Petycja do Obamy

Data: 2012-07-03 10:07:47
Autor: Bogdan Idzikowski
Petycja do Obamy
Moi drodzy, to dzięki dramatycznemu apelowi który tu zamieściłem, udało się jednak zebrać wymagane 25 tysięcy podpisów pod petycją do Obamy. Nie wiem co zrobi Obama, ale wiem, że profesor Macierewicz z profesorem Kaczyńskim, przy pomocy swoich asystentów, różnych takich Bieniendów, dawno, dawno temu ustalili już przyczyny katastrofy. Nie bardzo wiec rozumiem co miałaby taka międzynarodowa komisja ustalić, co odkryć, czego wspomniani wyżej wybitni naukowcy już jednoznacznie nie ustalili?

A wyobraźmy sobie - to nie takie trudne - że takie śledztwo jednak będzie i że dowiedzie coś, co już inni dowiedli. A dowiedli w skrócie mówiąc, że warunków do lądowania nie było, załoga ignorowała wszelkie ostrzeżenia a do tego kapitan był wołową dupą. I co wtedy zrobią nasi katastrofalni eksperci, profesorowie specjalnej troski Macierewicze i Kaczyńscy? Znów wypną tyłek na fakty i zmieszają z błotem międzynarodowych ekspertów i śledztwo o które tak chorobliwie wręcz zabiegali?

Taka jest ta banalna niestety prawda. Efekt pracy jakiejkolwiek komisji, także tej międzynarodowej o którą modlą się Wolacy, zostanie zatwierdzony dopiero wtedy, kiedy w pełni i bez wyjątków potwierdzi wcześniejsze ustalenia pana Macierewicza i jego pomagierów. Więc proszę piszcie sobie petycje, piszcie sobie co chcecie, ale nie zawracajcie dupy Obamie. I tak mamy już łatkę kompletnych  paranoików, wiec nie potrzebna jest żadna petycja by raz jeszcze tego dowieść.?
wtorek, 03 lipca 2012, revelstein
http://revelstein.blox.pl/2012/07/2769.html

Data: 2012-07-03 11:18:29
Autor: mkarwan
Petycja do Obamy
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4ff2a854$0$26708$65785112news.neostrada.pl...
wtorek, 03 lipca 2012, revelstein
http://revelstein.blox.pl/2012/07/2769.html

1. O revelsteinie w facebooku
facebook http://pl-pl.facebook.com/people/Zohan-Revelstein/100001984580075
Zohan Revelstein Strona internetowa http://revelstein.blox.pl

Jest też zdjęcie, na którym jest biały kot z rudą głową.
Kot ma na głowie kipę(myckę) z gwiazdą Dawida.
http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/173514_100001984580075_7506200_n.jpg
Zdjęcie może sugerować, że revelstein może być bardzo religijnym Żydem,
skoro nawet jego kot nosi kipę z gwiazdą Dawida.

2. revelstein o sobie
http://deser.pl/deser/u,revelstein.html
Warszawa
Taki sobie sybaryta, sprzedawczyk, zdegenerowany nie-patriota, zawodowy,
narodowości bliżej nie określonej.

3. revelstein o sobie
http://revelstein.blip.pl/
Panbuk mnie nienawidzi, zdaje się że z wzajemnością

Data: 2012-07-03 12:01:21
Autor: jerzy.n
Petycja do Obamy

[...]

Jakiś chyba dziwny jestem , mnie wychowano w takich "klimatach " ze na Matkę i Ojczyznę  źle sie nie mówi .Samo "kablowanie" do Amerykańców jakoś mnie brzydzi , kiedyś do Moskwy na kolanach chodzili kablować a teraz to samo robią do Amerykańców , którzy i tak nas maja głęboko w rzyci , co o wizach nie wspomnę . Różnie ludzi chowano i jedni wyszli na ludzi, inni na "kablarzy" ...

Data: 2012-07-03 18:11:43
Autor: u2
Petycja do Obamy
W dniu 2012-07-03 12:01, jerzy.n pisze:

Jakiś chyba dziwny jestem , mnie wychowano w takich "klimatach " ze na
Matkę i Ojczyznę  źle sie nie mówi .Samo "kablowanie" do Amerykańców
jakoś mnie brzydzi , kiedyś do Moskwy na kolanach chodzili kablować

Sciemniasz, w katowniach NKWD rzeczywiscie na kolanach chodzili, ale nie
z wolnej woli.

Data: 2012-07-04 23:37:40
Autor: Ikselka
Petycja do Obamy
Dnia Tue, 3 Jul 2012 12:01:21 +0200, jerzy.n napisał(a):

Samo "kablowanie" do Amerykańców jakoś mnie brzydzi

A do kogo mamy "kablować"? Do polskiego prezydenta i premiera, którzy
generalnie szczą na wszystko oprócz własnego stołka?
Poradź, do kogo się udać po sprawiedliwość, my tam pójdziemy :->

do Amerykańców , którzy i tak nas maja głęboko w rzyci

Jak nasz prezydent i premier?
3-]

--
XL
Do 5 lipca podpisz petycję:

Data: 2012-07-06 20:00:08
Autor: pluton
Petycja do Obamy
> [...]

generalnie szczą na wszystko oprócz własnego stołka?
Poradź, do kogo się udać po sprawiedliwość, my tam pójdziemy :->

Nie wiesz ? W pisnicy cie trzymali ostatnie 20 lat ?
Do Gabonczykow i do Eskimosow.

Nullification

Petycja do Obamy