[Sprzedam]Petzl Aztar czekan techniczny, dziaba BCM!!

Data: 2010-01-10 11:34:42
Autor: sefer
[Sprzedam]Petzl Aztar czekan techniczny, dziaba BCM!!
Petzl Aztar czekan techniczny, dziaba BCM!!

Link do aukcji: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=882214653

Używany czekan techniczny, dziaba Aztar z łopatką bardzo dobrej,
renomowanej firmy Petzl- Charlet Moser.

Stan dobry(taki jak widać na zdjęciach)- wszystko sprawne. Obtarcia i
zadrapania są wynikiem normalnego użytkowania,

Wyposażony w wymienne ostrze typu Blue Ice(potrzebuje naostrzenia).
Posiada wzmocnione stylisko typu T, wytrzymujące obciążenia do 3,5 kN,
co pozwala go używać do budowy stanowisk i asekuracji bez obawy o
wygięcie lub zniszczenie. Lekki w swojej klasie. Dzięki ergonomicznej
konstrukcji można go używać też jako zwykłego czekana podczas zwykłego
marszu(turystyki), a także jako dziabę do wspinaczki lodowej, a nawet
drytoolu. Używany był w systemie bezpętlowym.

Certyfikaty CE i UIAA(Międzynarodowa Unia Związków Alpinistycznych)

Sprzedaję ponieważ kupiłem nowe dziaby. Nowy kosztuje 685zł ! Tutaj
kupisz za tyle ile wylicytujesz!

Strona producenta(dystrybutora): http://petzl.pl/finfo.php?id=439

Aztar
Cena: 685 zł.
Zastosowania:
ALPINIZM
Czekan z niewymienną łopatką Aztar jest uniwersalnym lodowym
narzędziem do alpinizmu i wspinaczki lodowej. Kuty dziób jest cienki,
a jego kształt przystosowany do optymalnej penetracji w twardym
lodzie. Stylisko, wygięte przy głowicy, ułatwia zahaczanie i
komfortowe wbijanie. Podstawa styliska jest prosta i zakończona
stalowym grotem, który ułatwia wbijanie w twarde podłoże. Ergonomiczna
rękojeść. Głowica z niewymienną łopatką, wymienne ostrze. Stylisko
typu T. CE/UIAA - 50cm - 590g

Sprzedaż prywatna z wyłączeniem gwarancji.

Zdjęcia przedstawiają sprzedawany produkt(REAL FOTO).

W Krakowie możliwy odbiór osobisty po wcześniejszym umówieniu. Możliwa
wysyłka kurierem, po wcześniejszym ustaleniu kosztów.

Data: 2010-01-11 10:02:31
Autor: live_evil
[OT]Re: [Sprzedam]Petzl Aztar czekan techniczny, dziaba BCM!!
Skąd się wzięła moda na przymiotnik *techniczny*?
W sklepach turystycznych już chyba połowa asortymentu jest "techniczna"

--
live_evil

Data: 2010-01-11 09:43:39
Autor: Bartosz Mierzwiak
On Mon, 11 Jan 2010 10:02:31 +0100, live_evil <padd_niechcespamu_@o2.pl> wrote(a):
Skąd się wzięła moda na przymiotnik *techniczny*?
W sklepach turystycznych już chyba połowa asortymentu jest "techniczna"

Akurat ten ma stylisko typu T, a więc typ techniczny (do budowania
stanowisk itp). Inna sprawa że grupa to nie słup ogłoszeniowy...

B.

Data: 2010-01-11 14:30:14
Autor: bans
W dniu 2010-01-11 10:43, Bartosz Mierzwiak pisze:

Akurat ten ma stylisko typu T, a więc typ techniczny (do budowania
stanowisk itp).

Ja też nie kumam o co chodzi z tym "technicznym", a co to ma wspólnego z budowaniem stanowisk, to już w ogóle.

--
bans

Data: 2010-01-11 14:38:23
Autor: Tomasz Ziec
[...]

Może chodzi że tylko "ludzie techniczni" budują stanowiska ;-) A
reszta używa zwykłych (nie technicznych) czekanów dla szpanu i lansu
po krupówkach ;-)
T.

--
-+= m4sh =+- Tomasz Zięć

Data: 2010-01-11 16:17:15
Autor: bans
W dniu 2010-01-11 14:38, Tomasz Ziec pisze:

Może chodzi że tylko "ludzie techniczni" budują stanowiska ;-) A
reszta używa zwykłych (nie technicznych) czekanów dla szpanu i lansu
po krupówkach ;-)

W przypadku czekana to jeszcze nawet ujdzie, ale np. "kurtka techniczna"? Zawsze na takie okreslenie moja wyobraźnia głupieje i wydaje mi się, że ta kurtka jest usmarowana towotem ;)

--
bans

Data: 2010-01-13 17:17:10
Autor: amcinpiL
Dnia Mon, 11 Jan 2010 16:17:15 +0100, bans napisał(a):

W przypadku czekana to jeszcze nawet ujdzie, ale np. "kurtka techniczna"?

Kurtka techniczna jest przeciwieństwem do workowatej. Różnica jest
zauważalna gołym okiem, w tej drugiej kurtce głupio się pokazać na
Krupówkach jak i na Rysach w środku sezonu ;), w tej pierwszej wystarczy
złoić Gęsią Szyję a wszystkie świstaki będą bić Ci brawo ;)
Fakty są takie że dziś, aby chodzić po górach i nie być posądzonym o
lamerstwo, nie można używać ani starej workowatej kurtki o nieciekawym
kolorze ani tym bardziej zupełnie nowej technicznej o pięknym kolorku... --
pozdrawiam
Amcinpil

Data: 2010-01-14 12:16:09
Autor: Jarek K.
W dniu 13 sty 2010, o godzinie 17:17, amcinpiL napisał(a):

[...]

A osobnik ubrany w ortalion (nie workowaty) o pięknym kolorku będzie uznany
za lamera? --
Pozdrawiam
Jarek Kardasz
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
DOLOMITY - via ferraty - informacje praktyczne
-- > http://jarekkardasz.republika.pl/dolomity/

Data: 2010-01-12 09:57:22
Autor: Hektor
[OT]Re: [Sprzedam]Petzl Aztar czekan techniczny, dziaba BCM!!
Użytkownik "Bartosz Mierzwiak" <barmierz@wytnij-to-post.pl> napisał

Inna sprawa że grupa to nie słup ogłoszeniowy...

Koledze seferowi - zachęconemu brakiem reakcji na poprzednie ogłoszenia - puściły najwidoczniej wszelkie hamulce.

Zbigniew Kordan

Data: 2010-01-11 10:43:04
Autor: Przemek Muszynski
On 2010-01-11 10:02, live_evil wrote:
Skąd się wzięła moda na przymiotnik *techniczny*?
W sklepach turystycznych już chyba połowa asortymentu jest "techniczna"

A jaki ma być, kwalifikowany? :)

Data: 2010-01-11 14:38:05
Autor: nuroslaw
On 2010-01-11 10:02, live_evil wrote:
> Skąd się wzięła moda na przymiotnik *techniczny*?
> W sklepach turystycznych już chyba połowa asortymentu jest "techniczna"

A jaki ma być, kwalifikowany? :)

a nie wystarczy po prostu czekan ?

W nurkowaniu też takie absurdy są. Kupi taki Twina, nurkuje na 10 m, ale on juz nurek techniczny bo używa twina :)

pozdr. o.N.

Data: 2010-01-11 16:19:54
Autor: Jarek K.
W dniu 11 sty 2010, o godzinie 10:02, live_evil napisał(a):

Skąd się wzięła moda na przymiotnik *techniczny*?
W sklepach turystycznych już chyba połowa asortymentu jest "techniczna"

W przypadku czekana, jak dla mnie "techniczny" = wspinaczkowy, dla innego
sprzętu przyjmuję "techniczny" = wyczynowy. Inna sprawa, że czasami sprzęt
rekreacyjny nazywany jest technicznym, ale to już inna para kaloszy...

Jarek Kardasz
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2010-01-11 16:42:08
Autor: bans
W dniu 2010-01-11 16:19, Jarek K. pisze:

W przypadku czekana, jak dla mnie "techniczny" = wspinaczkowy, dla innego
sprzętu przyjmuję "techniczny" = wyczynowy.

To raczej oczywiste, ale skąd takie idiotyczne określenie? Kalka z angielskiego?

--
bans

Data: 2010-01-12 09:09:15
Autor: Olin
Dnia Mon, 11 Jan 2010 16:42:08 +0100, bans napisał(a):

 skąd takie idiotyczne określenie?

Po "kamizelce taktycznej" trudno chyba się czymś zadziwić.
No może poszukiwaniami osoby na stanowisko "interaktywny dyrektor
kreatywny".

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

wykorzystania do prac domowych"
św. Tomasz z Akwinu

Data: 2010-01-13 22:44:55
Autor: zelan
bans pisze:
[...]

W słowniku ang/pol: technical = techniczny, zawodowy, specjalistyczny. Tłumacz poszedł na skróty.
pzdr Zela

Data: 2010-01-14 12:18:28
Autor: Jarek K.
W dniu 13 sty 2010, o godzinie 22:44, zelan napisał(a):

To raczej oczywiste, ale skąd takie idiotyczne określenie? Kalka z angielskiego?

W słowniku ang/pol: technical = techniczny, zawodowy, specjalistyczny. Tłumacz poszedł na skróty.
Znaczy się losował jeden wyraz z tych trzech i padło mu na pierwszy, a
gdyby pomyślał wybrałby ten ostatni.

Jarek Kardasz
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2010-01-14 12:59:02
Autor: Olin
Dnia Thu, 14 Jan 2010 12:18:28 +0100, Jarek K. napisał(a):

W słowniku ang/pol: technical = techniczny, zawodowy, specjalistyczny. Tłumacz poszedł na skróty.
Znaczy się losował jeden wyraz z tych trzech i padło mu na pierwszy, a
gdyby pomyślał wybrałby ten ostatni.

To pewnie tylko kolejna ofiara "false friends", która nic nie losowała i
nie myślała, bo nie zaglądała do słownika.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

"Kontrola Partii Republikańskiej opiera się na ideologii neokonserwatyzmu,
 stworzonej przez trockistów nawróconych na radykalny syjonizm, którym
 udało się zawrzeć sojusz ze środowiskami protestanckimi, wierzącymi,
 że zwycięstwo Izraela nad Arabami jest koniecznym warunkiem powrotu
 Chrystusa na ziemię."
prof. Iwo Cyprian Pogonowski na łamach "Naszego Dziennika"

Data: 2010-01-21 10:02:29
Autor:
[Sprzedam]Petzl Aztar czekan techniczny, dziaba BCM!!
sefer <jaceksefer@gmail.com> napisał(a): czekam na priv

AK

--

[Sprzedam]Petzl Aztar czekan techniczny, dziaba BCM!!