Petycja w sprawie odwołania Pani Georgette Mosbacher z funkcji ambasador Stanów Zjednoczonych w Polsce.

Data: 2018-12-06 07:25:56
Autor: jsen
Petycja w sprawie odwołania Pani Georgette Mosbacher z funkcji ambasador Stanów Zjednoczonych w Polsce.
Data: 2018-12-06 07:41:24
Autor: japanizer
Petycja w sprawie odwołania Pani Georgette Mosbacher z funkcji ambasador Stanów Zjednoczonych w Polsce.
On Friday, December 7, 2018 at 12:25:58 AM UTC+9, js...@op.pl wrote:
Chcą odwołania ambasador Mosbacher z Polski.

https://wpolityce.pl/polityka/424403-chca-odwolania-ambasador-mosbacher-z-polski

Petycja w tej sprawie na stronie Białego Domu pod adresem:

https://petitions.whitehouse.gov/petition/immediate-dismissal-us-ambassador-republic-poland-georgette-moshbacher-her-function

No to jeszcze tylko ponad 97500 podpisów. Na pewno znajdzie się tylu Amerykanów, chcących podpisać petycję.

Oj, bolą dupy kłamców z PiS, jak ktoś im prawdę wygarnie!

Data: 2018-12-08 15:47:34
Autor: jsen
W dniu czwartek, 6 grudnia 2018 16:41:25 UTC+1 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
> [...]

Oj, bolą dupy kłamców z PiS, jak ktoś im prawdę wygarnie!

naprawdę mało rozumiesz; oddawać głosy mogą wszyscy.
i chodzi tylko o zaznaczenie problemu.
przeprosiła Pani ambasador Mosbacher, i jest oki.
ale niech dobrze wie, że taki następny numer będzie jej, jako ambasadorki,
ostatnim.

to tyle na temat bólów pupy i pupilków.

Data: 2018-12-09 02:59:33
Autor: japanizer
On Sunday, December 9, 2018 at 8:47:35 AM UTC+9, js...@op.pl wrote:

naprawdę mało rozumiesz; oddawać głosy mogą wszyscy.

Typowy zakłamany pisior: nie wiem, ale się wypowiem:

https://petitions.whitehouse.gov/about#step-by-step

   (...) it's also your fundamental right as an American citizen

i chodzi tylko o zaznaczenie problemu.

No to w dalszym ciągu problemu nie zaznaczyliście, zakłamane pisiory:

   Needs 95,277 signatures by December 27, 2018

W dwa tygodnie zebraliście 4 tys. głosów, więc trzymam kciuki - macie jeszcze kolejne dwa tygodnie na 95+ tys. głosów.

Buahahah.

Data: 2018-12-18 21:25:46
Autor: japanizer
On Sunday, December 9, 2018 at 7:59:35 PM UTC+9, japa...@japanizer.org wrote:

> [...]

W dwa tygodnie zebraliście 4 tys. głosów, więc trzymam kciuki - macie jeszcze kolejne dwa tygodnie na 95+ tys. głosów.

Coś nie rusza się ta petycja. Amerykański suweren nie chce podpisywać, czy jakie masz wytłumaczenie?

Zapasy maści na ból dupy już kupujecie pisowski kłamco?

Data: 2018-12-19 10:52:09
Autor: u2
W dniu 19.12.2018 o 06:25, japa pisze:
Coś nie rusza się ta petycja. Amerykański suweren nie chce podpisywać, czy jakie masz wytłumaczenie?

Zapasy maści na ból dupy już kupujecie pisowski kłamco?

lol
--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-12-22 21:58:11
Autor: jsen
W dniu środa, 19 grudnia 2018 06:25:48 UTC+1 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
> [...]

(..)

> Buahahah.

za co trzymasz bawole?
jeszcze jeden taki wybryk jembasadorki i już nią nie będzie.

narka Buahahahu :)

Data: 2018-12-22 21:51:26
Autor: jsen
W dniu niedziela, 9 grudnia 2018 11:59:35 UTC+1 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

> [...]

Buahahah.

za co trzymasz bawole? jeszcze jeden taki wybryk jembasadorki i już nią nie będzie.

narka buhahu;)

Data: 2018-12-22 22:18:26
Autor: jsen
> [...]

W dwa tygodnie zebraliście 4 tys. głosów, więc trzymam kciuki - macie jeszcze kolejne dwa tygodnie na 95+ tys. głosów.

ty tego nie rozumiesz, prawda?

Data: 2018-12-23 05:47:47
Autor: japanizer
On Sunday, December 23, 2018 at 3:18:27 PM UTC+9, js...@op.pl wrote:

ty tego nie rozumiesz, prawda?

Rozumiem doskonale. To kolejny sukces kłamców z PiS, na miarę 27:1.

Data: 2018-12-28 18:38:39
Autor: jsen
W dniu niedziela, 23 grudnia 2018 14:47:48 UTC+1 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

Rozumiem doskonale. To kolejny sukces kłamców z PiS, na miarę 27:1.

dureń jesteś niekumaty, choć być może tylko troszeczkę.
nawet te 27:1 było akurat zwycięstwem PIS-u.
pomyśl dlaczego:)

i czy, np. choćby podwójna magia, może z pojedynczym Stwórcą wygrać?

śmieszne te wasze zapatrywania na wyniki głosowania:)

myślisz, że skoro tłum fałszywców i paru prawdziwych,
którzy się ich zlękli, zagłosowało na fałszywca,
to tym samym Tusk, Merkel i Putin
razem we Stasi nie służyli? - co jest już udowodnione:)

jacek:)

Data: 2018-12-29 04:23:49
Autor: japanizer
On Saturday, December 29, 2018 at 11:38:40 AM UTC+9, js...@op.pl wrote:

> [...]

którzy się ich zlękli, zagłosowało na fałszywca,
to tym samym Tusk, Merkel i Putin
razem we Stasi nie służyli? - co jest już udowodnione:)

Tusk w Stasi służył? No widzisz, nie dość, żeś dureń, toś jeszcze kłamca. Czyli typowy PiS-łgarz.

Data: 2018-12-29 07:04:44
Autor: Zenek Kapelinder
Petycja w sprawie odwołania Pani Georgette Mosbacher z funkcji ambasador Stanów Zjednoczonych w Polsce.
Ty oczywiscie wiesz ze nie sluzyl albo nie donosil.

Data: 2018-12-29 16:28:29
Autor: japanizer
On Sunday, December 30, 2018 at 12:24:46 AM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Ty oczywiscie wiesz ze nie sluzyl albo nie donosil.

W kłamcy z PiS całą swoją antypolską ideologię opieracie na wierze. "Wiara w zamach smoleński", "Wiara w Tuska w Stasi" i takie tam brednie.

Data: 2018-12-29 17:00:08
Autor: Zenek Kapelinder
Petycja w sprawie odwołania Pani Georgette Mosbacher z funkcji ambasador Stanów Zjednoczonych w Polsce.
Za to jako kandydat na kandydata na folksdojcza wierzysz w przyjazn niemiecko polska. Ktos w niemczech strzelil mlodziutkiej Polce w glowe. Ktos inny wjechal samochodem w ludzi. W to tez nie wierzysz?

Data: 2018-12-29 18:41:10
Autor: japanizer
On Sunday, December 30, 2018 at 10:00:09 AM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Za to jako kandydat na kandydata na folksdojcza wierzysz w przyjazn niemiecko polska. Ktos w niemczech strzelil mlodziutkiej Polce w glowe. Ktos inny wjechal samochodem w ludzi. W to tez nie wierzysz?

Widzisz, zakłamany pisiorku - tylko łgać ci na starość pozostało.

Chodzi ci o tego?

https://www.fakt.pl/wydarzenia/swiat/niemcy-incydent-na-lotnisku-w-hanowerze/f0yv63q

Samochód, który około godziny 15:40 wjechał na płytę lotniska w Hanowerze, to srebrne BMW na polskich tablicach rejestracyjnych. Pojazd przez kilkaset metrów zdawał się ścigać z samolotem linii Aegean Airlines, który chwilę wcześniej wylądował, kończąc rejs z Aten. Auto szybko zostało zatrzymane przez policję, a kierowcę aresztowano.

Z informacji policji wynika, że dwudziestokilkuletni kierowca samochodu był pod wpływem amfetaminy oraz kokainy. "Mężczyzna twierdzi że jest z Polski" - poinformowała agencja DPA. Czy tych?

https://www.fakt.pl/wydarzenia/swiat/niemcy-proces-dwoch-polakow-oskarzonych-o-zamordowanie-muzyka/rcqhmcz

Przed Sądem Krajowym w Berlinie rozpoczął się w środę 13 września proces dwóch Polaków oskarżonych o zamordowanie 47-letniego muzyka Jima Reevesa. Do zbrodni doszło w lutym 2016 roku w jednym z berlińskich hosteli. Oskarżonym zarzucono brutalne znęcanie się nad ofiarą. Czy tych?

https://poranny.pl/smierc-mlodego-niemca-w-kleosinie-biegli-potwierdzaja-zabil-go-policyjny-gaz/ar/5249482

Dwaj białostoccy policjanci odpowiadają za nieumyślne spowodowanie śmierci 26-letniego Robina H. Bo zamiast wybić szybę w jego aucie, wpuścili do środka gaz bojowy. Mężczyzna udusił się.

Data: 2018-12-30 12:33:36
Autor: Zenek Kapelinder
Petycja w sprawie odwołania Pani Georgette Mosbacher z funkcji ambasador Stanów Zjednoczonych w Polsce.
Juz bez przesady. Jednego niemca mniej. Jak by wygrali wojne to moze on by gaz w lazni puszczal. Historia zatoczyla kolo. Ci od gazu zostali zagazowani.

Data: 2018-12-30 15:44:36
Autor: Pisiorowy Escobar
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Za to jako kandydat na kandydata na folksdojcza wierzysz w przyjazn niemiecko polska. Ktos w niemczech strzelil mlodziutkiej Polce w glowe. Ktos inny wjechal samochodem w ludzi. W to tez nie wierzysz?

rusek, ale na razie więcej ludzi polacy zabili za granicą niż zabito polaków za
granicą

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Petycja w sprawie odwołania Pani Georgette Mosbacher z funkcji ambasador Stanów Zjednoczonych w Polsce.