Petrescu o pojedynkach z Levadią

Data: 2009-07-27 02:19:53
Autor: Roberto
Petrescu o pojedynkach z Levadią
Zgadza się. Petrescu powiedział prawdę. To samo było w przypadku
Cracovii i Majewskiego. Też się leniom nie chciało pracować. Też byli
zajechani itd... A teraz mają wczasy.

Data: 2009-07-27 15:00:05
Autor: Przemek Budzyński
Petrescu o pojedynkach z Levadią
Roberto <calder@vp.pl> napisał(a):
Zgadza si=EA. Petrescu powiedzia=B3 prawd=EA. To samo by=B3o w przypadku
Cracovii i Majewskiego. Te=BF si=EA leniom nie chcia=B3o pracowa=E6.

w przypadku Majewskiego było jeszcze to, że facet nie miał bladego pojęcia o
taktyce i zerowe rozeznanie co do wartyości kupowanych przez siebie piłkarzy. --

Data: 2009-07-28 02:34:03
Autor: Roberto
Petrescu o pojedynkach z Levadią
On 27 Lip, 17:00, "Przemek Budzyński" <bat_oc...@gazeta.SKASUJ-TO.pl>
wrote:
Roberto <cal...@vp.pl> napisał(a):

> [...]

taktyce i zerowe rozeznanie co do wartyości kupowanych przez siebie piłkarzy.

Nie do konca się zgodzę. Bardziej chodziło o to, że zawodnicy płaca
kary za odstępstwa od zasad, które określił trener. Nie można było iść
na piwko itd. Sam miałem ochotę "poczęstować" po głowie swoją pizzą
Skrzyńskiego i Banię gdy widzałem ich na kolacji z browarkami bo
pomyslałem sobie, że ja chodze na mecze i płacę za karnety po to aby
oni robili sobie takie imprezki. Najwięcej zapłacił swego czasu Bojar
(gdy przebywali na Cyprze). Natomiast jednym z zawodników, który
doprowadził do zwolnienia tego trenera był w Cracovii Arek Baran.
Majewski sprowadził do Cracovii Polczaka i młodego Dudzica. W
przypadku Bartka sądzę, że ten zawodnik się niestety jakoś nie rozwija
przy Płatku. Oglądając kilka spotkań miałem wrażenie, że reszta nie
chce z nim grać bo miał poparcie Majewskiego (a to jest prawda).
Bartek nie bardzo wiedział co ma robić i nie dostawał piłki a jedna z
reakcji Plastika była dość zastanawiająca. To za Majewskiego Cracovia
miała czwarte miejsce w lidze.

Petrescu o pojedynkach z Levadią