Peugeot 106 opinie

Data: 2009-08-25 21:41:16
Autor: The_EaGle
Peugeot 106 opinie
krzysiek82 pisze:
Witajcie
Na wstępie proszę o powstrzymanie się od wypowiedzi w stylu po co Ci ten złom? Sam sobie zadałem już to pytanie ale jeszcze nie otrzymałem odpowiedzi od swojego mózgu :)

http://moto.allegro.pl/item717943957_peugeot_106_tanio.html

Chcę kupić to auto, mam świadomość raczej jedynej wady tego auta czyli tylnej belki. Samodzielna ewentualna naprawa przerasta moje możliwości czy orientujecie się gdzie w Lodzi lub okolicach takie rzeczy naprawiają?

Przepraszam ale facet w samochodzie P106 o różowym kolorze wygląda dość .... dziwnie. Chyba że zapisałeś się już do odpowiednich bractw... ;)

Po za tym widziałeś na żywo jak ten samochód wygląda w środku? Jak by cię cofnęło do XIX wieku...
Może jednak warto pomyśleć o innym egzemplarzu albo o nowszym saxo - wygląda lepiej a to też tani samochód.

np:
http://moto.allegro.pl/item722128542_citroen_saxo.html

Pozdrawiam
Rafał

Data: 2009-08-26 09:25:28
Autor: krzysiek82
Peugeot 106 opinie
The_EaGle pisze:
  > Przepraszam ale facet w samochodzie P106 o różowym kolorze wygląda dość
... dziwnie. Chyba że zapisałeś się już do odpowiednich bractw... ;)

Na fotkach tak wyszedł, generalnie to kolor czerwony :)

Po za tym widziałeś na żywo jak ten samochód wygląda w środku? Jak by cię cofnęło do XIX wieku...

wiem i to ma swój urok:)

Może jednak warto pomyśleć o innym egzemplarzu albo o nowszym saxo - wygląda lepiej a to też tani samochód.

saxo już mi się nie podoba.

--
krzysiek82

Peugeot 106 opinie