Data: 2018-09-06 01:28:01 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
Petla na szyjach oszustow powoli sie zaciska :-) | |
kolejne miasto przymuszone (wyrokiem sadowym) do wprowadzenia zakazu dla wjazdu dla diesli, nastepne juz w kolejce
https://www.tagesschau.de/inland/dieselfahrverbot-frankfurt-101.html http://www.faz.net/aktuell/wirtschaft/unternehmen/fahrverbote-in-frankfurt-bedeuten-komplettes-diesel-versagen-15774155.html jak dlugo jeszcze lobbysci motokoncernow beda powstrzymywac nieuniknione ? na razie politycy unikaja odpowiedzialnosci ale sluszny gniew ludu dosiegnie jednych i drugich :-) |
|
Data: 2018-09-06 01:32:24 | |
Autor: zbigniewgotkiewicz | |
Petla na szyjach oszustow powoli sie zaciska :-) | |
Dotyczy to też aut z silnikiem euro 6?
|
|
Data: 2018-09-06 01:52:48 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
Petla na szyjach oszustow powoli sie zaciska :-) | |
aktualnie tylko E4 i E5 ale E6 juz sie przygladaja bo przy nowym tescie WLTP tez nie daje rady ... bezpieczne sa tylko te z E6d czyli np VW 1.6 TDI 120KM
|
|
Data: 2018-09-06 03:23:38 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
Petla na szyjach oszustow powoli sie zaciska :-) | |
W HH jest lista wyjatkow:
Hamburg hat darüber hinaus Anlieger von der Beschränkung ausgenommen. Darunter fallen zum Beispiel Anwohnerinnen und Anwohner sowie deren Besucher, Kunden und Beschäftigte von ansässigen Geschäften, Büros, Praxen oder Kanzleien, Krankenwagen, Müllautos, Handwerker oder Lieferverkehre innerhalb des betreffenden Straßenabschnitts. Die Befreiung für Anlieger gilt unmittelbar durch ein zusätzliches Verkehrszeichen und muss nicht gesondert beantragt werden. ja widze to tak ze trzeba kombinowac :-) Hamburg to nie dramat te dwie ulice sie objedzie ale jak bedzie cale centrum to proponuje np zamowic cos na ebayu z odbiorem osobistym w strefie, umowic sie do mecenasa na konsultacje czy do lekarza itp. To tylko nowa, lepsza eurokomuna, nie dajcie sie zastraszyc :-) |
|
Data: 2018-09-06 12:37:29 | |
Autor: cef | |
Petla na szyjach oszustow powoli sie zaciska :-) | |
W dniu 2018-09-06 o 12:23, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
W HH jest lista wyjatkow: Wracają strefy "nur fuer ...." w miastach? |
|
Data: 2018-09-06 03:49:29 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
Petla na szyjach oszustow powoli sie zaciska :-) | |
-- Wracają strefy "nur fuer ...." w miastach?
jest to nieuniknione, oszusci ida w zaparte, zieloni wygrywaja w sadach, to tylko kwestia czasu |
|
Data: 2018-09-06 13:00:56 | |
Autor: J.F. | |
Petla na szyjach oszustow powoli sie zaciska :-) | |
Dnia Thu, 6 Sep 2018 03:23:38 -0700 (PDT),
przemek.jedrzejczak@gmail.com napisał(a): W HH jest lista wyjatkow: A Hamburg nie wie, z czego zyje ? Te pociagi pelne samochodow czekajace przed portem ... :-) J. |
|
Data: 2018-09-06 04:38:54 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
Petla na szyjach oszustow powoli sie zaciska :-) | |
-- A Hamburg nie wie, z czego zyje ? Te pociagi pelne samochodow czekajace przed portem ... :-)
ale kojarzysz ze kontenery i auta to glownie Waltershof, Altenwerder i Steinwerder czyli wypad na A7 albo przez B75 na A1 i juz nie ma zadnago powodu zeby pchac sie przez miasto https://www.google.de/maps/place/Port+w+Hamburgu/@53.5228657,9.9030177,5441m/data=!3m1!1e3!4m5!3m4!1s0x47b184876a599be7:0x928d4aacd4e8f95e!8m2!3d53.5094298!4d9.9654767 |
|
Data: 2018-09-06 15:56:00 | |
Autor: J.F. | |
Petla na szyjach oszustow powoli sie zaciska :-) | |
Użytkownik przemek napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:7aee37fb-1385-48b6-9c4a-c8813610704d@googlegroups.com...
-- A Hamburg nie wie, z czego zyje ? Te pociagi pelne samochodow czekajace przed portem ... :-) https://www.google.de/maps/place/Port+w+Hamburgu/@53.5228657,9.9030177,5441m/data=!3m1!1e3!4m5!3m4!1s0x47b184876a599be7:0x928d4aacd4e8f95e!8m2!3d53.5094298!4d9.9654767 Ale ja mam na mysli, ze jak tak beda te niemieckie samochodzy zwalczac, to kto na swiecie je kupi ? W na obwodnicach zrobi sie czysciej, ale w kieszeniach pracownikow portu pusciej :-) J. |
|
Data: 2018-09-06 07:41:35 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
Petla na szyjach oszustow powoli sie zaciska :-) | |
Port żyje z importu. Jak chińczyk ma katar to w Hamburgu kichają ;-)
|
|
Data: 2018-09-06 16:48:31 | |
Autor: RadoslawF | |
Petla na szyjach oszustow powoli sie zaciska :-) | |
W dniu 2018-09-06 o 16:41, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
Port żyje z importu. Jak chińczyk ma katar to w Hamburgu kichają ;-) Dlatego że ludzie mają czym za ten import płacić. Jak skończą się przychody z pojazdów to ten import drastycznie się zmniejszy. Pozdrawiam |
|
Data: 2018-09-06 11:36:01 | |
Autor: abn140 | |
Petla na szyjach oszustow powoli sie zaciska :-) | |
120KMczyli jak tam rodzina mieszka np. a ja mam 'djesla' z e4 np to nie moge ich odwiedzic? a co z rozladunkiem towarow w sklepie w takim miescie? z niemieckiej fabryki w pl janusz wiezie sprinterem z 2003 roku agregat. ten potrzebny w centrum miasta. co wtedy? |
|
Data: 2018-09-06 11:40:51 | |
Autor: cef | |
Petla na szyjach oszustow powoli sie zaciska :-) | |
W dniu 2018-09-06 o 10:28, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
kolejne miasto przymuszone (wyrokiem sadowym) do wprowadzenia zakazu dla wjazdu dla diesli, nastepne juz w kolejce Hmmm, najbardziej poszkodowani będą właściciele samochodów a oszuści to dopiero w drugiej kolejności |
|
Data: 2018-09-06 03:27:11 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
Petla na szyjach oszustow powoli sie zaciska :-) | |
-- Hmmm, najbardziej poszkodowani będą właściciele samochodów a oszuści to dopiero w drugiej kolejności
musimy sie liczyc ze stratami ale jestesmy gotowi na te poswiecenie :-) nastepni stoja po odszkodowanie w kolejce i jesli europejski sad to klepnie to trudniej im bedzie uzasadnic odmowe dla zwyklych ludkow https://www.focus.de/finanzen/news/unternehmen/dieselskandal-es-geht-um-9-milliarden-euro-am-montag-droht-vw-die-naechste-diesel-klatsche_id_9539943.html |
|
Data: 2018-09-06 04:31:17 | |
Autor: Bolko | |
Petla na szyjach oszustow powoli sie zaciska :-) | |
W dniu czwartek, 6 września 2018 12:27:13 UTC+2 użytkownik przemek.j...@gmail.com napisał:
-- Hmmm, najbardziej poszkodowani będą właściciele samochodów a oszuści to dopiero w drugiej kolejności trochę spiskowa strona ale co innego piszą: Protesty ekologów na nic się zdają. Władze po prostu nie uwzględniają ich argumentów. Organizacje ekologiczne przegrywają zarówno w niemieckich sądach, jak i w bezpośrednim starciu z niemiecką policją, która się z nimi nie patyczkuje: - "Przeżyłem tu trzy akcje policji, podczas których w użyciu była broń palna" - opowiadał agencji informacyjnej Deutsche Welle jeden z ekologów, który od kilku lat mieszka w puszczy Hambach. Inna aktywistka potwierdza: - "W ostatnich dniach latał nad nami helikopter, co rusz wchodziliśmy na drzewa. Baliśmy się, że nas aresztują". http://niewygodne.info.pl/artykul9/04536-Burza-wycinaja-strzelaja-- wszystko-dla-kopalni.htm |
|
Data: 2018-09-06 04:40:53 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
Petla na szyjach oszustow powoli sie zaciska :-) | |
-- http://niewygodne.info.pl/artykul9/04536-Burza-wycinaja-strzelaja-- wszystko-dla-kopalni.htm
"Przeżyłem tu trzy akcje policji, podczas których w użyciu była broń palna" - opowiadał agencji informacyjnej Deutsche Welle jeden z ekologów, który od kilku lat mieszka w puszczy Hambach. Inna aktywistka potwierdza: - "W ostatnich dniach latał nad nami helikopter, co rusz wchodziliśmy na drzewa. Baliśmy się, że nas aresztują". normalnie okupacja moze niech wystapia o azyl w PL :-) |
|
Data: 2018-09-06 21:11:05 | |
Autor: Marek S | |
Petla na szyjach oszustow powoli sie zaciska :-) | |
W dniu 2018-09-06 o 10:28, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
kolejne miasto przymuszone (wyrokiem sadowym) do wprowadzenia zakazu dla wjazdu dla diesli, nastepne juz w kolejce A ja jestem ciekaw co z elektrykami. Ponoć one "smrodzą" straszliwie. Wyprodukowanie baterii do niego to podobno średnio 20 ton CO2 do atmosfery. Nie wspominając o wypasionych elektrykach, które mają znacznie większe baterie. Nie wiem czy to prawda, bo nie ja ślad węglowy badałem. -- Pozdrawiam, Marek |
|
Data: 2018-09-06 22:44:39 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
Petla na szyjach oszustow powoli sie zaciska :-) | |
-- A ja jestem ciekaw co z elektrykami. Ponoć one "smrodzą" straszliwie. Wyprodukowanie baterii do niego to podobno średnio 20 ton CO2 do atmosfery. Nie wspominając o wypasionych elektrykach, które mają znacznie większe baterie. Nie wiem czy to prawda, bo nie ja ślad węglowy badałem.
ten temat jest unikany, zakladamy ze te elektryki pojawily sie znikad i liczymy tylko eksploatacje :-) ps rykoszetem od WLTP oberwaly hybrydy plug-in bo nie lapia sie w Niemczech na doplaty (zbyt wysoka emisja) skreslono z listy 70% aut w tym wszystkie wypasione Volvo :-) |
|
Data: 2018-09-07 00:07:36 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
Petla na szyjach oszustow powoli sie zaciska :-) | |
napiecie rosnie jak w brazylijskim serialu :-) dzis minister ochrony srodowiska (SPD) zwrocila sie do Merkel (CSU) o pomoc w sprawie Dieselgate :-)
sprawa dotyczy pokrycia kosztow instalacji SCR od czego rekami i nogami odzegnuja sie niemieckie motokoncerny :-) czy Merkel stanie po stronie uzytkownikow aut i siegnie do dobrze strzezonych kieszeni udzialowcow w tym landu Dolna Saksonia, niemieckich oligarchow czy arabskich szejkow ? nie sadze ale poki pilka w grze wszystko jest mozliwe :-) https://www.tagesschau.de/inland/dieselfahrverbot-frankfurt-105.html |
|
Data: 2018-09-07 20:16:36 | |
Autor: Marek S | |
Petla na szyjach oszustow powoli sie zaciska :-) | |
W dniu 2018-09-07 o 07:44, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
ten temat jest unikany, zakladamy ze te elektryki pojawily sie znikad i liczymy tylko eksploatacje :-) A no tak. Zapomniałem o nowej nauce jaką jest ekologia selektywna :-D -- Pozdrawiam, Marek |
|
Data: 2018-09-07 03:45:23 | |
Autor: Zenek Kapelinder | |
Petla na szyjach oszustow powoli sie zaciska :-) | |
Test. Zaznacz wlasciwa odpowiedz. Ile ton wegla potrzebnego do wyprodukowania akumulatora wazacego pol tony trzeba spalic zeby wyemitowac 20 ton CO2 do atmosfery.
1. Ok. 1,5 tony. 2. Ok. 15 ton. 3. Ok. 150 ton. |
|
Data: 2018-09-07 13:56:59 | |
Autor: J.F. | |
Petla na szyjach oszustow powoli sie zaciska :-) | |
Użytkownik "Zenek Kapelinder" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:aa6b3946-4e05-463d-ba6c-4166a990f204@googlegroups.com...
Test. Zaznacz wlasciwa odpowiedz. Ile ton wegla potrzebnego do wyprodukowania akumulatora wazacego pol tony trzeba spalic zeby wyemitowac 20 ton CO2 do atmosfery. Zbyt proste pytanie. Aby wyemitowac 20t CO2 trzeba spalic ok 5.5t czystego wegla. Kamiennego troche wiecej, brunatnego jeszcze wiecej, ropy tez wiecej. Jak to sie ma do potrzebnej ilosci dla akumulatora - to juz zbyt trudne pytanie. 6t wegla to ile dzis - 5000 zl ? Taka bateria na pewno drozsza, wiec nie mozna stwierdzic, ze az tyle CO2 na pewno nie :-) Jeszcze pytanie jak liczyc - razem z emisja powstałą przy wytopie stali na sprzęt kopalniany ? J. |
|
Data: 2018-09-07 06:52:47 | |
Autor: Zenek Kapelinder | |
Petla na szyjach oszustow powoli sie zaciska :-) | |
Klamiesz JF bo dostajesz za to pieniadze czy moze oszukiwanie innych sprawia Ci przyjemnosc. Z równań stechiometrycznych wychodzi ze do spalania tony wegla potrzeba 8 ton powietrza. Ale ze zycie rozni sie czasami od obliczen potrzebny jest nadmiar powietrza. Ze spalania tony wegla otrzymamy teoretycznie 9 ton spalin a praktycznie ok 15 ton spalin. Jak zwykle pierdolisz, mylisz i wprowadzasz nowe watki. Tona wegla energetycznego, taki jest uzywany w elektrowniach, kosztuje nas ok 290 zlotych. Przy produkcji akumulatorow nie uzywa sie wegla do spalania w piecech kaflowych. W innych panstwach elektrownie tone wegla energetycznego kupuja ok 100$ za tone. W przypadku wegla dlugo bedziesz robil za kandydata na kandydata na folksdojcza?
|
|
Data: 2018-09-08 03:56:48 | |
Autor: J.F. | |
Petla na szyjach oszustow powoli sie zaciska :-) | |
Dnia Fri, 7 Sep 2018 06:52:47 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
napisał(a): Klamiesz JF bo dostajesz za to pieniadze czy moze oszukiwanie innych Tych 8 ton powietrza zawiera ok 1.7t tlenu i 6.2t azotu. Czyli w spalinach mamy 2.7t CO2 i 6.2t azotu. Jesli wiesz co to jest stechiometria, to nie powinienes miec problemu z policzeniem zawartosci wegla w CO2 :-) Jak zwykle pierdolisz, mylisz i Ale co ty tu p* nie na temat. Wiesz ile trzeba wegla i ropy do przygotowania materialow do baterii? Ja tez nie wiem. To wydobycia ich z ziemii ? Do zrobienia maszyn do ich wydobycia ? Ja tez nie wiem, ale to nie sa male ilosci. Choc nie upieram sie, ze az takie duze. J. |
|
Data: 2018-09-08 09:59:15 | |
Autor: Zenek Kapelinder | |
Petla na szyjach oszustow powoli sie zaciska :-) | |
Sorki za spaliny. Masz racje. Ale za cene wegla juz nie sorki.
|
|
Data: 2018-09-08 21:17:51 | |
Autor: J.F. | |
Petla na szyjach oszustow powoli sie zaciska :-) | |
Dnia Sat, 8 Sep 2018 09:59:15 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
napisał(a): Sorki za spaliny. Masz racje. Ale za cene wegla juz nie sorki. Ok, cene wegla podalem z pierwszego lepszego skladu, detaliczna. Tak czy inaczej - chodzi tylko o porownanie cen - jesli bateria kosztuje wiecej niz 6t wegla, to wykluczyc nie mozna, ze przy produkcji powstaje 20t CO2. jesli wegiel jest po 290zl/t - to obniza poprzeczke jeszcze bardziej. A ile naprawde powstaje - trudno bedzie sie dowiedzec. J. |
|
Data: 2018-09-07 17:57:05 | |
Autor: huri_khan | |
Petla na szyjach oszustow powoli sie zaciska :-) | |
Starym klekotem który spala 5l ropy na 100 nie mogę wjechać, ale nowym Cayenne które pali 20l benzyny na 100 mogę ? |
|
Data: 2018-09-07 20:24:07 | |
Autor: Marek S | |
Petla na szyjach oszustow powoli sie zaciska :-) | |
W dniu 2018-09-07 o 17:57, huri_khan pisze:
Więc właśnie to przykład ekologii selektywnej. Nie jest ważne ile smrodzi dany pojazd - ważne jest, że diesle mają być be. Benzynowy ciągnący chmurę siwego dymu jest w/g tej teorii bardziej eko. Zamiast wsadzić autu w rurę miernik i na tej podstawie określić jego ekologiczność, to robi się sztampę. Coś ma być be i koniec kropka. A czemu? Bo tak! -- Pozdrawiam, Marek |
|
Data: 2018-09-08 02:25:08 | |
Autor: J.F. | |
Petla na szyjach oszustow powoli sie zaciska :-) | |
Dnia Fri, 7 Sep 2018 20:24:07 +0200, Marek S napisał(a):
W dniu 2018-09-07 o 17:57, huri_khan pisze: No przeciez probowali tak zrobic. I widzisz jak sie skonczylo - z rurą auto jest cacy :-) Poza tym jakos nie slychac, zeby benzyniaki oszkiwaly ... nie musza ? A diesle musza ... J. |
|
Data: 2018-09-08 08:37:11 | |
Autor: Cavallino | |
Petla na szyjach oszustow powoli sie zaciska :-) | |
W dniu 08-09-2018 o 02:25, J.F. pisze:
Dnia Fri, 7 Sep 2018 20:24:07 +0200, Marek S napisał(a): No co TY, przespałeś ostatnie pół roku? Niby dlaczego mało który silnik bez modyfikacji może dostać legalizację na nową normę, więc jest wycofywany z oferty? Proste - bo poprzednie testy pozwalały im fałszować wyniki. |
|
Data: 2018-09-08 02:03:03 | |
Autor: Bolko | |
Petla na szyjach oszustow powoli sie zaciska :-) | |
Proste - bo poprzednie testy pozwalały im fałszować wyniki.. Uściślijmy Nie testy tylko ludzie którzy robili te testy. Testy (jako "ścieżki zdrowia") dla silników się nie zmieniły. |
|
Data: 2018-09-08 11:08:43 | |
Autor: Cavallino | |
Petla na szyjach oszustow powoli sie zaciska :-) | |
W dniu 08-09-2018 o 11:03, Bolko pisze:
Następny który przespał pół roku? WLTP - mówi Ci to coś? |
|
Data: 2018-09-08 02:24:12 | |
Autor: Bolko | |
Petla na szyjach oszustow powoli sie zaciska :-) | |
W dniu sobota, 8 września 2018 11:08:44 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:
W dniu 08-09-2018 o 11:03, Bolko pisze: i? z tego co czytałem to silniki VW żeby przejść testy spalin przechodziły w tryb "testowy" i tylko w tym trybie spełniają normy. I tamtych testów w "normalnej" jeździe też nie przechodziły. A to co piszesz jest kolejny test. DO którego programista może napisać program taki żeby silnik mógł przejść testy. |
|
Data: 2018-09-08 11:44:46 | |
Autor: Cavallino | |
Petla na szyjach oszustow powoli sie zaciska :-) | |
W dniu 08-09-2018 o 11:24, Bolko pisze:
W dniu sobota, 8 września 2018 11:08:44 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał: I dokładnie tak samo było z benzyniakami - w procedurze testowej normy spełniają, a w bardziej rzeczywistym teście nie, mimo że normy zostały obniżone w stosunku do wcześniejszych. Jak myślisz, dlaczego? I tamtych testów w "normalnej" jeździe też nie przechodziły. Bo nie musiały, jako że nikt tego od nich nie wymagał, więc również oszukiwały tylko pod testy.
Ale bardziej rzeczywisty, a przede wszystkim INNY, więc stare algorytmy oszukujące na nim nie zadziałają. DO którego programista może napisać program Owszem, ale tego nie robią, bo już się boją, nauczeni wpadką VW. Dlatego silniki są MASOWO wycofywane z oferty, albo doposażane w układy oczyszczania spalin. I problem dotyczy właśnie bardziej benzyniaków niż diesli, które jak widać mają nieco mniejsze problemy ze spełnieniem nowych norm. |
|
Data: 2018-09-08 13:10:27 | |
Autor: J.F. | |
Petla na szyjach oszustow powoli sie zaciska :-) | |
Dnia Sat, 8 Sep 2018 11:44:46 +0200, Cavallino napisał(a):
W dniu 08-09-2018 o 11:24, Bolko pisze: Ale przeciez wszyscy wiedza i wiedzieli, ze ilosc zanieczyszczen zalezy od warunkow pracy silnika. Wiec mierzyc to trzeba w jakims standardowym tescie/programie jazdy. Problem wzial sie z tego, ze test niby wzorowany na rzeczywistej jezdzie, a potem w realu VW emituje kilkadzesiat razy wiecej niz na badaniach. Jakby to bylo 2 razy, to by przyjeli do wiadomosci i tyle. A to co piszesz jest kolejny test. Ktos tam pisal, ze komputer trzeba bylo i tak przestawic w tryb testowy, bo inaczej to by nie dal rady na hamowni. I byc moze nadal trzeba ... choc oczywiscie mozna sie pokusic o wykrywanie jazdy wg programu, i wtedy zmiana tego programu by pomogla .... J. |
|
Data: 2018-09-08 18:20:43 | |
Autor: Cavallino | |
Petla na szyjach oszustow powoli sie zaciska :-) | |
W dniu 08-09-2018 o 13:10, J.F. pisze:
Dnia Sat, 8 Sep 2018 11:44:46 +0200, Cavallino napisał(a): Ano właśnie. Tyle że jeśliby wyszło, że TERAZ odważyli się ponownie kombinować, to wiedzą, że nikt by nie miał litości, tak jak wobec VW. Więc raczej chętnych nie będzie. Taka amnestia swoista do poprzednich testów , gdzie dali ciała wszyscy - od autorów norm i testów, do producentów włącznie. |
|
Data: 2018-09-08 11:24:55 | |
Autor: J.F. | |
Petla na szyjach oszustow powoli sie zaciska :-) | |
Dnia Sat, 8 Sep 2018 11:08:43 +0200, Cavallino napisał(a):
W dniu 08-09-2018 o 11:03, Bolko pisze: Ale przeciez to tylko nowy program. No i pare innych zmian w procedurze. Nadal na hamowni, nadal w konkretnym programie jazdy, wiec nadal jest ryzyko "zoptymalizowania" sterowania silnikiem dla potrzeb testu :-) Swoja droga - nie slychac z USA doniesien podobnych jak dla Audi/VW - BMW i Mercedes jakos mniej oszukiwaly ? J. |
|
Data: 2018-09-08 11:47:01 | |
Autor: Cavallino | |
Petla na szyjach oszustow powoli sie zaciska :-) | |
W dniu 08-09-2018 o 11:24, J.F. pisze:
Dnia Sat, 8 Sep 2018 11:08:43 +0200, Cavallino napisał(a): I jak widać już to wystarczyło, żeby stare oprogramowanie i stare silniki nie dały rady przejść tego testu.
Jest, ale obawa przed jego zastosowaniem jak widać większa. Wolą nie ryzykować i faktycznie spełnić normy, a nie tylko podczas testu. Mimo że nowe normy są ŁAGODNIEJSZE niż poprzednio. |
|
Data: 2018-09-08 12:53:51 | |
Autor: J.F. | |
Petla na szyjach oszustow powoli sie zaciska :-) | |
Dnia Sat, 8 Sep 2018 11:47:01 +0200, Cavallino napisał(a):
W dniu 08-09-2018 o 11:24, J.F. pisze: Moze po prostu juz sie boja oszukiwac. Albo stary silnik byl tylko taki dobry, zeby spelnic stare wymagania, nowe sa tylko troche bardziej wymagajace i juz nie spelnia. Nadal na hamowni, nadal w konkretnym programie jazdy, Sa jakies nowe normy ? J. |
|
Data: 2018-09-08 18:18:23 | |
Autor: Cavallino | |
Petla na szyjach oszustow powoli sie zaciska :-) | |
W dniu 08-09-2018 o 12:53, J.F. pisze:
Dnia Sat, 8 Sep 2018 11:47:01 +0200, Cavallino napisał(a): Jest odwrotnie - nowe są mniej wymagające. Tyle że bardziej odporne na oszustwa. Jak nie spełnia nowych, to starych nie spełniał tym bardziej, tylko że oszukiwali na testach.
Tak. Po aferze VW trochę zmniejszyli wymagania. Za to wymagają aby naprawdę były spełniane. |
|