Peugeot 106 opinie

Data: 2009-08-25 16:10:02
Autor: Pan Piskorz
Peugeot 106 opinie
Chcę kupić to auto, mam świadomość raczej jedynej wady tego auta czyli

ale kolor tego egzemplarza to zaleta

:-)

P.

Data: 2009-08-25 16:17:11
Autor: krzysiek82
Peugeot 106 opinie
Pan Piskorz pisze:
Chcę kupić to auto, mam świadomość raczej jedynej wady tego auta czyli

ale kolor tego egzemplarza to zaleta

:-)

P.

w realu podobno jest czerwony, z fotek to taki trochę pedalsi odcień ;D

--
krzysiek82

Data: 2009-08-25 16:54:46
Autor: Arek (G)
Peugeot 106 opinie
krzysiek82 pisze:
Pan Piskorz pisze:
Chcę kupić to auto, mam świadomość raczej jedynej wady tego auta czyli

ale kolor tego egzemplarza to zaleta

w realu podobno jest czerwony, z fotek to taki trochę pedalsi odcień ;D

Za to słoneczko murowane +20pkt do szacunu na osiedlu:)

A.

Peugeot 106 opinie