Petrescu o pojedynkach z Levadią

Data: 2009-07-25 10:00:54
Autor: Przemek Budzyński
Petrescu o pojedynkach z Levadią
Nie jestem zaskoczony odpadnięciem Wisły. Jeżeli polscy piłkarze nie zmienią
swojego podejścia do wykonywanego zawodu, takie wpadki będą się wam zdarzać
coraz częściej - powiedział w rozmowie z "Dziennikiem" były trener krakowian
Dan Petrescu. - Kiedy prowadziłem Wisłę, zawodnicy krzywili się, gdy aplikowałem im mocne,
wyczerpujące treningi. Chodzili nawet poskarżyć się na mnie prezesowi
Cupiałowi. Mówili, że jestem katem, że tak nie powinno się trenować. Chcieli
mieć trenera przyjaciela. A Cupiał popełnił poważny błąd. Uwierzył zawodnikom,
że trenują za ciężko, i pozbył się mnie przy pierwszej nadarzającej się okazji
- mówi Rumun.
W tym sezonie pracujący rumuńskim klubie Unirea Urziceni Petrescu świętował ze
swoim zespołem mistrzostwo Rumunii.Czy Bogusław Cupiał zrobił więc źle
rezygnując z tego szkoleniowca? - Zależy dla kogo. Ja akurat wyszedłem na tym
dobrze, Wisła nie bardzo. Bo co z tego, że kiedy odszedłem Wiśle udało się
zdobyć dwa razy mistrzostwo Polski, skoro cały czas nie ma awansu do Ligi
Mistrzów? A ja z małym klubikiem , który trzy lata temu awansował do
rumuńskiej pierwszej ligi, od września będę grał w fazie grupowej tych
najważniejszych rozgrywek w Europie. Jeżeli zatrudnia się jakiegoś
szkoleniowca, to trzeba dać mu czas - powiedział Petrescu.

hm.

Co do leni ma absolutną rację. Tego, że na jego treningi nie narzekał 36-letni
Penksa, nie zapomnę nigdy polskim wiślackim delikatesikom. Ma też rację co do
czasu dla trenera. A co do reszty? Mały klubik małemu klubikowi nierówny. Nie rozmiar się liczy,
tylko ilość utalentowanych graczy na centymetr kwadratowy klubu. --

Data: 2009-07-25 12:57:15
Autor: Mermi
Przemek Budzyński pisze:

A co do reszty? Mały klubik małemu klubikowi nierówny. Nie rozmiar się liczy,
tylko ilość utalentowanych graczy na centymetr kwadratowy klubu.

No i fakt, że będzie grał od razu w fazie grupowej nie zawdzięcza jedynie sobie.

Data: 2009-07-25 12:14:28
Autor: Smok Eustachy
Dnia Sat, 25 Jul 2009 12:57:15 +0200, Mermi napisał(a):

Przemek Budzyński pisze:

[...]

Ty nie szukaj wykrętów tylko bij się w piersi.

Data: 2009-07-25 14:59:24
Autor: gasper
Użytkownik "Mermi" <none@none.pl> napisał w wiadomości news:h4eoeb$l13$1achot.icm.edu.pl...
Przemek Budzyński pisze:

[...]

tylko sobie :)
pewnie Wisła w lidze rumuńskiej byłaby w drugiej części tabeli

Data: 2009-07-27 02:19:53
Autor: Roberto
Petrescu o pojedynkach z Levadią
Zgadza się. Petrescu powiedział prawdę. To samo było w przypadku
Cracovii i Majewskiego. Też się leniom nie chciało pracować. Też byli
zajechani itd... A teraz mają wczasy.

Data: 2009-07-27 15:00:05
Autor: Przemek Budzyński
Petrescu o pojedynkach z Levadią
Roberto <calder@vp.pl> napisał(a):
Zgadza si=EA. Petrescu powiedzia=B3 prawd=EA. To samo by=B3o w przypadku
Cracovii i Majewskiego. Te=BF si=EA leniom nie chcia=B3o pracowa=E6.

w przypadku Majewskiego było jeszcze to, że facet nie miał bladego pojęcia o
taktyce i zerowe rozeznanie co do wartyości kupowanych przez siebie piłkarzy. --

Data: 2009-07-28 02:34:03
Autor: Roberto
Petrescu o pojedynkach z Levadią
On 27 Lip, 17:00, "Przemek Budzyński" <bat_oc...@gazeta.SKASUJ-TO.pl>
wrote:
Roberto <cal...@vp.pl> napisał(a):

> [...]

taktyce i zerowe rozeznanie co do wartyości kupowanych przez siebie piłkarzy.

Nie do konca się zgodzę. Bardziej chodziło o to, że zawodnicy płaca
kary za odstępstwa od zasad, które określił trener. Nie można było iść
na piwko itd. Sam miałem ochotę "poczęstować" po głowie swoją pizzą
Skrzyńskiego i Banię gdy widzałem ich na kolacji z browarkami bo
pomyslałem sobie, że ja chodze na mecze i płacę za karnety po to aby
oni robili sobie takie imprezki. Najwięcej zapłacił swego czasu Bojar
(gdy przebywali na Cyprze). Natomiast jednym z zawodników, który
doprowadził do zwolnienia tego trenera był w Cracovii Arek Baran.
Majewski sprowadził do Cracovii Polczaka i młodego Dudzica. W
przypadku Bartka sądzę, że ten zawodnik się niestety jakoś nie rozwija
przy Płatku. Oglądając kilka spotkań miałem wrażenie, że reszta nie
chce z nim grać bo miał poparcie Majewskiego (a to jest prawda).
Bartek nie bardzo wiedział co ma robić i nie dostawał piłki a jedna z
reakcji Plastika była dość zastanawiająca. To za Majewskiego Cracovia
miała czwarte miejsce w lidze.

Petrescu o pojedynkach z Levadią