Petru cierpi za miliony

Data: 2016-05-03 13:18:49
Autor: u2
Petru cierpi za miliony
oszukanych frankowiczów:))))))

http://niezalezna.pl/79859-ryszard-petru-cierpi-za-miliony

,,Nazywam się Milijon - bo za miliony kocham i cierpię katusze" - wołał Konrad w ,,Dziadach" Adama Mickiewicza. Ponad ,,milijon" złotych w dwa miesiące zarobił Ryszard Petru - tak wynika z jego najnowszego oświadczenia majątkowego. Pytany przez ,,Fakt" Petru wyjaśnił, że zarobił, bo doradzał przy zawieraniu wielomilionowych kontraktów. Przy okazji dodał butnie, że wejście do polityki nie opłaciło mu się finansowo, bo dzisiaj zarabia znacznie mniej. Ot, bezinteresowny, szlachetny, poświęcający się dla spraw i ludzi altruista. Co oznacza zajmować się doradztwem przy wielkich kontraktach w krajach posowieckich? Bardzo często - ale to z pewnością nie dotyczy Petru - po prostu mieć ,,dojścia" wśród polityków, oligarchów, policjantów, sędziów. Umieć wskazać, ile trzeba odpalić konkretnemu urzędnikowi postkolonialnego ubekistanu, by mieć gwarancje, że nikt nas nie ruszy. ,,Fachowcom" mającym tego typu wiedzę zachodni inwestorzy, chcący szybko wyrwać kasę kosztem postkomunistycznego bantustanu, są gotowi zapłacić bardzo wiele. Zaś koniec postkomunizmu to dla nich koniec istnienia żyły złota.

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2016-05-03 07:35:30
Autor: koszmar z ulicy czerskiej
Petru cierpi za miliony
użytkownik u2 napisał:
 Petru wyjaśnił, że zarobił, bo doradzał przy zawieraniu wielomilionowych kontraktów.

A czasem nie dostawał niejawnych info od wielkiej rodziny Geremkoskiej co MSZ obsiadła z lewa i prawa?

Data: 2016-05-03 17:28:03
Autor: u2
Petru cierpi za miliony
W dniu 2016-05-03 o 16:35, koszmar z ulicy czerskiej pisze:
użytkownik u2 napisał:
 Petru wyjaśnił, że
zarobił, bo doradzał przy zawieraniu wielomilionowych kontraktów.

A czasem nie dostawał niejawnych info od wielkiej rodziny
Geremkoskiej co MSZ obsiadła z lewa i prawa?

nie info tylko prikazy:)

Data: 2016-05-03 19:32:48
Autor: Jakub A. Krzewicki
Petru cierpi za miliony
W dniu wtorek, 3 maja 2016 17:28:06 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

> A czasem nie dostawał niejawnych info od wielkiej rodziny
> Geremkoskiej co MSZ obsiadła z lewa i prawa?

nie info tylko prikazy:)

U paljaka i prikaz rasskaz ;)

Data: 2016-05-04 21:29:13
Autor: u2
Petru cierpi za miliony
W dniu 2016-05-04 o 04:32, Jakub A. Krzewicki pisze:
U paljaka i prikaz rasskaz

rasskazywać to bajać po polsku:)

Data: 2016-05-05 08:19:00
Autor: Ciemny Lód
Petru cierpi za miliony

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:572a4d89$0$22837$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2016-05-04 o 04:32, Jakub A. Krzewicki pisze:
U paljaka i prikaz rasskaz

rasskazywać to bajać po polsku:)

Te, idioto grupowy nie masz nic do powiedzenia to wypierdalaj kury karmić.

CL

Data: 2016-05-05 16:41:24
Autor: andal
Petru cierpi za miliony
szlo ci duzo lepiej ja zarles kupsztale

Data: 2016-05-05 19:43:13
Autor: Lord Donald
Petru cierpi za miliony
W dniu 05.05.2016 o 18:41, andal pisze:
szlo ci duzo lepiej ja zarles kupsztale

Ciepło jest, wojdak więcej zarobi stojąc na tira przy włoskich ekspresówkach, a więc do jesieni będzie jadał trochę lepiej, dopiero zimę na kupsztalach musi przetrwać. Ważne, że szczęśliwy jest, że oszukał los wypierdalając z tego okrutnego kraju Polski, bynajmniej mu się tak wydaje. Ale takich jak on jest tam wielu, którzy twierdzą że trafili z gówna do raju, mimo że żaden normalny Polak by się z nimi nie zamienił, to żyją w swoim poniżającym ich świecie plując na swój kraj.

Data: 2016-05-05 20:42:16
Autor: Pajdak
Petru cierpi za miliony

Użytkownik "Obsrany Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisał w wiadomości news:ngg0nf$17ou$1gioia.aioe.org...
[...]

Masz coś z tym łbem chłopino? Ta ja jestem LORD! Ty jesteś koci lord! Może nawet świński lord! Gumaiczki masz w krowim gównie obrany lordzie! Pokaż otępiały od kouszej propagandy i chlania gorzały gdzie to pluję na mój kraj ty komusza łajzo? To mieszkam, tu pracuje i takim jak ty nie pozwolę by zniszczyli nam życie bo powrót komuny im się marzy. Wsadż sobie w dupę tą swoją partyjna legitymację stary cymbale.

--
Lepudruk

Data: 2016-05-06 09:00:16
Autor: Lord Donald
Petru cierpi za miliony
W dniu 05.05.2016 o 20:42, Pajdak pisze:

[...]

Jesteś lord? To dlaczego twój lord wrzeszczy pol misze szwajne jak mu ssasz fiuta za centrówkę! Powiedz wojdak, że te posty dopiero piszesz jak cię twój niemiecki lord podłączy do mózgu, to raczej dla ciebie symbioza nie praca, tylko wtedy masz poczucie że myślisz, z tond tyle nazistowskiej nienawiści do Polskości, całą swoją pogardę do Polaków wysysasz z fiuta nazistowskiego pana.

Data: 2016-05-03 14:47:53
Autor: Celkoton
kontynuacja komunizmu.

[...]

To nie jest koniec postkomunizmu, to jest kontynuacja
komunizmu. Zmienia się tylko nazwa na katokomunizm,
albo komunizm pis, jak kto woli.

 Inwestorzy będą nadal sypać do koryta.
Przy korycie zmienią się tylko świnie.
Wódz od czasu do czasu dopuści przydupasa do koryta,
niewolnicy będą mogli tylko przygladać się.
Tak było za komuny. Zaopatrzone sklepy dla swoich.
Taka jest przyszłość z wodzem.
Gospodarka zarządzana przez wodza, musi upaść.
Nie ma znaczenia kto będzie wodzem. Bez demokracji
nie ma postępu, nie ma rozwoju.

Data: 2016-05-03 06:43:06
Autor: Marek
kontynuacja komunizmu.
W dniu wtorek, 3 maja 2016 14:48:11 UTC+2 użytkownik Celkoton napisał:

> [...]

Taka jest przyszłość z wodzem.
Gospodarka zarządzana przez wodza, musi upaść.
Nie ma znaczenia kto będzie wodzem. Bez demokracji

Trzeba do wyborów dopuscic tylko te demokratyczna cześć wyborców.
Faszystów zamknąć w obozach!

Data: 2016-05-04 03:08:15
Autor: stevep
kontynuacja komunizmu.
W dniu .05.2016 o 15:43 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

> [...]

nie ma postępu, nie ma rozwoju.

Trzeba do wyborów dopuscic tylko te demokratyczna cześć wyborców.
Koncentracyjnych, czy zagłady?

--
stevep

Data: 2016-05-04 12:14:42
Autor: Marek
kontynuacja komunizmu.
W dniu środa, 4 maja 2016 03:08:32 UTC+2 użytkownik stevep napisał:

> Trzeba do wyborów dopuscic tylko te demokratyczna cześć wyborców.
> Faszystów zamknąć w obozach!
Koncentracyjnych, czy zagłady?

-- stevep

Demokraci powinni o tym zadecydowac: demokratycznie!

Data: 2016-05-05 03:21:32
Autor: stevep
kontynuacja komunizmu.
W dniu .05.2016 o 21:14 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

> [...]

--
stevep

Demokraci powinni o tym zadecydowac: demokratycznie!

Najlepiej w referendum.  '<

--
stevep

Data: 2016-05-03 07:37:37
Autor: koszmar z ulicy czerskiej
kontynuacja komunizmu.
użytkownik Celkoton napisał:

To nie jest koniec postkomunizmu, to jest kontynuacja
komunizmu. Zmienia się tylko nazwa na katokomunizm,
albo komunizm pis, jak kto woli.

Juz się tak nie podniecaj, u niemca jest zdecydowanie
więcej firm które przetrwały ponad 100 lat.

Jak gojcowo zacznie trochu ciągnąć do sie, a nie od sie,
nic się nie stanie.

Petru cierpi za miliony