Petent Kremla, czy Kadafi PRL-u?

Data: 2012-01-05 09:47:33
Autor: jr
Petent Kremla, czy Kadafi PRL-u?
Przejrzałem sporo dokumentów i wszystko się zgadza - oto historia
wprowadzenia stanu wojennego w pigułce:

http://fiatowiec.nowyekran.pl/post/43192,petent-kremla

Gdyby przytaczane tu fakty miały być nieprawdą, trzeba by załozyć
istnienie gigantycznego spisku, w którym brali udział: Mitrochin,
Gribkow, Bukowski, Anoszkin... No i oczywiście prezydent Jelcyn, który
w przerwach miedzy kieliszkiem a ustami musiałby być koordynatorem
całej mistyfikacji.
Tymczasem nie pokazano żadnego dokumentu, nie zacytowano żadnego
tekstu, w którym Jaruzelski broni kraju przed interwencją. Wynika z
tego, że prawda obroniła sie sama.

Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

jb

Data: 2012-01-05 19:17:35
Autor: pluton
Petent Kremla, czy Kadafi PRL-u?
Przejrzałem sporo dokumentów i wszystko się zgadza - oto historia
wprowadzenia stanu wojennego w pigułce:

No ale to znaczy kto ma racje ? Oni czy oni ?

Nullification

Petent Kremla, czy Kadafi PRL-u?