Petru wprowadza ¶wiêto sze¶ciu króli

Data: 2016-01-06 07:58:07
Autor: Zenek Kapelinder
Petru wprowadza ¶wiêto sze¶ciu króli
To bankster. Liczy ilu bedzie mial na koniec. Pozyczli od niego trzech a oddadza szesciu. Trzech wytrasferuje do raju podatkowego i znowy bedzie mial trzech do pozyczania. Proste jak budowa cepa. Wszyscy wiedza ze w UW, PO Nowoczesnej 2+2=4+prowizja. Mozna jeszcze przewalutowac ktoras dwojke i otrzymamy 1+1+prowizja+2=4 +prowizja.

Data: 2016-01-06 17:10:59
Autor: A. Filip
Petru wprowadza [link]

https://dzikikraj.interia.pl/mowatrawa/news-swieto-szesciu-kroli-wpadka-petru,nId,1949539
| Święto sześciu króli? Wpadka Petru
| Dzisiaj, 6 stycznia (13:59)
| Z okazji dzisiejszego święta Trzech Króli nie mogliśmy się powstrzymać, aby
| przypomnieć zabawną wpadkę, która miała miejsce jeszcze końcem października
| SZEŚCIU króli - mówił Ryszard Petru do dziennikarzy. [...]

W Nowoczesnej Polsce marnych Trzech Króli to o wiele za mało!
Ja jestem za tym by w tym roku było Święto Szesnastu Króli a potem co rok o
jednego więcej aż do 2099 ;-)

--
A. Filip : Jedna Europa, jedna Merkel.
Człowiek, który mówi: tego się nie da zrobić, nie powinien przeszkadzać TEMU,

Data: 2016-01-06 19:00:33
Autor: Budzik
Petru wprowadza ¶wiêto sze¶ciu króli - Kto da wiêcej?! [link]
U¿ytkownik A. Filip anfi@buntownik.pl ...

W Nowoczesnej Polsce marnych Trzech Króli to o wiele za ma³o!
Ja jestem za tym by w tym roku by³o ¦wiêto Szesnastu Króli a potem co
rok o jednego wiêcej a¿ do 2099 ;-)

Wydaje sie ze w tym roku powinno byæ swieto jedengo krola, bo zapewne pis juz og³osi³ ze dwóch ukrad³o PO, za rok bedzie jednak tak jak mówisz, bo specjalna komisja znajdzie brakuj±cych dwóch oraz jeszcze kilkunastu ktorzy w czasie zeznan równiez przyznaja, ze sa krolami. ;-)

Data: 2016-01-07 01:50:19
Autor: stevep
W dniu .01.2016 o 16:58 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

[...]

Wiêkszy bankster ni¿ wicepremier Mateusz Morawiecki?

--
  stevep
-- -- -

Petru wprowadza ¶wiêto sze¶ciu króli