[waw]Pętla indukcyjna - gdzie zgłosić?

Data: 2012-05-12 02:08:00
Autor: Gotfryd Smolik news
[waw]Pętla indukcyjna - gdzie zgłosić?
On Fri, 4 May 2012, rmikke wrote:

Czytałem kiedyś _chyba_ na preclu, że można gdzieś zgłaszać pętle indukcyjne
nie wyłapujące rowerów jako niedoróbki i nawet może ktoś to kiedyś poprawi.

  Gwoli scisłosci - wcale nie podważam ww.
  Ale jest jeszcze jedna sprawa: o ile pamiętam, w rozporzadzeniu nt
stawiania sygnałów swietlnych kilka lat temu dopisano warunek obowiazkowego,
krotkiego *bezwarunkowego* właczenia zielonego swiatła dla każdego
kierunku.
  Chyba tam cos było że efektywnie nie mniej niż "co drugi cykl", formalnie
był podział na cykle ... khem, zapomniałem nazwy, znaczy takie takie
"jedna runda po wszystkich kierunkach zawsze jednakowo" i na takie
ze sterowaniem, wyzwalaniem tudzież innymi "niejednakowosciami".
  Ale bez znaczenia - nie mniej niż "raz na dwa" musi się na krótko
zielone zapalic.
  Jak się nie zapala, to konstrukcja sygnalizacji bezwzględnie nadaje
się do poprawienia.
  Teraz mi się nie chce szukać namiarów na przepis, ale jakby były
potrzebne to daj znac, pogoda ma się zepsuc to może znajdę ;)

pzdr, Gotfryd

Data: 2012-05-11 22:38:32
Autor: kaczor1
On 12 Maj, 02:08, Gotfryd Smolik news <smo...@stanpol.com.pl> wrote:
> [...]

  Teraz mi się nie chce szukać namiarów na przepis, ale jakby były
potrzebne to daj znac, pogoda ma się zepsuc to może znajdę ;)

Ale to niema znaczenie. Detekcja ma być automatyczna w stosunku do
pojazdów. Rower jest pojazdem. Jeśli pętla go nie wykrywa, jest to nie
tylko dyskryminacja rowerzysty jako uczestnika ruchu, ale jest również
sprzeczne z rozpożyczeniem.

[waw]Pętla indukcyjna - gdzie zgłosić?