Petycje nic nie daja - trzeba zaczac szantaz !

Data: 2009-10-02 04:05:49
Autor: Marek
Petycje nic nie daja - trzeba zaczac szantaz !

Wczoraj , prawnicy Polanskego powiedzieli, ze wyrok skazujacy i
wiezienie w USA jest raczej pewne.
Wszystkie ich wysilki skupiaja sie na tym, zeby Szwajcarzy wypuscili
Polanskiego na wolnosc, zanim dotrze tam amerykanski wniosek o
ekstradycje.

I tu widze szanse na wreszcie skuteczne dzialane polskich politykow:
mogliby zaszantazowac Szwajcarie, ze wycofaja wszystkie pieniadze ze
swoich tajnych kont, jesli ci nie wypuszcza Romka.

Szczegolnie dysponenci majatku post-PZPR-owskiego mieliby duzo do
powiedzenia.

Ale - czy beda chcieli...???

Data: 2009-10-02 14:27:11
Autor: Piotr
Petycje nic nie daja - trzeba zaczac szantaz !
Dnia Fri, 2 Oct 2009 04:05:49 -0700 (PDT), Marek napisał(a):

Ale - czy beda chcieli...???

A co to oni szołbiznes? To zwyczajne szanujące się złodzieje. Tacy to
mogą, ale Romka przcwelić.
Piotr

Data: 2009-10-02 15:33:16
Autor: jadrys
Marek pisze:
[...]

Myślisz że naprawdę komuś w Polsce zależy na tym żeby ten pedofil wyszedł na wolność? Zauważ że wszyscy piszą petycje które są ogłaszane publicznie.. to chyba o czymś świadczy.

Data: 2009-10-02 06:43:09
Autor: Marek
On 2 Paź, 15:33, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Marek pisze:

> [...]

Myślisz że naprawdę komuś w Polsce zależy na tym żeby ten pedofil
wyszedł na wolność? Zauważ że wszyscy piszą petycje które są ogłaszane

Mysle, ze nie.
Tak sobie tylko pierdolili, zeby osmieszyc Polske.

Data: 2009-10-02 23:18:23
Autor: VicAbarca
Marek пишет:
Tak sobie tylko pierdolili, zeby osmieszyc Polske.

Cos ty, w tym nigdy nie przescigna Kartofla... :)

--
Vic

Data: 2009-10-02 16:16:22
Autor: CYC
Petycje nic nie daja - trzeba zaczac szantaz !

Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:adede8b5-6998-401a-b5b9-7dbfd97af592h13g2000yqk.googlegroups.com...

[...]

A niby dlaczego Polanki mialby chodzic na wolnosci ? .
Jesli jego mialoby to spotkac , to z rownym powodzenem moznaby postulowac aby wszyscy pedofile w tym Fritzl opuscili wiezienia .
Prawo jest jednakowe dla wszystkich , jesli tego ktos nie rozumie , to znaczy , ze zyje caly czas w komunizmie i ze nie nalezy go brac powaznie  !.

cyc

Data: 2009-10-02 09:19:49
Autor: Jacek
CYC napisał(a):
Prawo jest jednakowe dla wszystkich , jesli tego ktos nie rozumie , to
znaczy , ze zyje caly czas w komunizmie i ze nie nalezy go brac powaznie  !.

Sikorski tego nie rozumie, a Tusk go bierze poważnie. Za to Hilary
Clinton traktuje go nie poważnie i nawet odrzuca jego listy bez
przeczytania. Chyba jednak minister spraw zagranicznych powinien się
zachowywać tak by go było można traktować poważnie.

No przecież Marek sobie jaja robi, a nie poważnie pisze.
Swoją droga Ziobro chciał tajne szwajcarskie  konta naszych
przestępców (pewnie opozycja partii Ziobry) i mu nie dali. Teraz
Szwajcaria się otwiera i trochę numerów Ameryce podali (i Polańskiego
też im na talerzu podadzą ). Może by teraz spróbować dobrać się do
tych kont, niech Czuma zadziała i się wykaże. Albo uzyskać je przez
naszego 'sojusznika' jakim jest USA, niech Sikorski do nich pisze że
skoro mają takie dobre stosunki ze Szwajcarią to niech się przy okazji
dowiedzą o numery kont którymi my jesteśmy zainteresowani.;-)
--
Dziobas rar player
http://ds6.ovh.org/drppl.html

Data: 2009-10-02 18:33:06
Autor: CYC

Użytkownik "Jacek" <turbos11@gmail.com> napisał w wiadomości news:ec14d395-1da8-428d-9b20-7bfdf170bd6ew36g2000yqm.googlegroups.com...
CYC napisał(a):
[...]

Malo tego , ze nie czyta listow Sikorskiego . Jak powiada Clintonowa , " petycja ministra spraw zagraniznych  Fracji ( tu pada nazwisko ) oraz min. spraw zagranicznych Polski , zdaje sie Sikorskiego ........" . Zwracam uwage na to duzo mowiace "zdaje sie " . Bylo nie bylo mowi to tak wazna osoba w USA jak Clintonowa , szef zagranicznej polityki .
Ten zwrot czegos dowodzi .
Nie rozszerzam tematu bo kazden myslacy potrafi wyciagnac odpowiednie wnioski .
Owe " zdaje sie " milosiernie jest pomijane przez tlumaczacych "na nasze" slowa Clintonowej bo jakos tak nie wypada aby tak potraktowac w koncu "przyjaciela " Ameryki , jakim jest Polska .
Powiedziec , ze jest to psztyczek w nos , to byc naprawde wersalczykiem .

cyc

Data: 2009-10-02 19:32:12
Autor: cytryna
[...]

Powszechnie wiadomo, że fryzjerczyka od Applebaumów nikt poważnie nie traktuje,
wszystko zaczęło się od wywieszenie w dworku Radusia w Chobielinie portretu gen.Sikorskiego i potraktowanie jego brata jako wuja tego hochsztaplera. Otóż gen. Sikorski nie miał brata, cała mistyfikacja sie wydała i zapanował śmiech na sali. A teraz ciepły mocz Clintonowej na enucjacje wielbiciela pedofila, to
jakby dopełnienie zwrotu "zdaje się".

Data: 2009-10-02 14:23:33
Autor: Antenka

***************************************************************************­*

[...]

Wysłano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

A to wredny podszywacz! Typowe żydowskie pokrętne działanie. Tym razem
na nic się zadało. To ile Romek posiedzi, 50-lat? :DDD Ręka
sprawiedliwości go dopadła.

Antenka

Data: 2009-10-04 03:38:36
Autor: Jacek

Antenka napisał(a):
A to wredny podszywacz! Typowe żydowskie pokrętne działanie. Tym razem
na nic się zadało. To ile Romek posiedzi, 50-lat?

małe szanse żeby tyle posiedział, co najwyżej dostanie dożywocie z
uwagi na wiek. Niestety on już niema szans na spłacenie swojego długu
dla społeczeństwa.;-)
http://pajakowo.blogspot.com/

Data: 2009-10-02 23:17:05
Autor: VicAbarca
Marek пишет:
Szczegolnie dysponenci majatku post-PZPR-owskiego mieliby duzo do
powiedzenia.

He, he, wydaje ci sie, ze tajne konta w Szwajcarii to domena post-pzprowcow? Tylko? Ja sadze, ze tam konta maja wszyscy znaczacy politycy tego globu...
No moze poza tymi co nie maja konta, tylko kota...

--
Vic

Petycje nic nie daja - trzeba zaczac szantaz !