[RIP] Peter Falk

Data: 2011-06-29 22:32:42
Autor: rs
[RIP] Peter Falk
w zeszly czwartek. wszyscy znali i troche wstyd, ze grupa zapomniala.
<rs>

Data: 2011-06-30 10:43:14
Autor: duddits
[RIP] Peter Falk
On 06/30/11 04:32, rs wrote:
w zeszly czwartek. wszyscy znali i troche wstyd, ze grupa zapomniala.

Nie zapomniała.

--
[GoMoto.TV]
Faceci na kanapach

Data: 2011-06-30 10:48:31
Autor: Rais
[RIP] Peter Falk
rs pisze:
w zeszly czwartek. wszyscy znali i troche wstyd, ze grupa zapomniala.
<rs>

No... Nawet miałem coś tydzień temu napisać ale jakoś tak...

Ta wiadomość (choć przykra) to nie była jakimś zaskoczeniem.
Wiek, Alzheimer, jakieś powikłania...

Zostały odcinki Columbo.

--
pzdr

Data: 2011-06-30 11:36:30
Autor: kajus44
[RIP] Peter Falk
Rais wrote:
rs pisze:
[...]

I najlepsza jego rola (IMO oczywiscie) w "Ciotka Julia i skryba" :)

Data: 2011-06-30 15:40:44
Autor: frank drebin
[RIP] Peter Falk
kajus44 wrote:
Rais wrote:
rs pisze:
[...]

czasem też parodiował siebie
http://www.filmweb.pl/film/Zabity+na+śmierć-1976-32482

fajne to było

Data: 2011-07-01 09:02:17
Autor: DP
[RIP] Peter Falk
Użytkownik "frank drebin
czasem też parodiował siebie
http://www.filmweb.pl/film/Zabity+na+śmierć-1976-32482

fajne to było

w którym miejscu ale?

jak w końcu wjechały napisy końcowe, kończąc tym samym udręke widza?

DP

Data: 2011-07-02 17:48:37
Autor: the_foe
[RIP] Peter Falk
W dniu 2011-06-30 04:32, rs pisze:
w zeszly czwartek. wszyscy znali i troche wstyd, ze grupa zapomniala.
<rs>

smierci Sidneya Lumeta tez nikt nie zauwazyl... :(

--
the_foe

Data: 2011-07-02 18:48:12
Autor: Maurice de Poszepszynski
[RIP] Peter Falk
Użytkownik - rs napisał:
w zeszly czwartek. wszyscy znali i troche wstyd, ze grupa zapomniala.
<rs>

Gdyby kopytami strzeliła [odtwórczyni roli x w serialu telewizyjnym Y] to dopiero byłby lament i stosy świeczek jak na Krakowskim Przedmieściu.
--
Wendy! I'm home.

[RIP] Peter Falk