Peter Falk is dead

Data: 2011-06-24 22:02:45
Autor: u2
Peter Falk is dead
... wlasnie sie dowiedzialem w szkle koñ-taktowym. Nie wiem kto teraz
bedzie tropil nieczynne automaty do wody gazowanej w Warszawie.

Data: 2011-06-24 22:19:09
Autor: jadrys
Peter Falk is dead
W dniu 2011-06-24 22:02, u2 pisze:
.. wlasnie sie dowiedzialem w szkle koń-taktowym. Nie wiem kto teraz
bedzie tropil nieczynne automaty do wody gazowanej w Warszawie.

Został jeszcze Kojak, i porucznik Borewicz.

Data: 2011-06-24 22:28:42
Autor: Lorn
Peter Falk is dead
W dniu 2011-06-24 22:19, jadrys pisze:
Został jeszcze Kojak

Musze cię zmartwić Telly Savalas is dead too.

Data: 2011-06-24 22:34:32
Autor: jadrys
Peter Falk is dead
W dniu 2011-06-24 22:28, Lorn pisze:
W dniu 2011-06-24 22:19, jadrys pisze:
Został jeszcze Kojak

Musze cię zmartwić Telly Savalas is dead too.

Tak, oczywiście, teraz dopiero sobie przypomniałem że i on odszedł był już z tego świata. .

Data: 2011-06-24 22:29:14
Autor: u2
Peter Falk is dead
W dniu 2011-06-24 22:19, jadrys pisze:
W dniu 2011-06-24 22:02, u2 pisze:
.. wlasnie sie dowiedzialem w szkle koñ-taktowym. Nie wiem kto teraz
bedzie tropil nieczynne automaty do wody gazowanej w Warszawie.

Zosta³ jeszcze Kojak, i porucznik Borewicz.

Kojak rowniez nie zyje, ale 07 ma sie dobrze. Gra nadal w serialu :
Malanowski i sp-ka. Co prawda jeszcze nie obejrzalem ani jednego
odcinka, ale dopiero od niedawna mam Polsat :)

Data: 2011-06-24 22:34:20
Autor: jadrys
Peter Falk is dead
W dniu 2011-06-24 22:29, u2 pisze:
[...]

Ja też nie widziałem go jeszcze w tej nowej roli.

Data: 2011-06-24 22:37:46
Autor: u2
Peter Falk is dead
W dniu 2011-06-24 22:34, jadrys pisze:
[...]

Ja te¿ nie widzia³em go jeszcze w tej nowej roli.

Widzialem Bronka Cieslaka na Dworcu Centralnym, kiedy wracal z obrad
sejmowych. Wrecz promienial, bylo to przed jego slynnym rajdem pod prad
(nie patrzyl na zmienione znaki drogowe) i przed wizyta Michaela
Jacksona w Polsce.

W sumie sympatyczny gostek.

Data: 2011-06-24 22:40:50
Autor: jadrys
Peter Falk is dead
W dniu 2011-06-24 22:37, u2 pisze:
[...]

I nie przeszkadza ci że komuch?

Data: 2011-06-24 22:43:06
Autor: u2
Peter Falk is dead
W dniu 2011-06-24 22:40, jadrys pisze:
W sumie sympatyczny gostek.

I nie przeszkadza ci ¿e komuch?

Nie wyglada na krwiopijce jak Ikonowicz :)

Data: 2011-06-25 08:07:09
Autor: jadrys
Peter Falk is dead
W dniu 2011-06-24 22:43, u2 pisze:
W dniu 2011-06-24 22:40, jadrys pisze:
W sumie sympatyczny gostek.
I nie przeszkadza ci że komuch?

Nie wyglada na krwiopijce jak Ikonowicz :)

Nie wygląd świadczy o człowieku.

Data: 2011-06-25 09:36:55
Autor: u2
Peter Falk is dead
W dniu 2011-06-25 08:07, jadrys pisze:
W dniu 2011-06-24 22:43, u2 pisze:
W dniu 2011-06-24 22:40, jadrys pisze:
W sumie sympatyczny gostek.
I nie przeszkadza ci ¿e komuch?

Nie wyglada na krwiopijce jak Ikonowicz :)

Nie wygl±d ¶wiadczy o cz³owieku.

Oczywiscie. I zachowanie Bronek ma nad wyraz przyzwoite. Widac ze
dziennikarz ze stazem aktorskim :)

Data: 2011-06-25 07:48:20
Autor: Leprechuan
Peter Falk is dead

U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4e04ed67$0$2491$65785112news.neostrada.pl...
.. wlasnie sie dowiedzialem w szkle koñ-taktowym. Nie wiem kto teraz
bedzie tropil nieczynne automaty do wody gazowanej w Warszawie.

Nie mów! On? http://www.youtube.com/watch?v=HaDZ9AV_BmI&playnext=1&list=PLDDA6BB7B6F6EFA9E

BomBel

Peter Falk is dead