Pętla indukcyjna - gdzie zgłosić?

Data: 2012-05-05 01:39:26
Autor: kaczor1
Pętla indukcyjna - gdzie zgłosić?
On 5 Maj, 01:49, rmikke <spamca...@mailinator.com> wrote:
Czytałem kiedyś _chyba_ na preclu, że można gdzieś zgłaszać pętle indukcyjne nie wyłapujące rowerów jako niedoróbki i nawet może ktoś to kiedyś poprawi. Pytanie: gdzie uderzać (w Warszawie) i jak napisać pismo?

Zgłoś zarządcy drogi. Zapewne ZDM lub Gmina
Jeśli gmina, to do Koordynatora Dzielnicowego ds. Transportu
Rowerowego. Tu są adresy: https://docs.google.com/file/d/0B_rqGK-- zOFddGVIZGRscWFpSzg/edit
Jeśli wyślesz do niewłaściwego urzędu, nie przejmuj się, bo zgodnie z
KPA, ma on obowiązek przesłać wniosek do właściwego organu.

Wyślij też do wiadomości Biura Drogownictwa i Komunikacji.

Jeśli będziesz wysyłał drogą elektroniczną, to pismo powinno zawierać
http://forum.masa.waw.pl/index.php?topic=468.msg18289#msg18289

Jeśli masz wątpliwości, co do treści, wrzuć przed wysłaniem na
www.forum.masa.waw.pl to ktoś podpowie co należy zmienić.

Data: 2012-05-05 22:35:44
Autor: Michał \"Mhrok\" Kalida
W dniu 2012-05-05 10:39, kaczor1 pisze:

Jeśli wyślesz do niewłaściwego urzędu, nie przejmuj się, bo zgodnie z
KPA, ma on obowiązek przesłać wniosek do właściwego organu.
W odpowiedzi do mnie ostatnio ZDM stwierdził, że on się nie zajmuje sprawą inwestycyjnej przebudowy drogi, i tyle. Przypomniałem im odpowiednie art. KPA, ale warto zabezpieczyć się przed czymś takim odpowiednim zdaniem, typu: "W razie gdyby sprawa nie leżała w Państwa kompetencjach proszę o przekazanie jej do właściwego organu".

Pętla indukcyjna - gdzie zgłosić?