Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Petycjia w sprawie sledztwa Zamachu Smolenskiego do Bialego Domu podpisana w 3 dni- tak jest 25 tysiecy podpisow juz jest!

Data: 2012-07-03 13:57:55
Autor: Ikselka
Petycjia w sprawie sledztwa Zamachu Smolenskiego do Bialego Domu podpisana w 3 dni- tak jest 25 tysiecy podpisow juz jest!
Dnia Mon, 2 Jul 2012 01:52:13 -0700 (PDT), muto2100 napisał(a):

Dumny    jestem    gdyz    Ja    I  moja    zona    podpisalismy
rowniez    tą   petycjie!

https://wwws.whitehouse.gov/petitions/!/petition/support-polish-nation-appeal-international-investigation-smolensk-2010-air-crash/tDSMBfXr?utm_source=wh.gov&utm_medium=shorturl&utm_campaign=shorturl

Ja też. I mój mąż też. I jak obliczam, przyczyniliśmy się czynnie do
rozpropagowania i podpisania tej petycji przez ok. 1000 osób.
--
XL
Do 5 lipca podpisz petycję:

Data: 2012-07-03 14:03:49

[...]