Petycja do Obamy

Data: 2012-07-03 12:01:21
Autor: jerzy.n
Petycja do Obamy

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4ff2a854$0$26708$65785112news.neostrada.pl...
Moi drodzy, to dzięki dramatycznemu apelowi który tu zamieściłem, udało się jednak zebrać wymagane 25 tysięcy podpisów pod petycją do Obamy. Nie wiem co zrobi Obama, ale wiem, że profesor Macierewicz z profesorem Kaczyńskim, przy pomocy swoich asystentów, różnych takich Bieniendów, dawno, dawno temu ustalili już przyczyny katastrofy.

Jakiś chyba dziwny jestem , mnie wychowano w takich "klimatach " ze na Matkę i Ojczyznę  źle sie nie mówi .Samo "kablowanie" do Amerykańców jakoś mnie brzydzi , kiedyś do Moskwy na kolanach chodzili kablować a teraz to samo robią do Amerykańców , którzy i tak nas maja głęboko w rzyci , co o wizach nie wspomnę . Różnie ludzi chowano i jedni wyszli na ludzi, inni na "kablarzy" ...

Data: 2012-07-03 18:11:43
Autor: u2
Petycja do Obamy
W dniu 2012-07-03 12:01, jerzy.n pisze:

Jakiś chyba dziwny jestem , mnie wychowano w takich "klimatach " ze na
Matkę i Ojczyznę  źle sie nie mówi .Samo "kablowanie" do Amerykańców
jakoś mnie brzydzi , kiedyś do Moskwy na kolanach chodzili kablować

Sciemniasz, w katowniach NKWD rzeczywiscie na kolanach chodzili, ale nie
z wolnej woli.

Data: 2012-07-04 23:37:40
Autor: Ikselka
Petycja do Obamy
Dnia Tue, 3 Jul 2012 12:01:21 +0200, jerzy.n napisał(a):

Samo "kablowanie" do Amerykańców jakoś mnie brzydzi

A do kogo mamy "kablować"? Do polskiego prezydenta i premiera, którzy
generalnie szczą na wszystko oprócz własnego stołka?
Poradź, do kogo się udać po sprawiedliwość, my tam pójdziemy :->

do Amerykańców , którzy i tak nas maja głęboko w rzyci

Jak nasz prezydent i premier?
3-]

--
XL
Do 5 lipca podpisz petycję:

Data: 2012-07-06 20:00:08
Autor: pluton
Petycja do Obamy
> [...]

generalnie szczą na wszystko oprócz własnego stołka?
Poradź, do kogo się udać po sprawiedliwość, my tam pójdziemy :->

Nie wiesz ? W pisnicy cie trzymali ostatnie 20 lat ?
Do Gabonczykow i do Eskimosow.

Nullification

Petycja do Obamy