[waw]Pętla indukcyjna - gdzie zgłosić?

Data: 2012-05-05 15:04:06
Autor: Michał \"Mhrok\" Kalida
[waw]Pętla indukcyjna - gdzie zgłosić?
W dniu 2012-05-05 01:49, rmikke pisze:
Czytałem kiedy¶ _chyba_ na preclu, że można gdzie¶ zgłaszać pętle indukcyjne nie wyłapuj±ce rowerów jako niedoróbki i nawet może kto¶ to kiedy¶ poprawi. Pytanie: gdzie uderzać (w Warszawie) i jak napisać pismo?
Jakby¶ mógł napisać jeszcze o które pętle chodzi, to może niektórzy mogliby wspomóc Cię w pisaniu.
Ja sprawdziłem, że pętla na skręcie w lewo z Marynarskiej w Postępu nie działa na rowery.

Data: 2012-05-05 13:30:09
Autor: rmikke
On Saturday, May 5, 2012 3:04:06 PM UTC+2, Michał Mhrok Kalida wrote:
> [...]
Ja sprawdziłem, że pętla na skręcie w lewo z Marynarskiej w Postępu nie działa na rowery.

Skręt z Ostrobramskiej w lewo w Poligonow±. Pętla ma, zdaje się, rok-dwa...

Data: 2012-05-05 22:18:41
Autor: Kazimierz Uromski
On 05.05.2012 15:04, "Michał \"Mhrok\" Kalida" wrote:
W dniu 2012-05-05 01:49, rmikke pisze:
Czytałem kiedyś _chyba_ na preclu, że można gdzieś zgłaszać pętle
indukcyjne nie wyłapujące rowerów jako niedoróbki i nawet może ktoś to
kiedyś poprawi. Pytanie: gdzie uderzać (w Warszawie) i jak napisać pismo?
Jakbyś mógł napisać jeszcze o które pętle chodzi, to może niektórzy
mogliby wspomĂłc CiÄ™ w pisaniu.
Ja sprawdziłem, że pętla na skręcie w lewo z Marynarskiej w Postępu nie
działa na rowery.

W wwie większość pętli 5lat+ nie wykrywa rowerów, a im starsze tym większe prawdopodobieństwo.
Radzę dopisać krótki opis Twojej trasy 100m przed światłami, np. "jechałem zgodnie z PoRD prawą stroną lewego pasa od jego początku, nie przecinałem żadnej linii ciągłej".
Zdarzyło mi się dostać odpowiedź typu "źle żeś jechał", choć tyczyło to detekcji wideo. Odpowiedź rzecz jasna na tyle późno, że już nawet nie pamiętałem jak jechałem...
Dopisz adres. A że obieg dokumentów w ZDM jest bardzo nowoczesny, tj. drukują Ci odpowiedź, podpisują i... wysyłają poleconym, to jeśli wolisz mailem dodaj "proszę o odpowiedź pocztą elektroniczną".

Data: 2012-05-05 22:32:38
Autor: Michał \"Mhrok\" Kalida
[waw]Pętla indukcyjna - gdzie zgłosi ć?
W dniu 2012-05-05 22:18, Kazimierz Uromski pisze:
Dopisz adres. A ĹĽe obieg dokumentĂłw w ZDM jest bardzo nowoczesny, tj.
drukują Ci odpowiedź, podpisują i... wysyłają poleconym, to jeśli wolisz
mailem dodaj "proszÄ™ o odpowiedĹş pocztÄ… elektronicznÄ…".

A to zależy. Od Pana Trzcińskiego dostaję emaile, za to od panów Michniewicza oraz Kazubka listy papierowe (od tego drugiego nawet polecone OIDP). To zależy od osoby, bo w ZMID i ZOM też wiedzą jak korzystać ze skanera.

Data: 2012-05-06 14:49:11
Autor: Skolmi
W dniu 2012-05-05 22:32, "Michał \"Mhrok\" Kalida" pisze:
[...]

polecone OIDP). To zaleĹĽy od osoby, bo w ZMID i ZOM teĹĽ wiedzÄ… jak
korzystać ze skanera.

Tu nic nie zależy jeśli zamiast prosić ot tak sobie, zażąda się doręczenia drogą elektroniczną na podstawie art. 39^1 §1 ust. 1 kpa.
Polecam takie sprawy załatwiać przez ePUAP.

EOT.

Data: 2012-05-07 10:27:43
Autor: de Fresz
On 2012-05-05 22:18:41 +0200, Kazimierz Uromski <legalnycyklista@dzimejl.kropka.kom> said:

W wwie większo¶ć pętli 5lat+ nie wykrywa rowerów,

Rowerów? One nawet motocykli nie łapi±. Kto¶ się kiedy¶ zafiksował, że po ulicach wył±cznie samochody jeżdż± i jak widać ten mit w głowach drogowców jest wci±ż żywy.

de Fresz

Data: 2012-05-07 01:43:00
Autor: rmikke
On 2012-05-05 22:18:41 +0200, Kazimierz Uromski <legalnycyklista@dzimejl.kropka.kom> said:

> W wwie większo¶ć pętli 5lat+ nie wykrywa rowerów,

Rowerów? One nawet motocykli nie łapi±. Kto¶ się kiedy¶ zafiksował, że po ulicach wył±cznie samochody jeżdż± i jak widać ten mit w głowach drogowców jest wci±ż żywy.

I dlatego należy co¶ z tym robić. Ja zamierzam marudzić urzędom.

Data: 2012-05-07 11:52:12
Autor: de Fresz
On 2012-05-07 10:43:00 +0200, rmikke <spamcatch@mailinator.com> said:

[...]

Fajnie, że Ci się chce walić głow± w beton. Serio.

de Fresz

Data: 2012-05-07 11:54:33
Autor: johnkelly
W dniu 2012-05-07 11:52, de Fresz pisze:
On 2012-05-07 10:43:00 +0200, rmikke <spamcatch@mailinator.com> said:

[...]

Większo¶ć betonu bierze się st±d, że nikomu nie chce się weń walić.

Pozdrawiam
Maciej Różalski

--
... gg:1716136 ... johnkelly(at)wp.pl ... kontakt(at)maciejrozalski.eu ..
...................... blog: www.maciejrozalski.eu ......................

Data: 2012-05-07 12:38:37
Autor: de Fresz
On 2012-05-07 11:54:33 +0200, johnkelly <stara@maciejrozalski.eu> said:

I dlatego należy co¶ z tym robić. Ja zamierzam marudzić urzędom.

Fajnie, że Ci się chce walić głow± w beton. Serio.

Większo¶ć betonu bierze się st±d, że nikomu nie chce się weń walić.

Bo to walenie wymaga wiele samozaparcia i anielskiej wręcz cierplwo¶ci (żeby nie powiedzieć - tolerancji na idiotów). Większo¶ci ludzi zwyczajnie szkoda na to życia.

de Fresz

Data: 2012-05-07 12:52:01
Autor: johnkelly
W dniu 2012-05-07 12:38, de Fresz pisze:
On 2012-05-07 11:54:33 +0200, johnkelly <stara@maciejrozalski.eu> said:

[...]

I tam. Jedyny faktyczny problem to poznać te przepisy i mieć problemowe miejsce na bież±cym "podgl±dzie" bo ciężko jest prowadzić sprawę dotycz±c± miejsca w którym się praktycznie nie bywa. Drugim problemikiem jest to, że to trwa.

Dla mnie, na ten przykład, to forma rozrywki. Zwłaszcza jak urzędy sobie wzajemnie zaprzeczaj± i je ze sob± konfrontuję.

Pozdrawiam
Maciej Różalski

Data: 2012-05-08 20:53:45
Autor: Michał \"Mhrok\" Kalida
On 2012-05-07 11:54:33 +0200, johnkelly <stara@maciejrozalski.eu> said:

[...]

Jak się nie przekroczy pewnej liczby pism to można spokojnie się wyrobić w godzinkę tygodniowo. Jakie¶ szczególnie ciekawe przypadki to faktycznie wychodzi więcej, ale jeżeli wnioskujesz jak±¶ duż± inwestycję to musisz być przygotowany na "walkę" z betonem. Dziury, skrajnia i inne niebezpieczne rzeczy s± załatwiane szybko. Sprawdzone.

Urzędnicy maj± wykształcone zaawansowane techniki zniechęcania np:
"Budowa omawianej ¶cieżki rowerowej powinna być poprzedzona pozyskaniem projektu technicznego, uwzględniaj±cego m. in. kosztown± modernizację sygnalizacji ¶wietlnych stosownie do wymogów Rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z dn. 3 lipca 2003 r. (Dz. U z r. 2003 nr 220, poz. 2181) dla przeprowadzenia ¶cieżki przez skrzyżowania[...]"
Tutaj musisz się wykazać albo dobr± znajomo¶ci± tego rozporz±dzenia, albo odpisać jak ja, czyli: "Proszę o dokładne wskazanie powodów konieczno¶ci modernizacji sygnalizacji przy [...] zgodnie z Rozporz±dzeniem..."

I warto jest przewidzieć problemy, które mog± wymy¶lić Urzędnicy i uprać się z nimi we wniosku.

Ale jak już pisałem, to nie interesuje tych, co dziury chc± naprawić czy pętle doregulować ;)

Pozdrawiam.

Data: 2012-05-08 21:12:45
Autor: johnkelly
W dniu 2012-05-08 20:53, "Michał \"Mhrok\" Kalida" pisze:

[...]

Nie na prowincji. U nas zwracanie uwagi na takie bzdety to krytykanctwo i sypanie kamieni w słusznie sprawn± maszynę.

Pozdrawiam
Maciej Różalski

Data: 2012-05-08 21:15:55
Autor: johnkelly
W dniu 2012-05-08 21:12, johnkelly pisze:
[...]

Jeszcze zapomniałem: podważanie wybitnych kwalifikacji projektantów i narażanie na szwank dobrego imienia urzędników. Albo odwrotnie.

Pozdrawiam
Maciej Różalski

Data: 2012-05-11 22:50:57
Autor: kaczor1
On 2012-05-07 10:43:00 +0200, rmikke <spamca...@mailinator.com> said:

> I dlatego należy co¶ z tym robić. Ja zamierzam marudzić urzędom.

Fajnie, że Ci się chce walić głow± w beton. Serio.

de Fresz

Mówisz, że to walenie głow± w beton.
Otóż nie. Pod domem mam już posadzone drzewa i rozwi±zany problem
parkowania, pod prac± równy chodnik na przystanku gdzie wysiadam z
autobusu, na drodze do pracy (gdy jeżdżę rowerem) obniżone wszystkie
krawężniki. W parku gdzie czasem czytam ksi±żki, przestawione zdalna
od ławek pojemniki na psie gówna. Wszystko załatwiłem sobie sam, a na
mojej głowie niema nawet jednego guza. Oczywi¶cie, s± przypadki
odbicia się od ¶ciany, ale wychodzę z założenia, że poco ja mam mieć
problem z otaczaj±c± rzeczywisto¶ci±, skoro to rzeczywisto¶ć może mieć
problem ze mn±.

[waw]Pętla indukcyjna - gdzie zgłosić?