Petru bawi się w Robin Hooda. Chce zabrać dzieciom połowę 500 plus i oddać... nauczycielomQ1|

Data: 2019-04-11 19:32:50
Autor: Lord Donald
Petru bawi się w Robin Hooda. Chce zabrać dzieciom połowę 500 plus i oddać... nauczycielomQ1|
Petru bawi się w Robin Hooda. Chce zabrać dzieciom połowę 500 plus i oddać... nauczycielom!

Ryszard Petru postanowił najwyraźniej nieco podreperować sobie słupki poparcia w sondażach i uznał, że chyba najwięcej jest w stanie ugrać na strajku nauczycieli. Bo jak inaczej można odbierać jego deklarację z żądaniem odebrania dzieciom połowy środków z 500 plus i przekazania tych pieniędzy nauczycielom? Nie... to nie żart. Petru naprawdę TO POWIEDZIAŁ!

https://niezalezna.pl/266994-petru-bawi-sie-w-robin-hooda-chce-zabrac-dzieciom-polowe-500-plus-i-oddac-nauczycielom?fbclid=IwAR1PqDAv9VOjekPq4mOC1LmHQuTQrGeGFacyBuADGrJXGRlAZL8Umny95_g

Trochę przesadzone, Robin robił to odwrotnie, ci nadal jak dawniej łupią biednych, nic się nie zmieniło.

Data: 2019-04-11 11:33:33
Autor: Zenek Kapelinder
Petru bawi się w Robin Hooda. Chce zabrać dzieciom połowę 500 plus i oddać... nauczycielom!
Glowa u niego radziecka a rozum jak u dziecka.

Data: 2019-04-11 20:47:23
Autor: Lord Donald
Petru bawi się w Robin Hooda. Chce zabrać dzieciom połowę 500 plus i oddać... nauczyQ1|AȞ–‰
Glowa u niego radziecka a rozum jak u dziecka.

On próbuje być jak homo sapiens, na razie przerabia część homo z tond ta miłość do tęczowych tramwai. U niego tak przebiega ewolucja, okrutna z resztą.

Data: 2019-04-11 12:36:25
Autor: Zenek Kapelinder
Petru bawi się w Robin Hooda. Chce zabrać dzieciom połowę 500 plus i oddać... nauczycielom!
Chwilowo tylko z wygladu przypomina kogos kto ma mozg. I pomyslec ze ewolucja pracowala kilkaset tysiecy lat zeby takiego stworzyc.

Data: 2019-04-11 22:42:02
Autor: JanEle
Petru . bóg spieprzył Zenka.
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:2ee03d16-8173-4973-873c-1b9b8bbfdb9fgooglegroups.com...

Chwilowo tylko z wygladu przypomina kogos kto ma mozg.
I pomyslec ze ewolucja pracowala kilkaset tysiecy lat zeby takiego stworzyc.

Zenek, mylisz się. To twoje oczy i twój mózg dostarczają ci takich
błędnych informacji. Bogowi sie popieprzyło i wypuścił brak, gdy cię tworzył.

Data: 2019-04-11 13:48:08
Autor: Zenek Kapelinder
Petru . bóg spieprzył Zenka.
Dla ciebie pan Zenon parchu.

Data: 2019-04-11 23:38:43
Autor: JanEle
Petru . bóg spieprzył Zenka.
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości

 pan Zenon

Zenek, pozenkowało ci się całkowicie.
Nie ma panów. Teraz są PiSdziaki, zdradzieckie mordy,
komuniści i złodzieje, ci co stali tam gdzie ZOMO,
dziady co mają spieprzać.

Data: 2019-04-11 14:41:37
Autor: Zenek Kapelinder
Petru . bóg spieprzył Zenka.
Wypierdalaj pizdziak.

Data: 2019-04-12 21:18:40
Autor: Pisiorowy Escobar
Petru . bóg spieprzył Zenka.
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Dla ciebie pan Zenon parchu.

od kiedy u nas w rosji mówi się "pan" ?
towariszcz zenofiok :DDD

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-04-11 22:54:23
Autor: Lord Donald
Petru . bóg spieprzył Zenka.
W dniu 11.04.2019 o 22:42, JanEle pisze:
[...]

Widzisz srajdaczku, ty nie masz tego mózgu wiec aby myśleć podłączasz się do mózgu fryca, z tond te umiłowanie parkowania gebelsowskiego druta w pysku.

Data: 2019-04-12 21:18:11
Autor: Pisiorowy Escobar
Lord Donald <ldont@dojcze.de> napisał(-a):

> Glowa u niego radziecka a rozum jak u dziecka.
> On próbuje być jak homo sapiens, na razie przerabia część homo z tond ta miłość do tęczowych tramwai. U niego tak przebiega ewolucja, okrutna z resztą.

"z tond" ?
wot klasyczny przykład pisuarowego elektoratu
wracaj buraki wyrywać z ziemi czopku :DDDD

Data: 2019-04-13 13:34:11
Autor: Pajdak
Petru bawi się w Robin Hooda. Chce zabrać dzieciom połowę 500 plus i oddać... nauczycielom!
Użytkownik "Pisiorowy Escobar" <presidento@goverment.ec> napisał w
wiadomości news:o2p1bep3eh3dm5ag6g9c9t83eed39c3ns74ax.com...
> [...]

"z tond" ?
wot klasyczny przykład pisuarowego elektoratu
wracaj buraki wyrywać z ziemi czopku :DDDD

zenek i lodzik to przykład PRL-owskiej edukacji. Dwa genetyczne głąby!

--
Pajdak

Data: 2019-04-11 19:49:18
Autor: A. Filip
Petru bawi się w Robin Hooda. Chce zabrać dzieciom połowę9ÓJeşČŽľ˙Ą×Z ;ŘM„Ř nauczycielom!
Lord Donald <ldont@dojcze.de> pisze:
[...]

To tylko pokazuje w ile procent elektoratu celuje Petru.  Dla celujących
w 30%+ to głupota, dla celujących w 5%+ to nisza do wykorzystania.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-04-12 07:49:07
Autor: Pajdak
kto bawi się w Robin Hooda?
Użytkownik "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości
Petru bawi się w Robin Hooda.

Aj waj! To cienki ten Rysio jest. Mógłby bawić sie np.jak PiS-owcy.

https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/polityk-pis-nagrany-w-agencji-towarzyskiej-ujawniono-nagrania-cba/tmyyefk
--
Pajdak

Petru bawi się w Robin Hooda. Chce zabrać dzieciom połowę 500 plus i oddać... nauczycielomQ1|