółtkowe. --
CGC

Peszko i jakiś człowiek