Petelicki: Macierewicz założył podsłuch Sikorskiemu, a ja byłem na czarnej li¶cie PiS

Data: 2012-06-21 11:09:52
Autor: Bogdan Idzikowski
Petelicki: Macierewicz założył podsłuch Sikorskiemu, a ja byłem na czarnej li¶cie PiS
Po zagadkowej ¶mierci generała Petelickiego wybuchła dyskusja o "czarnych listach" z nazwiskami osób, które "mog± sprawiać kłopoty". O jej istnieniu mówił ostatnio Jarosław Kaczyński. Ciekawe ¶wiatło na sprawę rzuca zeszłoroczny wywiad "Playboya" ze Sławomirem Petelickim, w którym mówi, że to nie kto inny, ale PiS sporz±dzał takie listy za swoich rz±dów. - Wiem, że byłem na niej ja. Była też druga lista z nazwiskami tych, których chcieli aresztować - mówił Petelicki.
więcej: http://natemat.pl/19883,petelicki-macierewicz-zalozyl-podsluch-sikorskiemu-a-ja-bylem-na-czarnej-liscie-pis

=======================================

To już wiadomo o jakiej li¶cie mówił Kaczyński. O swojej. I pewn± dziennikarkę "Stokrotkę" też miał zanotowan± na tej li¶cie.
Ale dlaczego zabił Petelickiego? To jest pytanie!

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2012-06-21 11:20:40
Autor: mkarwan
Petelicki: Macierewicz założył podsłuch Sikorskiemu, a ja byłem na czarnej li¶cie PiS
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4fe2e4e4$0$1218$65785112news.neostrada.pl...

To już wiadomo o jakiej li¶cie mówił Kaczyński. O swojej. I pewn± dziennikarkę "Stokrotkę" też miał zanotowan± na tej li¶cie.
Ale dlaczego zabił Petelickiego? To jest pytanie!

Kto zabił Petelickiego?

Data: 2012-06-21 12:23:18
Autor: Grzegorz Z.
mkarwan napisał:

[...]

Instytut Wywiadu i Zadań Specjalnych.

--
"Ciężko wierzyć w co¶,co spisał jaki¶ napruty winem i pal±cy jakie¶ zioła."

Data: 2012-06-22 18:47:14
Autor: pluton
Petelicki: Macierewicz założył podsłuch Sikorskiemu, a ja byłem na czarnej li¶cie PiS
Kto zabił Petelickiego?

Megazorg z Ciemnej Galaktyki.

Nullification

Petelicki: Macierewicz założył podsłuch Sikorskiemu, a ja byłem na czarnej li¶cie PiS