Peugeot 106 opinie

Data: 2009-08-26 00:11:36
Autor: venioo
Peugeot 106 opinie
A nie wyskrobiesz troche wiecej kasy?
Ja czasami sie przejade "żonowym" p106 - generalnie autko do miasta po zakupy i na krotkie dojazdy do pracy. Latwo sie parkuje, silniczek czysciutki. Jak na razie nie mamy problemow. Brakuje mi tylko klimy, ale za to jest szyber i uchylne okna :)
Wyskrob troche wiecej i kup Mk2 z airbagiem i el. szybami.

--
venioo
Mondeo MkI 1.8 16V Sedan śnieżnobiały +LPG +PMS

Data: 2009-08-26 09:04:45
Autor: krzysiek82
Peugeot 106 opinie
venioo pisze:
[...]

To ma być auto które będzie tanie,żeby nie było go szkoda zostawić na parkingu pod marketem z obaw przed debilami którzy nie szanują cudzej własności i rysują i zadrapują co się da. Ergonomia nie ma dla mnie większego znaczenia. Wczoraj oglądałem to auto, sprzedawca oczywiście nie napisał prawdy. Uszkodzony ręczny, lewy kierunek zbity, nie działa zamek tylnej klapy, spalanie oleju mineralnego ok 05.l na 1000km.
Jednak coś mnie to tego auta ciągnie, sam nie wiem co. Ma w sobie taki francuski styl z początku lat 90tych.

--
krzysiek82

Data: 2009-08-26 09:52:04
Autor: venioo
Peugeot 106 opinie
Proponuje zapisz sie na forum club106 tam wiele informacji znajdziesz na temat modelu.

pzdr
--
venioo

Data: 2009-08-26 09:53:12
Autor: krzysiek82
Peugeot 106 opinie
venioo pisze:
Proponuje zapisz sie na forum club106 tam wiele informacji znajdziesz na temat modelu.

pzdr

Tak znam już to forum, sporo ciekawych informacji uzyskałem. Chyba zdecyduje się na ten egzemplarz jeśli sprzedający opuści jeszcze z ceny.
Już się nie mogę doczekać, jak zacznę doprowadzać go do stanu "bardzo dobrego"

--
krzysiek82

Data: 2009-08-26 13:26:38
Autor: =Marcos=
Peugeot 106 opinie
nie napisał prawdy. Uszkodzony ręczny, lewy kierunek zbity, nie działa zamek tylnej klapy, spalanie oleju mineralnego ok 05.l na 1000km.

Z ręcznym możesz mieć trochę zabawy. Mój mechanik musiał zastosować niestandardowe części, żeby zaczął równo hamować :)
Spalanie oleju nie brzmi dobrze. Mój P106 ma 160kkm na liczniku i nie spala nic oleju. Owszem, trochę kapie, ale nic nie spala.

--
Marcos
[Marek Ślusarczyk]

Data: 2009-08-26 14:16:13
Autor: krzysiek82
Peugeot 106 opinie
=Marcos= pisze:
Spalanie oleju nie brzmi dobrze. Mój P106 ma 160kkm na liczniku i nie spala nic oleju. Owszem, trochę kapie, ale nic nie spala.

Wiem właśnie, w sumie na niebiesko nie kopci, ale czuć taki jakiś oleisty zapach. Nie mam możliwość sprawdzenia ciśnienia sprężania niestety to by rozwiało wszelkie wątpliwości.

--
krzysiek82

Data: 2009-08-26 15:25:17
Autor: Jacek Osiecki
Peugeot 106 opinie
Dnia Wed, 26 Aug 2009 09:04:45 +0200, krzysiek82 napisał(a):
venioo pisze:
[...]

[ciach]

W imię miłości do lakieru zamierzasz jeździć mniej wygodnym autem? :)
Nie mogę się nadziwić jaki mocny jest panujący u nas kult nieporysowanego
lakieru...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-09-07 12:43:07
Autor: krzysiek82
Peugeot 106 opinie
Jacek Osiecki pisze:
  > Tak jak pisałem - dla mnie dobieranie auta kierując się jedynie tym że boisz
się porysowania go na parkingu jest conajmniej dziwne :) Ale ja truskawki
cukrem, a z ryską na lakierowanym zderzaku nie pędzę do lakiernika ani nawet
nie kupuję kredki korekcyjnej... ;)

Pozdrawiam,

Ja jednak postępuje inaczej, wszelkie ubytki uzupełniam jak tylko się
pojawią, wygląd auta świadczy o właścicielu :)

--
krzysiek82

Peugeot 106 opinie