Petrocanada - oleje warto?

Data: 2011-04-15 20:27:14
Autor: Ireneusz Brycki
Petrocanada - oleje warto?
Witam,

Warto Waszym zdaniem używać te oleje http://www.petrocanada.pl ?
Ktoś ma doświadczenie?

--
Pozdrawiam, Ireneusz Brycki

Data: 2011-04-15 20:55:33
Autor: Czarek Daniluk
Petrocanada - oleje warto?
W dniu 2011-04-15 20:27, Ireneusz Brycki pisze:
Witam,

Warto Waszym zdaniem używać te oleje http://www.petrocanada.pl ?
Ktoś ma doświadczenie?

Kiedyś zalałem ze 2 razy do SC 900 - czerwony półsyntetyk, po tym doświadczeniu nie polecam tego oleju, na nim popychacze hydrauliczne zaczynały klekotać dużo wcześniej niż na innych markowych olejach.

Pozdrawiam !

Data: 2011-04-18 15:46:50
Autor: Mario
Petrocanada - oleje warto?
On 2011-04-15 20:55, Czarek Daniluk wrote:
[...]

Jeździłem ponad 10lat na syntetyku Quakerstate, co później zmieniło nazwę na Petrocanada i nie zauważyłem negatywnych skutków.

pozdrawiam
mario

Data: 2011-04-18 09:44:27
Autor: Czarek Daniluk
Petrocanada - oleje warto?
On 2011-04-15 20:55, Czarek Daniluk wrote:

> Kiedy¶ zala³em ze 2 razy do SC 900 - czerwony pó³syntetyk, po tym
> do¶wiadczeniu nie polecam tego oleju, na nim popychacze hydrauliczne
> zaczyna³y klekotaæ du¿o wcze¶niej ni¿ na innych markowych olejach.

> Pozdrawiam !

Je¼dzi³em ponad 10lat na syntetyku Quakerstate, co pó¼niej zmieni³o
nazwê na Petrocanada i nie zauwa¿y³em negatywnych skutków.

pozdrawiam
mario

Quaker - to by³y dobre oleje, czy Petrocanada to to samo nie mam
pojêcia, ja tylko napisa³em to co stwierdzi³em kupuj±c czerwony
pó³syntetyk Petrocanada i zalewaj±c przez 2 kolejne wymiany do SC -
obiektywnie po ka¿dej wymianie popychacze hydrauliczne ucicha³y, po
doje¿d¿aniu do wymiany by³o je coraz d³u¿ej po uruchomieniu s³ychaæ.
Na opisywanym przeze mnie pó³syntetyku - zaczyna³y siê odzywaæ
znacznie wcze¶niej, ni¿ chocia¿by na tej samej klasy Texaco.

Pozdrawiam !

Data: 2011-04-20 22:33:20
Autor: Ireneusz Brycki
Petrocanada - oleje warto?
W dniu 2011-04-15 20:55, Czarek Daniluk pisze:
[...]

Ciekawe. To co mnie przekonuje to fakt, że one są nalewane na miejscu produkcji, zaklejane i dostarczane na miejsce. 0 szans na jakiekolwiek modyfikacje co się często zdaża podobno przy tych naj olejach typu shell ect.

Dwa: tutaj superczysta baza olejowa (cokolwiek to znaczy) podobnież wynosi 99%, podczas gdy np. shele i inne mają po 80%.

Tyle się dowiedziałem, jakiś mechanik mi polecał.

No nic... na razie jeżdzę na jakimś ale wymienię i zobaczę.

--
Pozdrawiam, Ireneusz Brycki

Data: 2011-04-15 22:24:18
Autor: ptaszyna
Petrocanada - oleje warto?

Użytkownik "Ireneusz Brycki"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:ioa2lv$4pj$2@inews.gazeta.pl...

Witam,

Warto Waszym zdaniem używać te oleje http://www.petrocanada.pl ?
Ktoś ma doświadczenie?

Hej,

Nie mam doswiadczenia z tymi olejami.
Ale polecam ci Polskie produkty, ktore w zaden sposob nie ustepuja zachodnim.
Zacznijmy my polacy wspierac nasz biznes. Polecam zdecydowanie produkty firmy Lotos i Orlen.

--
Serdecznie pozdrawiam,
Marcin

|Zamienniki dla Twojej drukarki: